AEK - Π.Α.Ο.Κ. 4-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Συζήτηση για αγώνες της ομάδας που έγιναν
Κλειδωμένο
ariskatiforos

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από ariskatiforos »

Τι να πρωτοπεις γι αυτο το αποτελεσμα..
Καταρχην εγω για να ειμαι ειλικρινης περιμενα να κανουμε μια ευκολη ηττα..
Εμεις οι ιδιοι οσο και να μη το θελουμε ασυνειδητα επηρεαζουμε το κλιμα στην ομαδα..
Εχουμε φαγωθει τοσο καιρο και εχουμε αναγαγει το κυπελλο σε υπερ παντων αγωνα..
Αυτο ειναι καλο μοναχα στη περιπτωση που δημιουργουμε την ιδια ενταση και στους υπολοιπους στοχους..
Στη ψυχολογια των περισσοτερων απο εμας υπηρχε μια επαναπαυση και ανακουφιση για το 0-0 του κυπελλου..
Το ιδιο εγινε και στους παικτες οι οποιοι ζουν αναμεσα μας και επηρεαζονται..
Υπαρχουν αγωνες που τους παρακολουθω(ειτε απο κοντα ειτε στη τν)με κομμενη την ανασα και τους σφυγμους στα κοκκινα,ενω αλλους πιο χαλαρα..αυτο συμβαινει φετος,λογω αυτης της ανισης κατανομης ενδιαφεροντως στους στοχους...
περσι αντιθετα και προπερσι σε καθε ματς ειχαμε αυτη τη καψα ..η οποια μεταδιδοταν και στους παικτες..
μακαρι να μας βγει σε καλο και να παρουμε το κυπελλο..
Στα αγωνιστικα τωρα,μη ξεχναμε τις ιδιαιτερες συνθηκες λογω της μοναδικης ατυχιας που κατατρεχει ωρες ωρες αυτη την ομαδα..
Χτες επαιζες χωρις γκαρσια βιερινια λινο ιβιτς.Σε οτι κατασταση και να ειναι ειναι η ραχοκοκαλια της ομαδας
και ειχες ενα βιτολο λογικα εκτος ρυθμου μετα απο τοση απουσια..
Ο φωτακης ειναι ενας φοβισμενος παικτης και θελει και αυτος το χρονο του να πατησει καλα ξανα..\
Βαλε και τη κουραση...Ακομα και η σειρα των αγωνων οπως εκατσε δεν ευνοει εμας..μετα το χτεσινο δυστυχως η αεκ μας πηρε τη ψυχολογια..χωρις να ειναι καλη ομαδα εκμεταλλευτηκε τις περοστασεις καταλληλα,πραγμα που δεν θυμαμαι να εχει τυχει ποτε στην ομαδα μου..
Τελος αυτο με το χαλκια πρεπει να σταματησει
Απο που και ως που μερικοι πιστεψαν οτι ο κρεσιτς ειναι τερματοφυλακαρα δεν μπορω να καταλαβω...
Εχει κανει χοντρες γκαφες..θυμιζω το αστειο γκολ με αγιαξ απο απευθειας φαουλ,το γκολ με ρουλη,το πεναλτι με αεκ,το πεναλτι με τσσκα,το γκολ με ατρομητο,τα δυο χτες με αεκ..
γαι χαλαρωστε ρε μαγκες και μη τα ξερετε ολα..
για μενα ο χαλκιας ειναι πιο ωριμος και σοβαρος τερματοφυλακας και αδικως εχουμε βγαλει τετοιο μενος
kobe24
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ 26 Φεβ 2011, 14:29

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από kobe24 »

εγω οσο παραξενο κι αν ακουγεται πιστευω οτι μετα την 4αρα χθες η ψυχολογια ειναι με το μερος μας γιατί: οταν νικας συνεχεια και ανεβαινεις και ανεβαινεις και ανεβαινεις στην κρισιμοτερη στιγμη τρως μια και τελος! ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ Ο ΠΑΟΚ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΑΠΕΙΡΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ-ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΥΣ (καβαλα,κουλα) και ειναι ΘΗΡΙΟ στο κλουβί! Πιστεύω οτι αρχης γενομένης απο την Τετάρτη και μετα με gay-ro και μαρθα βουρτση στο κύπελλο θα δειξουμε ποιοι είμαστε και πανω απ όλα θα πάρουμε εκδίκηση για 4αρες, διαιτησιες, ξευτιλισμούς από δήθεν οπαδούς ανύπαρκτων ομάδων (βλέπε κούλα) και εκεί που μας βρίζανε θα τους τριψουμε το κύπελλο στη μούρη και ΤΕΛΟΣ...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

PARASANDALOS έγραψε:αντε τραβα ρε βλακα γαμω τη μανα σου που βγηκες απο το καβουκι σου αμπααλλη ομαδα λες κ νικησατε καμια βαρτσελονα ..............αλλα θα τι φατε τι πουτσαααα κ θα μπει βαθια στο κολο σασ στο κυπελλοο αμπαλλοιιιι
θα την φας την πουτσα ρε χανούμι, όλη δικιά σου θα είναι.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από novito »

Τα ποστ του 15χρουνου με τα σπυρακια στη μαπα που μπηκε να ξεγκαυλωσει στο φορουμ μιας και δε μπορει αλλιως αποτελουν παρελθον... Διαφημισεις τελος...
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από Bono »

Δεν ξέρω με τι να πρωτοχτυπήσω το κεφάλι μου στον τοίχο....
Με τα post του 15χρονου πουτάνας γιού ή μ' αυτά που λένε πως προχθές έγινε το πολυαναμενόμενο rotation?
Άβαταρ μέλους
makednoss
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Τρί 09 Ιουν 2009, 01:53

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από makednoss »

οτι και να λεμε τωρα δεν εχει νοημα.κυπελλο και 2η θεση στα πλευ ωχ να κανουμε σωστη προετοιμασια.ουεφα και αγιος ο θεος.εχουν αρχισει να μου λειπουν οι εποχες που κερδιζαμε ΟΛΑ τα χωρια με 1-0 κ 2-0 και φωναζανε στα ραδια οτι δεν παιζαμε μπαλα.αναζητειται μηχανικος με καφε δερματινο και ξυνη φατσα για πρωταθλητισμο
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από Pegasus »

Πάλι πολεμιστής του διαδικτύου μπήκε; Θα είναι σίγουρα από αυτούς που λένε "σας δείραμε σε Ηγουμενίτσα, Λαμία, Ρόδο, Σιβηρία, Χαβάη" λες και ήταν ο ίδιος εκεί ή λες και ήταν αλήθεια :lol: Καλά τούς λέει η Θ4 "αιμοσταγείς". :mrgreen:

Αυτό που δεν είχε πλάκα ήταν το εγκληματικό 4-4-2 και μάλιστα ακόμα χειρότερα με παίχτες μακροχρόνια απόντες.

Ελπίζω να μην ξανακάνουμε το ίδιο λάθος. Η ομάδα αυτή δουλεύει στο φουλ όταν είναι στο 4-5-1. Αυτό δεν μπορεί να αλλάξει τώρα. Ακόμα και στην προετοιμασία για να αλλάξει θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για μερικές σφαλιάρες πριν αρχίσει να αποδίδει.

Το παιχνίδι αυτό έχει διαγραφεί για μένα. Αυτό που πρέπει να έχουμε κατά νου είναι ότι δεν υπάρχει γαυράκι, βαζελάκι, χανουμάκι / αεκάκι. Υπάρχει πουστόγ@υρος, πουστοβ@ζελος και πουστοχ@νουμο που θα πατήσουν τον ΠΑΟΚ στο λαιμό όταν μπορούν και οφείλει η ομάδα αγωνιστικά να ανταποδίδει όποτε της δίνεται ευκαιρία.

ΔΕ ΜΑΣ ΠΑΕΙ Η ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ. Αν ήμασταν αλαζόνες από φυσικού μας, αμφιβάλλω αν θα γινόμασταν ΠΑΟΚ. Θρασείς ναι, ονειροπόλοι ναι, απαιτητικοί ναι, αλαζόνες ποτέ....

Το κύπελλο δε θα είναι πανάκεια αλλά να ξέρετε ότι αν όλα κυλήσουν φυσιολογικά και το πάρουμε, κανείς δε θα θυμάμαι αυτό το παιχνίδι, όπως κανείς πχ δε θυμάμαι ότι πριν το Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-4 στον τελικό του 2001 είχαμε φάει ένα ωραίο τετράμπαλο από τον Ιωνικό Νίκαιας.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Bono έγραψε:Δεν ξέρω με τι να πρωτοχτυπήσω το κεφάλι μου στον τοίχο....
Με τα post του 15χρονου πουτάνας γιού ή μ' αυτά που λένε πως προχθές έγινε το πολυαναμενόμενο rotation?
+1
Dimg4

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από Dimg4 »

τετραμπαλο απο Ιωνικο??? Ουυυυυ ποιο κυπελλο ρε!!! φαγαμε τεσσαρα και σεις θυμαστε κυπελλο? :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από eorptol »

τι εγινε μας την πεσανε οι πουθεναδες ? .....οι ουρες του βαζελου......ο ηρακλης της αθηνας..... :o :o
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Έτσι είναι όταν δίνεις δικαιώματα. Στην λέει και η τελευταία τρύπα του ζουρνά.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: αεκ44 - Π.Α.Ο.Κ. 4-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Μας ντροπιάσατε.
Αλλά κανονίστε την Κυριακή να πάρει ο γαύρος το πρωτάθλημα στην Τούμπα.
Μόνο αυτό, τίποτε άλλο.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από giapas »

PARASANDALOS έγραψε:γ αυτο καλα σε λεω αεκακι
Aμα το αεκακι σε εριξε 4 με γεωργεα-καραμπελα φαντάσου να μην ηταν και αεκακι.

Εγώ δε θυμάμαι ποτέ να κέρδισα 4-0 την ΑΕΚ στη Τουμπα.
Αντιθέτως έχω φάει 2 τεσσαρες μέσα-έξω τα τελευταία 4 χρόνια στο χαλαρό.

Αμα δινεις δικαιώματα ως ομάδα έτσι είναι.
Κατά τα άλλα , κερδίζουμε στο κύπελλο και τα ξεχνάμε όλα.
Λαμπρά.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: αεκ44 - Π.Α.Ο.Κ. 4-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Έχεις ρίξει μια 4άρα στην Φιλαδέλφεια με Μπάεβιτς, Οκκά κλπ, έχεις φέρει και κάτι ντόρτια, πρώτη αγωνιστική κάπου γύρω στο 98-99.

Ας το πιούμε κι αυτό το πικρό ποτήρι... :nairepaok:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνων”