19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
το βασικο προβλημα του κουτσιανικουλη ηταν οτι δεν καταφερε με το καλημερα να δικαιωσει τις προσδοκιες. δεν μπηκε αμεσως στην ομαδα και η αληθεια ειναι πως οταν μπηκε ο σαντος δικαιωθηκε για την επιλογη του να τον αφησει εκτος ομαδας. ηταν τοσο αναρχος τακτικα που δεν ειχε καμια θεση σε μια καλοσχεδιασμενη μηχανη.
ορισμενες αστοχες δηλωσεις του και ορισμενες απαραδεκτες ενεργειες του (κυπελλο με τον πας) δεν εχουν τοση σημασια οσο το οτι εχασε τον οποιο ενθουσιασμο ειχε. δεν διαβασε σωστα την "σφαλιαρα" του παγκου, σταματησε να δουλευει και δεν εκμεταλευτηκε την μοναδικη ευκαιρια να δουλεψει για δυο χρονια με τον σαντος.
αρχισε να εχει προβλημα με τον κοσμο οταν στον λιγοστο χρονο συμμετοχης του ηταν αδιαφορος. οταν εχανε την μπαλα και δεν παλευε να την ξαναπαρει, οταν δεν εδινε βοηθειες στο μπακ, οταν εφτιαχνε το μαλι κτλ κτλ. προσωπικα ηθελα να μπω μεσα και να του δωσω 2-3 χαστουκια. δεν μπορουσα να δεχτω να μαρκαρει και να βοηθαει τον λινο ο βιερινια και να το παιζει χαλαρος ο πιτσιρικας.
σημερα μπροστα στον φοβο του δανεισμου αρχισα να βλεπω αυτο που επρεπε να βλεπουμε ολοι μας απο την πρωτη μερα. ενα παιδι που το παλευει. που τρεχει για να κερδισει την μπαλα, που θελει να βοηθησει αμυντικα, που θα τσατιστει οταν κανει λαθος.
σε πρωτη φαση μου ειναι αρκετο. τωρα μπορω να δεχτω και το λαθος και την απειρια και την χαμενη ευκαιρια. αρκει να συνεχισει να δειχνει οτι θελει να μαθει, οτι θελει να βελτιωθει, οτι θελει να μεινει μαζι μας.
τα υπολοιπα θα τα δουμε και θα τα κρινουμε με τον καιρο. παντως σε αυτη την φαση πισωγυρισμα δεν χωραει. δεν τον παιρνει.
ΥΓ. ο ελ ζαρ σε δυο μηνες .... δεν συμφερει τον ΠΑΟΚ να χανει χρονο αυτος ο κουτσιανικουλης απο εναν παικτη του που σε δυο μηνες δεν θα ειναι παικτης του.
ορισμενες αστοχες δηλωσεις του και ορισμενες απαραδεκτες ενεργειες του (κυπελλο με τον πας) δεν εχουν τοση σημασια οσο το οτι εχασε τον οποιο ενθουσιασμο ειχε. δεν διαβασε σωστα την "σφαλιαρα" του παγκου, σταματησε να δουλευει και δεν εκμεταλευτηκε την μοναδικη ευκαιρια να δουλεψει για δυο χρονια με τον σαντος.
αρχισε να εχει προβλημα με τον κοσμο οταν στον λιγοστο χρονο συμμετοχης του ηταν αδιαφορος. οταν εχανε την μπαλα και δεν παλευε να την ξαναπαρει, οταν δεν εδινε βοηθειες στο μπακ, οταν εφτιαχνε το μαλι κτλ κτλ. προσωπικα ηθελα να μπω μεσα και να του δωσω 2-3 χαστουκια. δεν μπορουσα να δεχτω να μαρκαρει και να βοηθαει τον λινο ο βιερινια και να το παιζει χαλαρος ο πιτσιρικας.
σημερα μπροστα στον φοβο του δανεισμου αρχισα να βλεπω αυτο που επρεπε να βλεπουμε ολοι μας απο την πρωτη μερα. ενα παιδι που το παλευει. που τρεχει για να κερδισει την μπαλα, που θελει να βοηθησει αμυντικα, που θα τσατιστει οταν κανει λαθος.
σε πρωτη φαση μου ειναι αρκετο. τωρα μπορω να δεχτω και το λαθος και την απειρια και την χαμενη ευκαιρια. αρκει να συνεχισει να δειχνει οτι θελει να μαθει, οτι θελει να βελτιωθει, οτι θελει να μεινει μαζι μας.
τα υπολοιπα θα τα δουμε και θα τα κρινουμε με τον καιρο. παντως σε αυτη την φαση πισωγυρισμα δεν χωραει. δεν τον παιρνει.
ΥΓ. ο ελ ζαρ σε δυο μηνες .... δεν συμφερει τον ΠΑΟΚ να χανει χρονο αυτος ο κουτσιανικουλης απο εναν παικτη του που σε δυο μηνες δεν θα ειναι παικτης του.
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Οντως δεν κατηγορουμε κανεναν, για πλακα τα λεμε... Ο καθενας μπορει να γραφει οπου θελει!
Ακομα και ο ιδιος ο Κουτσια να γραφει, χαλαλι του!
Ακομα και ο ιδιος ο Κουτσια να γραφει, χαλαλι του!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106610
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Καλή απόδοση, μετά από ΠΑΡΑ πολύ καιρό. Τελευταία πιάνει συνεχώς καλύτερες αποδόσεις. Βέβαια στη φάση του γκολ συμμετείχε και ο Πάρδο με την άστοχη έξοδό του, αλλά η καλή προσπάθεια του Βασίλη παραμένει.
Δεν έπιασε καμιά φοβερή απόδοση, βέβαια, αλλά η ισοφάρισή του άλλαξε ΤΕΛΕΙΩΣ τη ροή του αγώνα στο β΄ μέρος.
Δεν έπιασε καμιά φοβερή απόδοση, βέβαια, αλλά η ισοφάρισή του άλλαξε ΤΕΛΕΙΩΣ τη ροή του αγώνα στο β΄ μέρος.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Το παλικαρι ειναι μεγαλο γατακι και χαρις σε αυτον αλλα και μια ιδιαιτερη λογικη που θελει τον ΠΑΟΚ να εχει 6 χαφ αξονα στην 18δα λες και προκειται ποτε να τους αλλαξει ολους μενει εκτος ομαδας ο Ελζαρ ο οποιος παρεπιμπτοντως στα 2 φετινα παιχνιδια με ΑΕΚ δεν ειχε αντιπαλο.Φαινεται πιστευουν οτι με 250.000 που κοστιζει ο μαροκινος και οταν μαλιστα αποχωρησει ο βιερινια οποτε θα ψαχνουμε για 2, θα βρουν καλητερους παικτες.
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
ναι ο κουτσια εφταιγε χθες οι αλλοι βγαλανε ματια γι αυτο χασαμε
,να ηταν αυτος το προβλημα καλα θα ηταν,
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
δεν υαπρχει .... απλα δεν υπαρχει στον ΠΑΟΚ ειτε ειναι στο γηπεδο ειτε οχι..... και δεν ειναι μια αποψη της στιγμης.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Παρ 18 Μαρ 2011, 14:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: ΠΑΟΚ οχι παοκ
Λόγος: ΠΑΟΚ οχι παοκ
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Δεν εχει να κανει μονο με το χθεσινο παιχνιδι απλα η αναφορα εγινε πιο πολυ γιατι δεν μπορω να καταλαβω με ποια λογικη αφηνεις εξω απο την ομαδα τον κορυφαιο σου παικτη με τον ιδιο αντιπαλο πριν 2 εβδομαδες.Επρεπε προφανως, να λεγεται ελζαριδης για να παιξει εκεινος.cristiano4 έγραψε:ναι ο κουτσια εφταιγε χθες οι αλλοι βγαλανε ματια γι αυτο χασαμε,να ηταν αυτος το προβλημα καλα θα ηταν,
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Δε μπορείς να φύγεις δε μπορώ κι εγώ, είμαστε σαν ένα τώρα πια κι οι δυό.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Αν θέλετε να βρίσετε κάποιον, βρίστε τον Χάμπο που έχει πρωτοσέλιδα για μεγάλη εκδρομή και μπηχτές για τον Π.Α.Ο.Κ. και αφήστε ήσυχους τους παίκτες μας!!!!!!!!!Αυτό μπορούν, αυτό κάνουν!!!!!!!!!!!
PS: Και μην μου πει κανείς μην ασχολείσαι με αυτούς γιατί τα ερπετά τέτοια χαρά που πήραν στην Μόσχα και χθές, δεν θα είχαν ούτε αν κέρδιζαν πέρσυ το κύπελλο!!!!!!Το τι έχω ακούσει και διαβάσει και από φίλους μου δεν λέγετε!!!!!!
PS: Και μην μου πει κανείς μην ασχολείσαι με αυτούς γιατί τα ερπετά τέτοια χαρά που πήραν στην Μόσχα και χθές, δεν θα είχαν ούτε αν κέρδιζαν πέρσυ το κύπελλο!!!!!!Το τι έχω ακούσει και διαβάσει και από φίλους μου δεν λέγετε!!!!!!
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
"Οποιος δεν εχει μυαλο, εχει ποδαρια"
Ετσι δεν λεει η παροιμια;
Στον Κουτσιανικουλη βρισκει λοιπον την πραγματικη της υποσταση...
Ετσι δεν λεει η παροιμια;
Στον Κουτσιανικουλη βρισκει λοιπον την πραγματικη της υποσταση...
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Σαν εκεινα τα αγριοκατσικα της ΚΡΗΤΗΣ ε τα ΚΡΙ ΚΡΙ ειναι.
Κουτουλαει περα δωθε χωρις σκοπο και ουσια
Παντος για την αποδοση του δεν φερει ευθυνη ο ΧΑΒΙΝΙΟ οπως δεν εφερε και ο ΣΑΝΤΟΣ.
Κουτουλαει περα δωθε χωρις σκοπο και ουσια
Παντος για την αποδοση του δεν φερει ευθυνη ο ΧΑΒΙΝΙΟ οπως δεν εφερε και ο ΣΑΝΤΟΣ.