7. Nabil El Zhar

Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από adamroxas »

Σαφως...
Ο χρονος στην ομαδα ομως, με τα υπαρχοντα δεδομενα, τελειωνει...
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από mpafos4 »

Κατα την ταπεινη μου αποψη,πιστευω πως πρεπει να μεινει γιατι θεωρω πως εαν του χρονου ξεκιναει βασικος,θα βρει ρυθμο.Εκτος εαν εχουν,ΗΔΗ,βρει καλυτερο παικτη,στη θεση του και τον εχουν κλεισει.
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από don pablo »

δανεικος ακριβος δεν ειναι νομιζω οτι οΠΑΟΚ τον κραταει πληρωνοντας μονο το συμβολαιο του και η λιβερπουλ κραταει αξια μεταπωλησης
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106584
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Νομίζω πως αν τον πουλήσουμε στο τέλος της σεζόν αποκτούμε το 50% της αξίας της πώλησης εμείς και το υπόλοιπο η Liverpool. Εάν τον κρατήσουμε θα ανήκει εξ ολοκλήρου σ' εμάς, και φυσικά θα πληρώνουμε εμείς το 100% της - όποιας - αμοιβής του. Θεωρώ ότι δεν γίνεται να μείνει με 500.000,00 που παίρνει φέτος (50% από τα οποία τα πληρώνουμε εμείς), οπότε ή θα δεχθεί μείωση αποδοχών περίπου στις 300.000,00 με 350.000,00 ετησίως, ή θα πουληθεί, εάν βρεθεί βέβαια ομάδα πρόθυμη να τον αποκτήσει πληρώνοντας το τίμημα...
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από xristos14 »

Του δίνουμε 250 εμείς και άλλα τόσα η Λιβερπουλ και αν το θελήσουμε έρχεται τσάμπα με κανονική μεταγραφή.Έχει τα ίδια χαρίσματα με τον Αμπντουν που ο αγαπούλας τον αξιώνει 2 μύρρια,κοινώς θα'ναι έγκλημα να τον χάσουμε ειδικά αν στηριχτούμε στο επιχείρημμα ότι δε τον γουστάρει ο πανάσχετος Χάβος.

Και κάτι άλλο,ο εκτελεστικός διευθυντής της Λιβερ δήλωσε ότι θα τον ξεφορτωθεί μαζί με άλλους 5,6 και θα τους αφήσουν ελεύθερους..μπορούμε να τον πάρουμε κ έτσι και αν πουληθεί στο μέλλον να μην δίνουμε τα μισά στους Άγγλους
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από joshua »

Με προλαβε ο παρασανδαλος αποτι βλεπω.Ειδικα φετος στην ομαδα εχουν γινει ουκ ολιγα τραγελαφικα οσον αφορα συμπεριφορες παικτων αλλα ποτε δεν ειδαμε την διοικηση να παιρνει αποφαση για επιβολη προστιμου.Τι στο καλο τους εχει κανει αυτος ο ελζαρ και μοιαζει να ειναι συνεχως το μαυρο προβατο ειτε της διοικησης ειτε του προπονητη δεν εχω καταλαβει.Τοσο πολυ τους στοιχισε που δεν εφυγε τον γεναρη? Δεν βαζουν καλητερα στο εαυτο τους ενα προστιμο καποιοι καποιοι?
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106584
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Όταν χάνει την προπόνηση της ομάδας επειδή άργησε κατά μία μέρα να γυρίσει από την πατρίδα, οφείλει να υποστεί και το όποιο πρόστιμο.
Αν ήταν ΛΙΓΟ έξυπνος, τώρα που πέτυχε το γκολ και βρίσκεται σε ανοδική αγωνιστική πορεία θα ήταν τύπος και υπογραμμός. Δυστυχώς...
(Αν βέβαια ήταν τέτοιος, τώρα θα έκανε καριέρα στη Liverpool).
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Πέμ 24 Μαρ 2011, 18:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από joshua »

Αν η υπολοιπη ομαδα ηταν παραδειγμα συνεπειας στην συμπεριφορα της, ειτε η διοικηση παραδειγμα τηρησης αυστηρου πειθαρχικου κανονισμου, δεν θα διαφωνουσα.Με την κατασταση ομως που επικρατει φετος (και οχι μονο) στην ομαδα, την συγκεκριμενη κινηση την θεωρω στοχοποιηση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106584
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τι λές; Εδώ ο Χάβος με το καλημέρα πέταξε έξω τον Garcia! Στον El Zhar θα κολώσει;
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Δεν τον κοβω να μενει.Αν και εγω επιμενω πως εχει πολλες ικανοτητες,αλλα....
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Federacion »

αν καταφέρετε να διώξετε κι αυτον μετα τον κριστιάνο τι να πω πραγματικά ΜΠΡΑΒΟ!

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ που να τον εμπιστευτουμε με όλα τα αγωνιστικά θέματα ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από joshua »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Τι λές; Εδώ ο Χάβος με το καλημέρα πέταξε έξω τον Garcia! Στον El Zhar θα κολώσει;
Τι συγκρινουμε ακριβως??? Το χασιμο μιας πτησης με εντονο επεισοδιο μεταξυ παικτη και προπονητη στην προπονηση, το οποιο συνεχιστηκε με το γραψιμο στον τεχνικο διευθηντη που τον εψαχνε και δεν τον εβρισκε? Ενα επεισοδιο το οποιο τελικα κατεληξε σε 5νθημερη αδεια και ενα προστιμο που ποτε δεν μαθαμε?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος joshua την Πέμ 24 Μαρ 2011, 17:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Federacion έγραψε:αν καταφέρετε να διώξετε κι αυτον μετα τον κριστιάνο τι να πω πραγματικά ΜΠΡΑΒΟ!

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ που να τον εμπιστευτουμε με όλα τα αγωνιστικά θέματα ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!
++++++++++++++++++Το Α και το Ω σε καθε ομαδα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106584
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εφόσον υπάρχει σαφής κανονισμός πρέπει να τηρηθεί, αλλιώς η ομάδα θα γίνει μπάχαλο. Τώρα το ότι έχασε την πτήση, εντάξει. Αν ήταν δώδεκα ετών θα του το συγχωρούσα. Έχει όμως τα διπλά χρόνια και δεν δικαιολογείται.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από MANIAKOS »

καλος στο α και ορεξατος....ελπιζω να μην εξαφανιστει απο τον προπονητη παλι..(λαιμαι τορα :twisted: )
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”