11. Zlatan Muslimović
Re: 11. Zlatan Muslimović
ΜΑΓΚΕΣ ειτε τα ειπε αυτα ο μουσλι ειτε οχι εγω ενα εχω να πω: Η ''ΟΜΑΔΑ'' ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ στην κυριολεξια. Διασυρμοι, δηλώσεις, αποχές, απαραδεκτη σταση παιχτων (π.χ. τσιριλο μετα τη δηλωση για την ΤΟΥΜΠΑ στο κυπελλο με μπουρδελα κ ιστοριες να ζητα συγγνωμες απο τους ανυπαρκτους οπαδους της κουλας). Η διοίκηση ρε πούστη μου τι κάνει? Μας δουλευουνε ΒΓΕΣ ΡΕ ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ: ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ, ΦΕΥΓΟΥΝ, ΜΕΝΟΥΝ??? ΟΙ ΑΡΑΒΕΣ ΠΑΛΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ Μ ΑΥΤΟΥΣ? γενικοτερα ο μουσλι ειναι το δεντρο και η μπουρδελοκατασταση στην ομαδα το δασος
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 969
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: 11. Zlatan Muslimović
Συμφωνοι.black death έγραψε:Σε έναν ιδεατό κόσμο όλα αυτά; Τέλος πάντων, αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν είναι οι κύριοι υπεύθυνοι σε αυτή την περίπτωση, ούτε κατέστρωσαν οι ίδιοι σχέδιο για να πλήξουν τον ΠΑΟΚ.PAOKhead έγραψε: Θα τα ριχνουμε και χοντρα μαλιστα.
Αν ηταν σωστοι πρωτα θα επικοινωνουσαν με ολες τις εμπλεκομενες στο θεμα πλευρες (Ζλαταν, μανατζερ και ξερω γω ποιον αλλο) και μετα θα δημοσιευαν πληρες θεμα με τιτλο "Περιεργες δηλωσεις Μουσλι σε ξενο μεσο - Ο παικτης διαψευδει".
Πεσανε σαν κορακια ομως για τα φραγκα ενω ισχυριζονται οτι ο ΠΑΟΚ πανω απ'ολα κι αυτο τους κανει χειροτερους απο τους σουηδους.
Ακομα κι αν ο Ζλαταν λεει ψεμματα οτι δεν εκανε δηλωσεις, εγω επιμενω οτι τα σπορ εκαναν μεγαλο φαουλ στο πλασαρισμα της ειδησης. Η εισαι δημοσιογραφος ή εισαι τατιανα, τελος.
Ξεφυγαμε και λιγο απο το τοπικ βεβαια αλλα τετοια ωρα τετοια λογια...
Re: 11. Zlatan Muslimović
Ρε παιδιά έλεος πια !!!
Γιατί δεν μας αφήνουν επιτέλους ήσυχους;
Να καταφέρουμε να ηρεμήσουμε, μπας και πάμε παρακάτω;
Τι θέλουν πια;
Έλεος.
Γιατί δεν μας αφήνουν επιτέλους ήσυχους;
Να καταφέρουμε να ηρεμήσουμε, μπας και πάμε παρακάτω;
Τι θέλουν πια;
Έλεος.
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: 11. Zlatan Muslimović
Tι διαολο ρε?Ειπα στις δεκα και μιση να αφησω λιγο το pc να κατσω να διαβασω για αυριο,και τωρα που επιστρεφω παλι ολα μπορντελο εγιναν? 
Re: 11. Zlatan Muslimović
παντως και ψεμα να ειναι τον αντζεντη ΠΑΟΚΤΣΑΚΗ τον κοβω....γιατι αντε ενταξει δεν με πειραζουν οι 7 μηνες που μπορει να ειναι 3 αλλα σε γενικες γραμμες τα ιδια σκεφτομαι με αυτα που γραφει.
Re: 11. Zlatan Muslimović
Σημερα το μενου ειχε: Μουσλιμοβιτς δηλωσεις σοκ σοκ σοκ
Μετα ο Μουσλιμοβιτς διαψεύδει της σοκ σοκ δηλωσεις...Και το μιζερια σπορ συνεχιζει....
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΡΔ....
Μετα ο Μουσλιμοβιτς διαψεύδει της σοκ σοκ δηλωσεις...Και το μιζερια σπορ συνεχιζει....
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΡΔ....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Jordi_ 04 την Τρί 08 Μαρ 2011, 01:58, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: 11. Zlatan Muslimović
τι το περίεργο είπε κ κάνετε έτσι?Δεν ξέρουμε ότι η ομάδα είναι μεγάλη ηλικιακά ή ότι δεν πληρώνονται στην ώρα τους?Ακόμα κι αν δεν τα'πε ακριβώς έτσι εσείς πιστεύετε ότι ειδικά οι ξένοι έχουν τρομερά αισθήματα για τον ΠΑΟΚ?Αν είχαν δεν θα κάνανε αποχές επειδή πήραν 200 αντί για 300
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος xristos14 την Τρί 08 Μαρ 2011, 01:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
Re: 11. Zlatan Muslimović
kobe24 έγραψε:ΜΑΓΚΕΣ ειτε τα ειπε αυτα ο μουσλι ειτε οχι εγω ενα εχω να πω: Η ''ΟΜΑΔΑ'' ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ στην κυριολεξια. Διασυρμοι, δηλώσεις, αποχές, απαραδεκτη σταση παιχτων (π.χ. τσιριλο μετα τη δηλωση για την ΤΟΥΜΠΑ στο κυπελλο με μπουρδελα κ ιστοριες να ζητα συγγνωμες απο τους ανυπαρκτους οπαδους της κουλας). Η διοίκηση ρε πούστη μου τι κάνει? Μας δουλευουνε ΒΓΕΣ ΡΕ ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ: ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ, ΦΕΥΓΟΥΝ, ΜΕΝΟΥΝ??? ΟΙ ΑΡΑΒΕΣ ΠΑΛΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ Μ ΑΥΤΟΥΣ? γενικοτερα ο μουσλι ειναι το δεντρο και η μπουρδελοκατασταση στην ομαδα το δασος
Όπως μας είπε γιατί έφυγε από την προεδρία
Re: 11. Zlatan Muslimović
Φυσικά και τα είπε αυτά ο Μουσλίμοβιτς εκτός αν νομίζεται ότι στην Σουηδία δεν είχε με τι να ασχοληθεί ο δημοσιογράφος εκεί και του "σηκώθηκε" ξαφνικά να γράψει θέμα για τον Μουσλίμοβιτς και ψεύτικες δηλώσεις.
Ότι θέλουν να πουν κατά του ΠΑΟΚ πάνε και τα λένε σε δημοσιογράφους εκτός Ελλάδας γιατί ξέρουν ότι θα τα γράψουν ενώ εδώ δεν θα περάσει. Απλό είναι...
Η ΠΑΕ όπως διάβασα έστειλε ανακοίνωση που λέει ότι ο Μουσλίμοβιτς διαψεύδει. Ε τι θα έκανε μετά την επαφή της ΠΑΕ. Διέψευσε αλλά αυτά που ήθελε να περάσει τα πέρασε.
Πρέπει να είναι αφελής κάποιος για να πιστεύει ότι δεν τα είπε ο Μουσλίμοβιτς αυτά. Άσε που δεν είπε και τίποτα κακό.
Η μόνη χοντρή μαλακία που είπε είναι ότι η ομάδα δεν έχει φιλοδοξίες...
Ο ΠΑΟΚ πάνω από πρόσωπα
Ότι θέλουν να πουν κατά του ΠΑΟΚ πάνε και τα λένε σε δημοσιογράφους εκτός Ελλάδας γιατί ξέρουν ότι θα τα γράψουν ενώ εδώ δεν θα περάσει. Απλό είναι...
Η ΠΑΕ όπως διάβασα έστειλε ανακοίνωση που λέει ότι ο Μουσλίμοβιτς διαψεύδει. Ε τι θα έκανε μετά την επαφή της ΠΑΕ. Διέψευσε αλλά αυτά που ήθελε να περάσει τα πέρασε.
Πρέπει να είναι αφελής κάποιος για να πιστεύει ότι δεν τα είπε ο Μουσλίμοβιτς αυτά. Άσε που δεν είπε και τίποτα κακό.
Η μόνη χοντρή μαλακία που είπε είναι ότι η ομάδα δεν έχει φιλοδοξίες...
Ο ΠΑΟΚ πάνω από πρόσωπα
Re: 11. Zlatan Muslimović
Ο Βόσνιος διαψεύδει ότι έδωσε συνέντευξη στην Σουηδία και θεωρεί ότι ο πρώην ατζέντης του, με τον οποίο μίλησε τελευταία φορά πριν έναν χρόνο έδωσε ψευδείς πληροφορίες στον σουηδό δημοσιογράφο.
Πηγή μπεεε
Πηγή μπεεε
Re: 11. Zlatan Muslimović
Προτιμώ να πιστέψω τον παίχτη που δεν έχει δώσει ποτέ κανένα δικαίωμα και παντού όπου σταθεί στάζει μέλι για την ομάδα και είναι γνωστό τι αρρώστια και τι τρέλα κουβαλάει για την ομάδα παρά να ακούσω τον κάθε πικραμένο πρώην στο κάθε δημοσίευμα ακόμα και αν έρχεται απο την ίδια την Βοσνία και την μάνα του.
Θα έπρεπε να είναι σε μεγάλη κόντρα με την διοίκηση για να πει κανείς τέτοια πράγματα και να τζιμπουρίζει καθ αυτό τον τρόπο.
Συνεπώς αδυνατώ να πιστέψω απο όπου και αν προέρχεται το κάθε λασπολόγιο και κιτρίνισμα του κάθε λογής δημοσιογράφου.
Θα έπρεπε να είναι σε μεγάλη κόντρα με την διοίκηση για να πει κανείς τέτοια πράγματα και να τζιμπουρίζει καθ αυτό τον τρόπο.
Συνεπώς αδυνατώ να πιστέψω απο όπου και αν προέρχεται το κάθε λασπολόγιο και κιτρίνισμα του κάθε λογής δημοσιογράφου.
Re: 11. Zlatan Muslimović
Ε ναι ας πιστέψουμε τον αντζεντη γιατί μας βολεύει .....ρε παιδιά όλοι ξέρουμε τι λαμογια είναι οι περισσότεροι και τι παιχνίδια παίζουν αν έφαγε και σουτ απο τον μουσλι βρηκε με κάποιο τροπο να του κάνει ζημια έτσι τουλάχιστον νομίζει.......bane1980 έγραψε:Ναι, και περίμενε ο ατζέντης 1 χρόνο για να θάψει το Μούσλι...
Re: 11. Zlatan Muslimović
σωστοςgash04 έγραψε:Προτιμώ να πιστέψω τον παίχτη που δεν έχει δώσει ποτέ κανένα δικαίωμα και παντού όπου σταθεί στάζει μέλι για την ομάδα και είναι γνωστό τι αρρώστια και τι τρέλα κουβαλάει για την ομάδα παρά να ακούσω τον κάθε πικραμένο πρώην στο κάθε δημοσίευμα ακόμα και αν έρχεται απο την ίδια την Βοσνία και την μάνα του.
Θα έπρεπε να είναι σε μεγάλη κόντρα με την διοίκηση για να πει κανείς τέτοια πράγματα και να τζιμπουρίζει καθ αυτό τον τρόπο.
Συνεπώς αδυνατώ να πιστέψω απο όπου και αν προέρχεται το κάθε λασπολόγιο και κιτρίνισμα του κάθε λογής δημοσιογράφου.