19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από gash04 »

Στην β ομάδα εκεί παίζουν και οι μικροί αν κατάλαβα καλά και είναι μαι ευκαιρία για τις ομάδες να βλέπουν και να δοκιμάζουν όλους τους παίχτες που δεν παίρνουν συμμετοχές με την πρώτη ομάδα αλλά και να μην έχουν και παράπονα οι παίχτες του στυλ γιατί δεν με βάζεις ή συμβόλαια με πριμ συμμετοχών και άλλα φαιδρά που απασχολούν κατά καιρούς τις ομάδες.
Βέβαια απο κόσμο ήταν σχεδόν άδειο το γήπεδο αλλά είναι και ακριβά τα εισιτήρια για αγώνες Αγγλικού πρωταθλήματος.
Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση ήταν το ότι το παρόν έδιναν στους αγώνες όλο το τεχνικό και διοικητικό επιτελείο της Λίβερπουλ για παράδειγμα καθώς επίσης η απονομή τίτλου δεν είχε τίποτα να ζηλέψει με αγώνες του επαγγελματικού πρωταθλήματος (φιέστα κανονική) αλλά και το ποδόσφαιρο που είδα ήταν σε σχέση με το Ελληνικό τουλάχιστον 3 επίπεδα πάνω.
Το τελευταίο με εξόργισε κάπως...
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΑΒΟΥ ΟΤΙ Ο ΠΑΟΚ ΚΕΡΔΙΣΕ ΕΝΑΝ ΠΑΙΧΤΗ ΑΚΟΜΑ Ο ΠΑΓΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΕΡΚΙΔΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΣΑΝ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ .............ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΖΑΜΑΝ ΦΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ....ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟ
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ......ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

ΔΙΟΤΙ Η ΕΠΙΜΟΝΗ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ Η ΝΤΕΦΟΡΜΑΡΙΣΜΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ Η ΣΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ .......(Ο ΒΙΤΟΛΟ ΠΧ ΕΠΕΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΣΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΧΗ ΒΑΣΙΚΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΟΤΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΠΟΥ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΚΑΘΟΝΤΕ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΙΚΟΣΙ ΜΕΡΕΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ) Η ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΔΕΚΑΔΟΣ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΕ ΥΠΟΨΙΝ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από barlow4 »

αν επαιζαν οι μικροι και δεν ερχοντουσαν αποτελεσματα θα λεγαμε οτι ο ιωακειμ κανει πειραματα στην πλατη του ΠΑΟΚ.οτι δεν ειναι ακαδημια κλπ.οτι εκαψε τον ταδε η τον δεινα.ουτως η αλλως η κριτικη γινεται εκ του ασφαλους.αν η κωλοφαρδια του χαβου ηταν τοση ωστε να του βγαιναν ολες οι επιλογες κανεις δεν θα μιλουσε.την ιδια κριτικη θα δεχτει ο οποιοσδηποτε ελληνας προπονητης.
λιγα παιχνιδια του μεινανε.οποιαδηποτε κριτικη νομιζω οτι δεν εχει νοημα.
δεν συμφωνω με πολλες επιλογες του.ομως τα νευρα μονο κακο κανουν.με αυτον θα ειμαστε και στα πλεη ωχ οποτε υπομονη και στηριξη.ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι δεν θα μεινει αλλο ο χαβος.οποτε ποιο το νοημα του κραξιματος.ξενος προπονητης απο του χρονου και ο θεος βοηθος.
Dimg4

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Σε αυτο το ματς ταιριαζε απολυτα στην αριστερη πλευρα με επιτελικο τον Βιερινια και δεξια Ελ Ζαρ. Χαβο ενταξει, το γαμησες το θεμα εντελως. Αλλαγη πλευρας του Ελ Ζαρ χωρις λογο ενω εχουμε παικτη για αριστερα. Δεν εχεις θεση αλλο εδω
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

ΠΑΛΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Ο ΜΠΙΛΥ?????? ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΤΟΥ ΧΑΒΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΣΕ ΟΣΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΛΑΣΠΩΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΒΡΟ ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΥΘΜΟ Ο ΠΑΙΧΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ, ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΑΒΟΥ ΟΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΕΝΑΝ ΠΑΙΧΤΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΖΑΜΑΝ ΦΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ...ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ ΣΟΥ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ ....ΕΔΩ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος _paokara__ την Κυρ 10 Απρ 2011, 17:53, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Maximus »

Σας αφηνουν να εχετε λαπτοπ στα αποδυτηρια; :lol:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

υπαρχουν πλεον και τα κινητα με ιντρνετ... :opaokara:
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

Maximus έγραψε:Σας αφηνουν να εχετε λαπτοπ στα αποδυτηρια; :lol:
ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ SMART PHONES ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από cristiano4 »

πλάκα πλάκα για να επιλεξει πετρισεβιτς ενω εχει την λυση ετο σαν μπακ στον πάγκο δειχνει οτι δεν τον πιστευει ο χαβος,θα χρειαστει πάντως στα πλει οφ ειναι πολυ πιθανο να παρει την 7η καρτα ο βιερινια στα επομενα ματσ
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ο πετρισεβιτς παιζει και σεν μπακ αν θυμαμαι καλα..ο μπιλι με κερκυρα πλεον
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ ΧΑΒΟ
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Lord »

MANIAKOS έγραψε:ο πετρισεβιτς παιζει και σεν μπακ αν θυμαμαι καλα..
Νομίζω έχει δηλώσει ότι προτιμά να παίζει σαν σεντ μπακ,παρά δεξιά ... :nairepaok:
Dimg4

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Dimg4 »

cristiano4 έγραψε:πλάκα πλάκα για να επιλεξει πετρισεβιτς ενω εχει την λυση ετο σαν μπακ στον πάγκο δειχνει οτι δεν τον πιστευει ο χαβος,θα χρειαστει πάντως στα πλει οφ ειναι πολυ πιθανο να παρει την 7η καρτα ο βιερινια στα επομενα ματσ
Καποιος ομως να ενημερωσει τον Χαβο οτι πλεον δεν τον πιστευει αυτον κανεις
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από free4 »

_paokara__ έγραψε:ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ ΧΑΒΟ
Και λιγα λες!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”