19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Στην β ομάδα εκεί παίζουν και οι μικροί αν κατάλαβα καλά και είναι μαι ευκαιρία για τις ομάδες να βλέπουν και να δοκιμάζουν όλους τους παίχτες που δεν παίρνουν συμμετοχές με την πρώτη ομάδα αλλά και να μην έχουν και παράπονα οι παίχτες του στυλ γιατί δεν με βάζεις ή συμβόλαια με πριμ συμμετοχών και άλλα φαιδρά που απασχολούν κατά καιρούς τις ομάδες.
Βέβαια απο κόσμο ήταν σχεδόν άδειο το γήπεδο αλλά είναι και ακριβά τα εισιτήρια για αγώνες Αγγλικού πρωταθλήματος.
Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση ήταν το ότι το παρόν έδιναν στους αγώνες όλο το τεχνικό και διοικητικό επιτελείο της Λίβερπουλ για παράδειγμα καθώς επίσης η απονομή τίτλου δεν είχε τίποτα να ζηλέψει με αγώνες του επαγγελματικού πρωταθλήματος (φιέστα κανονική) αλλά και το ποδόσφαιρο που είδα ήταν σε σχέση με το Ελληνικό τουλάχιστον 3 επίπεδα πάνω.
Το τελευταίο με εξόργισε κάπως...
Βέβαια απο κόσμο ήταν σχεδόν άδειο το γήπεδο αλλά είναι και ακριβά τα εισιτήρια για αγώνες Αγγλικού πρωταθλήματος.
Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση ήταν το ότι το παρόν έδιναν στους αγώνες όλο το τεχνικό και διοικητικό επιτελείο της Λίβερπουλ για παράδειγμα καθώς επίσης η απονομή τίτλου δεν είχε τίποτα να ζηλέψει με αγώνες του επαγγελματικού πρωταθλήματος (φιέστα κανονική) αλλά και το ποδόσφαιρο που είδα ήταν σε σχέση με το Ελληνικό τουλάχιστον 3 επίπεδα πάνω.
Το τελευταίο με εξόργισε κάπως...
-
_paokara__
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΑΒΟΥ ΟΤΙ Ο ΠΑΟΚ ΚΕΡΔΙΣΕ ΕΝΑΝ ΠΑΙΧΤΗ ΑΚΟΜΑ Ο ΠΑΓΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΕΡΚΙΔΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΣΑΝ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ .............ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΖΑΜΑΝ ΦΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ....ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟ
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ......ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ......ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ
-
_paokara__
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
ΔΙΟΤΙ Η ΕΠΙΜΟΝΗ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ Η ΝΤΕΦΟΡΜΑΡΙΣΜΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ Η ΣΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ .......(Ο ΒΙΤΟΛΟ ΠΧ ΕΠΕΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΣΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΧΗ ΒΑΣΙΚΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΟΤΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΠΟΥ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΚΑΘΟΝΤΕ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΙΚΟΣΙ ΜΕΡΕΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ) Η ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΔΕΚΑΔΟΣ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΕ ΥΠΟΨΙΝ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
αν επαιζαν οι μικροι και δεν ερχοντουσαν αποτελεσματα θα λεγαμε οτι ο ιωακειμ κανει πειραματα στην πλατη του ΠΑΟΚ.οτι δεν ειναι ακαδημια κλπ.οτι εκαψε τον ταδε η τον δεινα.ουτως η αλλως η κριτικη γινεται εκ του ασφαλους.αν η κωλοφαρδια του χαβου ηταν τοση ωστε να του βγαιναν ολες οι επιλογες κανεις δεν θα μιλουσε.την ιδια κριτικη θα δεχτει ο οποιοσδηποτε ελληνας προπονητης.
λιγα παιχνιδια του μεινανε.οποιαδηποτε κριτικη νομιζω οτι δεν εχει νοημα.
δεν συμφωνω με πολλες επιλογες του.ομως τα νευρα μονο κακο κανουν.με αυτον θα ειμαστε και στα πλεη ωχ οποτε υπομονη και στηριξη.ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι δεν θα μεινει αλλο ο χαβος.οποτε ποιο το νοημα του κραξιματος.ξενος προπονητης απο του χρονου και ο θεος βοηθος.
λιγα παιχνιδια του μεινανε.οποιαδηποτε κριτικη νομιζω οτι δεν εχει νοημα.
δεν συμφωνω με πολλες επιλογες του.ομως τα νευρα μονο κακο κανουν.με αυτον θα ειμαστε και στα πλεη ωχ οποτε υπομονη και στηριξη.ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι δεν θα μεινει αλλο ο χαβος.οποτε ποιο το νοημα του κραξιματος.ξενος προπονητης απο του χρονου και ο θεος βοηθος.
-
Dimg4
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Σε αυτο το ματς ταιριαζε απολυτα στην αριστερη πλευρα με επιτελικο τον Βιερινια και δεξια Ελ Ζαρ. Χαβο ενταξει, το γαμησες το θεμα εντελως. Αλλαγη πλευρας του Ελ Ζαρ χωρις λογο ενω εχουμε παικτη για αριστερα. Δεν εχεις θεση αλλο εδω
-
_paokara__
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
ΠΑΛΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Ο ΜΠΙΛΥ?????? ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΤΟΥ ΧΑΒΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΣΕ ΟΣΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΛΑΣΠΩΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΒΡΟ ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΥΘΜΟ Ο ΠΑΙΧΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ, ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΑΒΟΥ ΟΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΕΝΑΝ ΠΑΙΧΤΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΖΑΜΑΝ ΦΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ...ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ ΣΟΥ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ ....ΕΔΩ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος _paokara__ την Κυρ 10 Απρ 2011, 17:53, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
-
_paokara__
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ SMART PHONES ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣMaximus έγραψε:Σας αφηνουν να εχετε λαπτοπ στα αποδυτηρια;
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
πλάκα πλάκα για να επιλεξει πετρισεβιτς ενω εχει την λυση ετο σαν μπακ στον πάγκο δειχνει οτι δεν τον πιστευει ο χαβος,θα χρειαστει πάντως στα πλει οφ ειναι πολυ πιθανο να παρει την 7η καρτα ο βιερινια στα επομενα ματσ
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
ο πετρισεβιτς παιζει και σεν μπακ αν θυμαμαι καλα..ο μπιλι με κερκυρα πλεον
-
_paokara__
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Νομίζω έχει δηλώσει ότι προτιμά να παίζει σαν σεντ μπακ,παρά δεξιά ...MANIAKOS έγραψε:ο πετρισεβιτς παιζει και σεν μπακ αν θυμαμαι καλα..
-
Dimg4
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Καποιος ομως να ενημερωσει τον Χαβο οτι πλεον δεν τον πιστευει αυτον κανειςcristiano4 έγραψε:πλάκα πλάκα για να επιλεξει πετρισεβιτς ενω εχει την λυση ετο σαν μπακ στον πάγκο δειχνει οτι δεν τον πιστευει ο χαβος,θα χρειαστει πάντως στα πλει οφ ειναι πολυ πιθανο να παρει την 7η καρτα ο βιερινια στα επομενα ματσ