19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από gika »

Εγώ χαβαλέ έκανα μάγκες.. Τον Κούτσια τον ψιλοπάω σαν παίκτη.. Και εν τέλη αφού αυτός δεν έπαθε τίποτα τι σας πειράζει; Δόξα το Θεό με 400.000 το χρόνο παίρνει όσα Impreza τραβάει η ψυχούλα του... :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από ronaldo »

gika το 400 χιλιάρικα το είδες σε κάποιο όνειρο??
πως προέκυψε αυτό το νούμερο?
250 χιλιάρικα είναι το συμβόλαιό του

κατά τα άλλα και έγώ τον ίβιτς τον ψιλοπάω άμα είναι έτσι :D
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106615
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Γιάννη δεν υπάρχει λόγος να δικαιολογείσαι! Είναι κατανοητό το χιούμορ στις δημοσιεύσεις σου. Οι "απότομες" αντιδράσεις χαρακτηρίζουν αυτούς που τις δημοσιεύουν...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από giapas »

ΑποστόληςΑ έγραψε:
Το αυτοκίνητο όμως αυτό (evo) είναι πολεμική μηχανή. Τι το ήθελε ο Βασιλάκης; [/color]
Kαι ο μπιλαρος πολεμικη μηχανη ειναι.
Οι μπεμπες για τους μπεμπηδες.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από gika »

και με 250 παίρνει όσα ιμπρέζα γουστάρει. Τι να πουν κι οι άλλοι που δουλεύουν για 600€.....

Πάντως σοβαρά τον Κούτσια τον θέλω στην ομάδα αρκεί να του δοθούν ευκαιρίες..
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από gika »

ΕΝΤΙΤ: Τελικά evo είναι κι όχι ιμπρέζα... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106615
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

giapas έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:
Το αυτοκίνητο όμως αυτό (evo) είναι πολεμική μηχανή. Τι το ήθελε ο Βασιλάκης; [/color]
Kαι ο μπιλαρος πολεμικη μηχανη ειναι.
Οι μπεμπες για τους μπεμπηδες.
:D :D :D :D :D
Γιάννη θα βρεθούμε το απόγευμα της Κυριακής για καφέ στο γνωστό Πλατωνικό στέκι;
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από ronaldo »

gika έγραψε:και με 250 παίρνει όσα ιμπρέζα γουστάρει. Τι να πουν κι οι άλλοι που δουλεύουν για 600€.....

Πάντως σοβαρά τον Κούτσια τον θέλω στην ομάδα αρκεί να του δοθούν ευκαιρίες..

ε ναι σωστό αυτό εντάξει αλλά άλλο το ένα και άλλο το άλλο
εννοείται ότι δεν έχουν ανάγκη οι παίχτες από χρήματα αλλά εντάξει σου λέει θαύμα που γλίτωσε χθες οπότε δεν ήταν και κάτι ασήμαντο το όλο σκηνικό για αυτό σου είπα
τέλοσπαντων..
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Sera4 »

περαστικα παληκαρε...
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

ΠΕΣ ΜΑΣ ΡΕ ΜΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΤΟΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ?????????????????????? ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ......ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ......ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ??????ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΡΝΟΝΤΕ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΞΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ??ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΜΕΣΑ .....ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΝΟΝΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΗΜΑΡΤΟΝ ..... ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΘΕΣΗ ΒΑΣΙΚΟΥ!!!!!!!!!!!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΙΟΣ !!!!!! Ο ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΣΥΝΑΙΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ??? ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΕΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ..... ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΕΙ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ...Ο ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕΣ ΜΕ ΤΙ ΠΑΘΟΣ ΕΠΑΙΞΕ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΤΑΣ ΚΕΡΚΙΔΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΡΕ ΜΑΚΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΗ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΖΟ ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ....ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ .......
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8102
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από teod1980 »

Βασίλη έχεις κουράγιο και γράφεις μετά από το σοκ του ατυχήματός σου;
Την υγεία σου να έχεις και όλα θα γίνουν...
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από niko70 »

@_paokara__

1. Παράκληση, μη γράφεις με κεφαλαία...

2. Στο νήμα του Κουτσιανικούλη γράφεις και απευθύνεσαι στο Χάβο..?

3. Στην ουσία, επειδή φαίνεται να ξέρεις ήδη τις απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτεις, μοιράσου τες και με εμάς, έτσι για να ξέρουμε και εμείς τι συμβαίνει.... :shock:
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από monopaokre »

Μήπως η ανυπαρξία του Μπίλυ κρατά τους παίκτες στη θέση του στην ενδεκάδα ακόμη και σε χάλια μέρες?
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Falegkos »

συμφωνώ με τον _paokara__.

μια χαρα τα λεει και τις απαντήσεις λιγο πολυ τις ξερουμε ολοι.

Παικτες που σερνονται και παιζουν λογο συμβολαιων κτλ κρατανε αλλους πιο φορμαρισμενους στον παγκο.
Αν ειναι ψεματα ας μας το αποδιξουν. Δεν νομιζω ομος να ευθυνετε ο χαβος για αυτο.
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

niko70 έγραψε:@_paokara__

1. Παράκληση, μη γράφεις με κεφαλαία...

2. Στο νήμα του Κουτσιανικούλη γράφεις και απευθύνεσαι στο Χάβο..?

3. Στην ουσία, επειδή φαίνεται να ξέρεις ήδη τις απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτεις, μοιράσου τες και με εμάς, έτσι για να ξέρουμε και εμείς τι συμβαίνει.... :shock:
εχω τρελαθει μεαυτα που βλεπω τωρα αν βγαλει αυριο εξω και τον αθανασιαδη και βαλει τον μουσλι μεσα πλεον θα ειναι πεπεισμενος οτι δεν κανει ο χαβος την ενδεκαδα αλλα καποιοι αλλοι.. ο ιβιτς και ο μουσλι το παιζουν τραυματιες επαναλαμβανω το παιζουν ολο τον χρονο τραυματιες γυριζουν απο το πουθενα και ξαφνικα μεσα !!!!γιατι ??
δεν καταλαβαινω οταν μαλιστα ο βοσνιος το καλοκαιρι φευγει????γιατι δεν βαζει ενα παιχτη του ΠΑΟΚ που θα τον εχει για χρονια.. ειναι εντελως τρελο εκτος και εαν πιεζουν με απειλη προσφυγης.... ο ιβιτς ουτε προετοιμασια δεν εκανε ολη την βδομαδα τραυματιας την παρασκευη ετοιμος !!!!! ολη την χρονια το ιδιο βιολι αν ειναι δυνατον...αν ειναι δυνατον.. που πανε τα 400 χιλιαρικα ........στον βαδιστη ?και τα πιτσιρικια που καιγοντε να παιξουν να τους κατεβαζουμε το ηθικο με αυτον τον τροπο??καμμια αξιοκρατια καμμια δικαιοσυνη τιποτα ετσι λειτουργουν οι ομαδες ...????? δεν μπορεις κυριε? κερκιδα .. και το καλοκαιρι αντε γεια ..να δεις πως θα τρεχει ...αλλα αμα του χρωστας δοσεις 7 μηνων λες και ευχαριστω που σε περιμενει αλλα πρεπει και να παιζει...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”