7. Nabil El Zhar
Re: 7. Nabil El Zhar
Κατα την ταπεινη μου αποψη,πιστευω πως πρεπει να μεινει γιατι θεωρω πως εαν του χρονου ξεκιναει βασικος,θα βρει ρυθμο.Εκτος εαν εχουν,ΗΔΗ,βρει καλυτερο παικτη,στη θεση του και τον εχουν κλεισει.
Re: 7. Nabil El Zhar
δανεικος ακριβος δεν ειναι νομιζω οτι οΠΑΟΚ τον κραταει πληρωνοντας μονο το συμβολαιο του και η λιβερπουλ κραταει αξια μεταπωλησης
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 7. Nabil El Zhar
Νομίζω πως αν τον πουλήσουμε στο τέλος της σεζόν αποκτούμε το 50% της αξίας της πώλησης εμείς και το υπόλοιπο η Liverpool. Εάν τον κρατήσουμε θα ανήκει εξ ολοκλήρου σ' εμάς, και φυσικά θα πληρώνουμε εμείς το 100% της - όποιας - αμοιβής του. Θεωρώ ότι δεν γίνεται να μείνει με 500.000,00 που παίρνει φέτος (50% από τα οποία τα πληρώνουμε εμείς), οπότε ή θα δεχθεί μείωση αποδοχών περίπου στις 300.000,00 με 350.000,00 ετησίως, ή θα πουληθεί, εάν βρεθεί βέβαια ομάδα πρόθυμη να τον αποκτήσει πληρώνοντας το τίμημα...
Re: 7. Nabil El Zhar
Του δίνουμε 250 εμείς και άλλα τόσα η Λιβερπουλ και αν το θελήσουμε έρχεται τσάμπα με κανονική μεταγραφή.Έχει τα ίδια χαρίσματα με τον Αμπντουν που ο αγαπούλας τον αξιώνει 2 μύρρια,κοινώς θα'ναι έγκλημα να τον χάσουμε ειδικά αν στηριχτούμε στο επιχείρημμα ότι δε τον γουστάρει ο πανάσχετος Χάβος.
Και κάτι άλλο,ο εκτελεστικός διευθυντής της Λιβερ δήλωσε ότι θα τον ξεφορτωθεί μαζί με άλλους 5,6 και θα τους αφήσουν ελεύθερους..μπορούμε να τον πάρουμε κ έτσι και αν πουληθεί στο μέλλον να μην δίνουμε τα μισά στους Άγγλους
Και κάτι άλλο,ο εκτελεστικός διευθυντής της Λιβερ δήλωσε ότι θα τον ξεφορτωθεί μαζί με άλλους 5,6 και θα τους αφήσουν ελεύθερους..μπορούμε να τον πάρουμε κ έτσι και αν πουληθεί στο μέλλον να μην δίνουμε τα μισά στους Άγγλους
Re: 7. Nabil El Zhar
Με προλαβε ο παρασανδαλος αποτι βλεπω.Ειδικα φετος στην ομαδα εχουν γινει ουκ ολιγα τραγελαφικα οσον αφορα συμπεριφορες παικτων αλλα ποτε δεν ειδαμε την διοικηση να παιρνει αποφαση για επιβολη προστιμου.Τι στο καλο τους εχει κανει αυτος ο ελζαρ και μοιαζει να ειναι συνεχως το μαυρο προβατο ειτε της διοικησης ειτε του προπονητη δεν εχω καταλαβει.Τοσο πολυ τους στοιχισε που δεν εφυγε τον γεναρη? Δεν βαζουν καλητερα στο εαυτο τους ενα προστιμο καποιοι καποιοι?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 7. Nabil El Zhar
Όταν χάνει την προπόνηση της ομάδας επειδή άργησε κατά μία μέρα να γυρίσει από την πατρίδα, οφείλει να υποστεί και το όποιο πρόστιμο.
Αν ήταν ΛΙΓΟ έξυπνος, τώρα που πέτυχε το γκολ και βρίσκεται σε ανοδική αγωνιστική πορεία θα ήταν τύπος και υπογραμμός. Δυστυχώς...
(Αν βέβαια ήταν τέτοιος, τώρα θα έκανε καριέρα στη Liverpool).
Αν ήταν ΛΙΓΟ έξυπνος, τώρα που πέτυχε το γκολ και βρίσκεται σε ανοδική αγωνιστική πορεία θα ήταν τύπος και υπογραμμός. Δυστυχώς...
(Αν βέβαια ήταν τέτοιος, τώρα θα έκανε καριέρα στη Liverpool).
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Πέμ 24 Μαρ 2011, 18:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 7. Nabil El Zhar
Αν η υπολοιπη ομαδα ηταν παραδειγμα συνεπειας στην συμπεριφορα της, ειτε η διοικηση παραδειγμα τηρησης αυστηρου πειθαρχικου κανονισμου, δεν θα διαφωνουσα.Με την κατασταση ομως που επικρατει φετος (και οχι μονο) στην ομαδα, την συγκεκριμενη κινηση την θεωρω στοχοποιηση.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 7. Nabil El Zhar
Τι λές; Εδώ ο Χάβος με το καλημέρα πέταξε έξω τον Garcia! Στον El Zhar θα κολώσει;
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: 7. Nabil El Zhar
αν καταφέρετε να διώξετε κι αυτον μετα τον κριστιάνο τι να πω πραγματικά ΜΠΡΑΒΟ!
ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ που να τον εμπιστευτουμε με όλα τα αγωνιστικά θέματα ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!
ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ που να τον εμπιστευτουμε με όλα τα αγωνιστικά θέματα ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!
Re: 7. Nabil El Zhar
Τι συγκρινουμε ακριβως??? Το χασιμο μιας πτησης με εντονο επεισοδιο μεταξυ παικτη και προπονητη στην προπονηση, το οποιο συνεχιστηκε με το γραψιμο στον τεχνικο διευθηντη που τον εψαχνε και δεν τον εβρισκε? Ενα επεισοδιο το οποιο τελικα κατεληξε σε 5νθημερη αδεια και ενα προστιμο που ποτε δεν μαθαμε?ΑποστόληςΑ έγραψε:Τι λές; Εδώ ο Χάβος με το καλημέρα πέταξε έξω τον Garcia! Στον El Zhar θα κολώσει;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος joshua την Πέμ 24 Μαρ 2011, 17:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: 7. Nabil El Zhar
++++++++++++++++++Το Α και το Ω σε καθε ομαδα.Federacion έγραψε:αν καταφέρετε να διώξετε κι αυτον μετα τον κριστιάνο τι να πω πραγματικά ΜΠΡΑΒΟ!
ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ που να τον εμπιστευτουμε με όλα τα αγωνιστικά θέματα ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 7. Nabil El Zhar
Εφόσον υπάρχει σαφής κανονισμός πρέπει να τηρηθεί, αλλιώς η ομάδα θα γίνει μπάχαλο. Τώρα το ότι έχασε την πτήση, εντάξει. Αν ήταν δώδεκα ετών θα του το συγχωρούσα. Έχει όμως τα διπλά χρόνια και δεν δικαιολογείται.
Re: 7. Nabil El Zhar
καλος στο α και ορεξατος....ελπιζω να μην εξαφανιστει απο τον προπονητη παλι..(λαιμαι τορα
)