Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gika »

Bono έγραψε:Αν όχι ο Ζαγοράκης τότε ποιός?
Ζαγοράκης ή χάος?
Aυτά τα διλλήματα τελικά έχουν πολύ πλάκα.
ΈΝα κατεβατό άσχετα πράγματα έγραψες αλλά απάντηση δεν έδωσες.

Αν όχι ο Ζαγοράκης τότε ποιος;;;
Ένα όνομα έχεις να προτείνεις. Δεν λέω να πας να βάλεις εσύ υποψηφιότητα και άλλες παπαριες-επειχηρήματα. Λέω απλά να προτείνεις ένα όνομα που και ικανό να είναι, και τον κόσμο να εμπνέει, και να θέλει να αναλάβει την ομάδα.

Άμα όμως δεν μπορείς να βρεις άλλο όνομα πλην του Ζαγοράκη στη λίστα, τότε πρέπει -το οφείλεις στον εαυτό σου και στον ΠΑΟΚ- να στηρίξεις τον ένα και μοναδικό με την ικανότητα να σε βγάλει απο τα σκατά.. Κι ας μην τον γουστάρεις, κι ας έχει κάνει λάθη.

Γιατί άμα σβήσεις -άμεσα ή έμεσα- κι αυτό το όνομα από τη "λίστα" τότε δεν μένει πια κανείς.
LoverBoy
Δημοσιεύσεις: 835
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2008, 02:34

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από LoverBoy »

τρελαg4 έγραψε: Και Ναι!Έχουν δίκιο!Ένας από τους λόγους είναι αυτός.Φοβόμαστε να γυρίσουμε πίσω στο απόλυτο μηδέν,στην :
Ενώ τώρα είσαι υπαρκτός, είσαι στην κορυφή...

Ορισμένοι δεν έχετε καταλάβει ακόμα τι παίζεται σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ στον ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gika »

Για πες μας εσύ που έχεις καταλάβει...
LoverBoy
Δημοσιεύσεις: 835
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2008, 02:34

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από LoverBoy »

Εσένα και να σου πώ δεν θα καταλάβεις. Έχεις πάρει διαζύγιο απο τη λογική για πάντα.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από guardian4 »

Το λοιπον.
Μεχρι σημερα σκυλε.....
Ποτε δεν αμφισβητησα ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
Αλλα.....

Θελω να μου πεις.

τα 2.000.000 του ΟΠΑΠ.
τα 19.500 διαρκειας..με μεσο ορο (280 ευρω το διαρκειας)..
5.460.000
τα αλλα 6 000 εισητηρια τουλαχιστον που ειχαμε μεχρι σημερα καθε ματς στη Τουμπα. 6000* 25(μεσο ορο)= 150 000.
150 000 σε 10 ματς στη τουμπα = 1.500.000... Εγω θα αφαιρεσω φορους και τα λοιπα και θα αφησω το 1.000.000
120 000 για καθε ισοπαλια στην Ευρωπη και 180 000 για καθε νικη.
εχουμε και λεμε.
Ισοπαλιες.. Τσσκα, μπριζ χ 2, φενερ, Αγιαξχ2..... 6* 120 000=
720 000
Νικες.. Φενερ ,Βιγιαρεαλ, Ντιναμο χ 2............4χ 180 000=
720 000
Πριμ για προκριση στους ομιλους.....
(δεν ξερω ποσο ειναι)
Πριμ για προκριση στους 32....
(δεν ξερω ποσο ειναι)

6 ευρωπαικα ματς στη τουμπα, απο 27 000 εισητηρια(- την 8 των φιλοξενουμενων), απο 40 ευρο μεσο ορο το εισητηριο..= 160 000 (εισητηρια)χ 40=
6.400.000

+Τα μπονους στο οτι φτασαμε μεχρι τα ημιτελικα κυπελου, οσα κι αν ειναι...

Και που σιγουρα υπαρχουν κι αλλα........

Απο ολα αυτα....

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 7 ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ?
ΓΙΑΤΙ?


Δε θελω να μου απαντησει ο Ζαγορακης φυσικα, αλλα αν απαντησει καποιος αδερφος που ξερει , που πηγαν ολοα αυτα τα λεφτα... ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ 7 ΜΗΝΕΣ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ..

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΘΩ ΕΦΡΑΓΜΑ.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gika »

LoverBoy έγραψε:Εσένα και να σου πώ δεν θα καταλάβεις. Έχεις πάρει διαζύγιο απο τη λογική για πάντα.
Αν είναι από τη δίκη σου λογική ευτυχώς.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από guardian4 »

Και για να προλαβω...
Ή 7 ειναι ή 5 μηνες...
Το ιδιο με κανει.

Αργειτε αδερφια και δε με βλεπω καλα....
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από niko70 »

Αδελφέ, μην πετάς νούμερα στον αέρα...κυρίως όταν μερικά δεν είναι σωστά...όταν δεν γνωρίζεις με ακρίβεια τα έξοδα, όταν δεν γνωρίζεις πότε και ποιά ποσά μπαίνουν στα ταμεία της ΠΑΕ...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από eorptol »

έλα πες μας lover boy θα προσπαθήσουμε να καταλάβουμε πες τι κρύβεται τι παίζετε τέλος πάντων και εμείς δεν το καταλαβαίνουμε ; Και προτεινε μας διαδοχή λύση ......η μηπως δεν υπάρχει τίποτε παρα Παπαδοπούλοι ορφανοι
Καλύβες κλπ. ;
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gika »

guardian4 έγραψε: Δε θελω να μου απαντησει ο Ζαγορακης φυσικα, αλλα αν απαντησει καποιος αδερφος που ξερει , που πηγαν ολοα αυτα τα λεφτα... ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ 7 ΜΗΝΕΣ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ..

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΘΩ ΕΦΡΑΓΜΑ.
Η απάντηση είναι πολύ απλή.

Τα λεφτά, ναι, ο ΠΑΟΚ θα τα πάρει. Αλλά και ο ΠΑΟΚ τα παίρνει με καθυστέρηση. Ακόμα και τα διαρκείας, επειδή οι περισσότεροι τα πήρανε μέσω τραπέζης, τα χρήματα άργησαν να μπούνε στα ταμεία της ΠΑΕ. Απο τηλεοπτικά και ΟΠΑΠ το ίδιο. Το ίδιο και με τους υπόλλοιπους χορηγούς.

Οι πληρωμές πήγανε πίσω γιατί και τα λεφτά αργούν να μπουν στα ταμεία μας.

Κανείς δεν θα χάσει τα λεφτά του. Ούτε ο ΠΑΟΚ από τον ΟΠΑΠ ούτε οι παίκτες από τον ΠΑΟΚ. Απλά εφ' όσον αργούν να μας πληρώσουν, κι εμείς αναγκαζόμαστε να περιμένουμε να εισπράξουμε και μετά να πληρώσουμε τους παίκτες.

Εξού και το έχουμε χ εκατομμύρια άνοιγμα ταμειακής ρευστότητας...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από eorptol »

έχουν πει ότι μέχρι το Νοέμβριο είναι πληρωμένοι οι παικτες και τα υπόλοιπα διακανονιστηκαν και εξαρτονται δυστυχώς απο τι δόσεις που πλήρωνει ΟΠΑΠ νοβα χορηγοί κλπ. Ένα πριμ χρωστάνε απο τον Ιούνιο αλλα έδωσε 300.000 πριμ που είχε υποσχεθεί προφορικά ο ζαγορ.....
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από guardian4 »

Εγω αδερφε τα ειχα ολα αυτα στο μυαλο μου...
Ωραια?
Και επειδη κοντευα να σπασω...
Τα εγραψα μπας και μπορει να με βοηθησει καποιος.

Τα νουμερα πανω κατω ειναι σωστα.
Βαλε συν πλην ενα μυριο.
Δεν ειναι αυτο το προβλημα μου.

Δεν θελω να μου πει κανεις που πηγαν τα λεφτα..

Αλλα αν ξερουν τα μεγαλα εξοδα που εχουμε ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ, και που ως επομενο δεν πληρωθηκαν οι παιχτες.

Πανω κατω ολοι με ξερετε ποσο υποστηριζω τους διοικουντες..
Αλλα....

Αν δεν κανω λαθος, τα παραπανω εσοδα φτανουν τα 15 μυρια..


Ειληκρινα καλοπροαιρετα παιδια θελω να μη βοηθησετε να καταλαβω.

gika έγραψε:
guardian4 έγραψε: Δε θελω να μου απαντησει ο Ζαγορακης φυσικα, αλλα αν απαντησει καποιος αδερφος που ξερει , που πηγαν ολοα αυτα τα λεφτα... ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ 7 ΜΗΝΕΣ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ..

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΘΩ ΕΦΡΑΓΜΑ.
Η απάντηση είναι πολύ απλή.

Τα λεφτά, ναι, ο ΠΑΟΚ θα τα πάρει. Αλλά και ο ΠΑΟΚ τα παίρνει με καθυστέρηση. Ακόμα και τα διαρκείας, επειδή οι περισσότεροι τα πήρανε μέσω τραπέζης, τα χρήματα άργησαν να μπούνε στα ταμεία της ΠΑΕ. Απο τηλεοπτικά και ΟΠΑΠ το ίδιο. Το ίδιο και με τους υπόλλοιπους χορηγούς.

Οι πληρωμές πήγανε πίσω γιατί και τα λεφτά αργούν να μπουν στα ταμεία μας.

Κανείς δεν θα χάσει τα λεφτά του. Ούτε ο ΠΑΟΚ από τον ΟΠΑΠ ούτε οι παίκτες από τον ΠΑΟΚ. Απλά εφ' όσον αργούν να μας πληρώσουν, κι εμείς αναγκαζόμαστε να περιμένουμε να εισπράξουμε και μετά να πληρώσουμε τους παίκτες.

Εξού και το έχουμε χ εκατομμύρια άνοιγμα ταμειακής ρευστότητας...
Ναι ρε αδερφε, αλλα τουλαχιστον τα λεφτα απο τα εισητηρια δεν εχουν καθυστερηση, που ειναι και αυτα ενα αρκετα μεγαλο ποσο, που θα μπορουσαν να πληρωθουν εστω οι παιχτες.
eorptol έγραψε:έχουν πει ότι μέχρι το Νοέμβριο είναι πληρωμένοι οι παικτες και τα υπόλοιπα διακανονιστηκαν και εξαρτονται δυστυχώς απο τι δόσεις που πλήρωνει ΟΠΑΠ νοβα χορηγοί κλπ. Ένα πριμ χρωστάνε απο τον Ιούνιο αλλα έδωσε 300.000 πριμ που είχε υποσχεθεί προφορικά ο ζαγορ.....
Οι παιχτες εχουν να πληρωθουν απο Οκτωμβριο αν δεν κανω λαθος.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gika »

Οι παίκτες πληρώθηκαν και τον Νοέμβριο και στις 22/2. Δεν πεινάνε.. ;)

Έξοδα; Από εφορίες και περαιώσεις μέχρι τα έργα στην Τούμπα το καλοκαίρι και λοιπές οφειλές.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Bono »

gika έγραψε:
Bono έγραψε:Αν όχι ο Ζαγοράκης τότε ποιός?
Ζαγοράκης ή χάος?
Aυτά τα διλλήματα τελικά έχουν πολύ πλάκα.
ΈΝα κατεβατό άσχετα πράγματα έγραψες αλλά απάντηση δεν έδωσες.

Αν όχι ο Ζαγοράκης τότε ποιος;;;
Ένα όνομα έχεις να προτείνεις.
Πιτσιρίκο δεν ξέρω αν(νομίζεις πως) έχεις αναλάβει το ρόλο του ανακριτή και γω του ανακρινόμενου,πάντως όταν μιά κατάσταση τελειώνει τότε εμφανίζεται η επόμενη λύση....και πάντως το ερώτημα μετά το Ζαγοράκη ποιός απαντήθηκε ήδη μιά φορά και πιθανόν θα ξαναπαντηθεί άμα και όταν έρθει η ώρα.
Λοιπόν χαλάρωσε και κατάλαβε πως ο Ζαγοράκης είναι εκεί για να πάει μπροστά τον ΠΑΟΚ...αν είναι να τον πάει πίσω(με Χάβους και σβούρες όπως ήταν το ερώτημα σου άλλωστε) τότε το κατόρθωμα αυτό μπορούν να το φέρουν σε πέρας και άλλοι πολλοί.....δεν είναι ανάγκη να κουράζεται τζάμπα για κάτι τέτοιο.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από eorptol »

Στις 22/2 νομίζω πήραν 400.000 γιατί έλειπε η δόση του ΟΠΑΠ 200.000 και κάνανε αποχή αλλα την άλλη εβδομάδα μπήκε και το 200.000 δυστυχώς εξαρτομαστε απο τον κάθε ΟΠΑΠ νοβα κλπ. Αλλα δες τε και τι γίνετε στους αλλους
Και εκεί ούτε μια φορά εγινε αποχή κάτι αεκ ρουλης κλπ. Πληρώνουν ποιο αργα απο μας .......
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”