Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Θα βγούμε οφ ...αλλά δεν γίνετε να γίνει επίσημα αυτό... απαγορεύετε να είναι μέσα σε δύο ομάδες. Να υπάρχει κάτω από το τραπέζι συνεργασία διακριτικά όπως ο Μπέος με τον γαύρο ναι. Άλλο αυτό όμως. Τους παίχτες που λες θέλει να τους πουλήσει να βγάλει λεφτά. Χαζός δεν είναι να τους χαρίσει. Αν είχες την δύναμη του Μαρινάκη και είχες παράγκα και τον έβαζες μέσα στα πλει οφ τότε μπορεί να σου χάριζε κανένα παίχτη.
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Άντε επειδή σας λυπήθηκα να παιδεύεστε...
Είναι ο Tomas Rosicky...
Είναι γεννημένος 4/10/80 και τα έχει με Ελληνίδα φοιτήτρια στο Λονδίνο, με την οποία θα παντρευτούν το καλοκαίρι στην Ελλάδα.. και θα κάνουν και παιδιά...

Είναι ο Tomas Rosicky...
Είναι γεννημένος 4/10/80 και τα έχει με Ελληνίδα φοιτήτρια στο Λονδίνο, με την οποία θα παντρευτούν το καλοκαίρι στην Ελλάδα.. και θα κάνουν και παιδιά...
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
νταξ
θα πω οτι είναι παπας
γιατι αν το πιστέψω
θα αρχισω να γκρεμίζω τους τοιχους του σπιτιου μου
απο σήμερα...

θα πω οτι είναι παπας
γιατι αν το πιστέψω
θα αρχισω να γκρεμίζω τους τοιχους του σπιτιου μου
απο σήμερα...
- DonConstantino
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 13:46
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
ρε μ$@#$@ες θα πειτε μας γανιασατε...
Αντε εχουμε τον τρανσφερ εχουμε και εσας!
Αντε εχουμε τον τρανσφερ εχουμε και εσας!
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
μετα απο πολλες ωρες σκεψης και σπαζοκεφαλιας...
επιτελους βρηκα την ακρη..
ιδου ο ενας.
ο μοναδικος. ο παταγος.
[youtube]uPVwaybE8yY[/youtube]
ο πενθογεννημενος ''μαυρος'' σναιντερ.
επιτελους βρηκα την ακρη..
ιδου ο ενας.
ο μοναδικος. ο παταγος.
[youtube]uPVwaybE8yY[/youtube]
ο πενθογεννημενος ''μαυρος'' σναιντερ.
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Πιστευω πως ειναι ο lamine diarra.επιθετικος της παρτιζαν που ειναι δανεικος φετος στην αλ σαμπαμπ και ληγει το συμβολαιο του το καλοκαιρι.επισης ειναι καλος παστελωτης.
καταρχην ο φτουσαν μιλαει σε πρωτο προσωπο.ως γνωστον ο φτουσαν δεν εχει σχεση με τον ΠΑΟΚ αρα ο ποιητης μαλλον τον χρησιμοποιει για να μας πει οτι ειναι παικτης η σερβος η που εχει σχεση με σερβια.
ως προς την ημερομηνια αν ηταν σχετικη με αλωση της Πολης κλπ δεν μπορω να καταλαβω τι καημος μπορει να πιασει τον σερβοβοσνιο φτουσαν για κατι τετοιο.ως γνωστος εγωιστης ο φτουσαν προφανως θα εννοει καποια ημερομηνια σημαδιακη για τον ιδιο και οχι για τον ΠΑΟΚ.το 1983 ο φτουσαν σταματησε την μπαλα.το 1983 γεννηθηκε ο diarra που ανηκει στην παρτιζαν.το μυαλο μου παει στον diarra και οχι σε σερβο γιατι στο τελος κανει αναφορα στο μαυρο χρωμα και επισης το παρομοιαζει με τη φανελλα του ΠΑΟΚ(ομοια με της παρτιζαν).
το οτι μιλαει ο φτουσαν σε πρωτο προσωπο υποδηλωνει πως ο φτουσαν σκεφτεται καποιον παικτη και οχι οτι το αρθρο αφορα στον φτουσαν.αν το αρθρο αφορα στον φτουσαν απλα ο Trandfermanic εχασε την εμπνευση του γιατι τα οσα λεει δεν αποτελουν καν γριφο.
εκει καταληγω.το πιο πιθανο να λεω οτι ναναι.
καταρχην ο φτουσαν μιλαει σε πρωτο προσωπο.ως γνωστον ο φτουσαν δεν εχει σχεση με τον ΠΑΟΚ αρα ο ποιητης μαλλον τον χρησιμοποιει για να μας πει οτι ειναι παικτης η σερβος η που εχει σχεση με σερβια.
ως προς την ημερομηνια αν ηταν σχετικη με αλωση της Πολης κλπ δεν μπορω να καταλαβω τι καημος μπορει να πιασει τον σερβοβοσνιο φτουσαν για κατι τετοιο.ως γνωστος εγωιστης ο φτουσαν προφανως θα εννοει καποια ημερομηνια σημαδιακη για τον ιδιο και οχι για τον ΠΑΟΚ.το 1983 ο φτουσαν σταματησε την μπαλα.το 1983 γεννηθηκε ο diarra που ανηκει στην παρτιζαν.το μυαλο μου παει στον diarra και οχι σε σερβο γιατι στο τελος κανει αναφορα στο μαυρο χρωμα και επισης το παρομοιαζει με τη φανελλα του ΠΑΟΚ(ομοια με της παρτιζαν).
το οτι μιλαει ο φτουσαν σε πρωτο προσωπο υποδηλωνει πως ο φτουσαν σκεφτεται καποιον παικτη και οχι οτι το αρθρο αφορα στον φτουσαν.αν το αρθρο αφορα στον φτουσαν απλα ο Trandfermanic εχασε την εμπνευση του γιατι τα οσα λεει δεν αποτελουν καν γριφο.
εκει καταληγω.το πιο πιθανο να λεω οτι ναναι.
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Η απάντηση στον 1ο γρίφο μπορεί να είναι τερματοφύλακας...Ταιριάζει και στο 2ο γρίφο (που μπορεί να είναι βοηθητικός για τον 1ο)
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Οταν λες 1ο γριφο εννοείς το μωρό με τα ασπρόμαυρα? Και ο πενθογεννημένος είναι βοηθητικός για το 1ο?
Δικά σου συμπεράσματα ή να υποθέσω τρανσφερΜανιακή φώτιση?
Δικά σου συμπεράσματα ή να υποθέσω τρανσφερΜανιακή φώτιση?
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Να ρωτήσω κάτι άλλο. Ποιος είναι αυτός ο τρανσφερ και πόσο έγκυρα είναι αυτά που γράφει? Γιατί ότι να ναι γρίφους μπορεί να σου γράψω και εγώ και μετά να σου πω ότι εννοούσα αυτόν που ήρθε στον ΠΑΟΚ. Είναι ΑΡΔ?
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
paokassss έγραψε:Οταν λες 1ο γριφο εννοείς το μωρό με τα ασπρόμαυρα? Και ο πενθογεννημένος είναι βοηθητικός για το 1ο?
Δικά σου συμπεράσματα ή να υποθέσω τρανσφερΜανιακή φώτιση?
Δικά μου...ο τράνφερ δε μιλάει ποτέ...
Για τον 1ο γρίφο, κάποιος που ταιριάζει είναι ο τερματοφύλακας της Κρύλια Σαμάρα (και εθνικής Αλγερίας) Raïs M'Bolhi...Για κάποιο λόγο μπορεί να ταιριάζει και στο 2ο γρίφο (γεννημένος 25.04.1986)
Varvatos, ο τράνφερ ήταν πάντα παρών εδώ στις μεταγραφικές περιόδους...κάποια στιγμή χάθηκε, τώρα επανεμφανίστηκε...Κάποια στιγμή συμμετείχε και στο φόρουμ...
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
ειναι το gossip girl.
χαλαρωσε και κανε λιγο χαβαλε.
καποτε τα 9 στα δεκα που ελεγε εβγαιναν.μετα χαθηκε.τωρα εμφανιστηκε.μπορει να εχει την ιδια ρεντα μπορει και οχι.οι γριφοι παντως εχουν φαση.
μπορει να ειναι αρδ.μπορει να ειναι μανατζερ.μπορει να ειναι και ο μπαλαφας.
χαλαρωσε και κανε λιγο χαβαλε.
καποτε τα 9 στα δεκα που ελεγε εβγαιναν.μετα χαθηκε.τωρα εμφανιστηκε.μπορει να εχει την ιδια ρεντα μπορει και οχι.οι γριφοι παντως εχουν φαση.
μπορει να ειναι αρδ.μπορει να ειναι μανατζερ.μπορει να ειναι και ο μπαλαφας.
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Κατάλαβαniko70 έγραψε: Δικά μου...ο τράνφερ δε μιλάει ποτέ...
Για τους γρίφους πάλι δε καταλαβαίνω τίποτα
Ξέρουμε κάνα Βούγαρο διεθνή που να είναι πολιτογραφημένος Βούλγαρος?