AEK - Π.Α.Ο.Κ. 4-0 Σχόλια & παραλειπόμενα
-
ariskatiforos
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
Τι να πρωτοπεις γι αυτο το αποτελεσμα..
Καταρχην εγω για να ειμαι ειλικρινης περιμενα να κανουμε μια ευκολη ηττα..
Εμεις οι ιδιοι οσο και να μη το θελουμε ασυνειδητα επηρεαζουμε το κλιμα στην ομαδα..
Εχουμε φαγωθει τοσο καιρο και εχουμε αναγαγει το κυπελλο σε υπερ παντων αγωνα..
Αυτο ειναι καλο μοναχα στη περιπτωση που δημιουργουμε την ιδια ενταση και στους υπολοιπους στοχους..
Στη ψυχολογια των περισσοτερων απο εμας υπηρχε μια επαναπαυση και ανακουφιση για το 0-0 του κυπελλου..
Το ιδιο εγινε και στους παικτες οι οποιοι ζουν αναμεσα μας και επηρεαζονται..
Υπαρχουν αγωνες που τους παρακολουθω(ειτε απο κοντα ειτε στη τν)με κομμενη την ανασα και τους σφυγμους στα κοκκινα,ενω αλλους πιο χαλαρα..αυτο συμβαινει φετος,λογω αυτης της ανισης κατανομης ενδιαφεροντως στους στοχους...
περσι αντιθετα και προπερσι σε καθε ματς ειχαμε αυτη τη καψα ..η οποια μεταδιδοταν και στους παικτες..
μακαρι να μας βγει σε καλο και να παρουμε το κυπελλο..
Στα αγωνιστικα τωρα,μη ξεχναμε τις ιδιαιτερες συνθηκες λογω της μοναδικης ατυχιας που κατατρεχει ωρες ωρες αυτη την ομαδα..
Χτες επαιζες χωρις γκαρσια βιερινια λινο ιβιτς.Σε οτι κατασταση και να ειναι ειναι η ραχοκοκαλια της ομαδας
και ειχες ενα βιτολο λογικα εκτος ρυθμου μετα απο τοση απουσια..
Ο φωτακης ειναι ενας φοβισμενος παικτης και θελει και αυτος το χρονο του να πατησει καλα ξανα..\
Βαλε και τη κουραση...Ακομα και η σειρα των αγωνων οπως εκατσε δεν ευνοει εμας..μετα το χτεσινο δυστυχως η αεκ μας πηρε τη ψυχολογια..χωρις να ειναι καλη ομαδα εκμεταλλευτηκε τις περοστασεις καταλληλα,πραγμα που δεν θυμαμαι να εχει τυχει ποτε στην ομαδα μου..
Τελος αυτο με το χαλκια πρεπει να σταματησει
Απο που και ως που μερικοι πιστεψαν οτι ο κρεσιτς ειναι τερματοφυλακαρα δεν μπορω να καταλαβω...
Εχει κανει χοντρες γκαφες..θυμιζω το αστειο γκολ με αγιαξ απο απευθειας φαουλ,το γκολ με ρουλη,το πεναλτι με αεκ,το πεναλτι με τσσκα,το γκολ με ατρομητο,τα δυο χτες με αεκ..
γαι χαλαρωστε ρε μαγκες και μη τα ξερετε ολα..
για μενα ο χαλκιας ειναι πιο ωριμος και σοβαρος τερματοφυλακας και αδικως εχουμε βγαλει τετοιο μενος
Καταρχην εγω για να ειμαι ειλικρινης περιμενα να κανουμε μια ευκολη ηττα..
Εμεις οι ιδιοι οσο και να μη το θελουμε ασυνειδητα επηρεαζουμε το κλιμα στην ομαδα..
Εχουμε φαγωθει τοσο καιρο και εχουμε αναγαγει το κυπελλο σε υπερ παντων αγωνα..
Αυτο ειναι καλο μοναχα στη περιπτωση που δημιουργουμε την ιδια ενταση και στους υπολοιπους στοχους..
Στη ψυχολογια των περισσοτερων απο εμας υπηρχε μια επαναπαυση και ανακουφιση για το 0-0 του κυπελλου..
Το ιδιο εγινε και στους παικτες οι οποιοι ζουν αναμεσα μας και επηρεαζονται..
Υπαρχουν αγωνες που τους παρακολουθω(ειτε απο κοντα ειτε στη τν)με κομμενη την ανασα και τους σφυγμους στα κοκκινα,ενω αλλους πιο χαλαρα..αυτο συμβαινει φετος,λογω αυτης της ανισης κατανομης ενδιαφεροντως στους στοχους...
περσι αντιθετα και προπερσι σε καθε ματς ειχαμε αυτη τη καψα ..η οποια μεταδιδοταν και στους παικτες..
μακαρι να μας βγει σε καλο και να παρουμε το κυπελλο..
Στα αγωνιστικα τωρα,μη ξεχναμε τις ιδιαιτερες συνθηκες λογω της μοναδικης ατυχιας που κατατρεχει ωρες ωρες αυτη την ομαδα..
Χτες επαιζες χωρις γκαρσια βιερινια λινο ιβιτς.Σε οτι κατασταση και να ειναι ειναι η ραχοκοκαλια της ομαδας
και ειχες ενα βιτολο λογικα εκτος ρυθμου μετα απο τοση απουσια..
Ο φωτακης ειναι ενας φοβισμενος παικτης και θελει και αυτος το χρονο του να πατησει καλα ξανα..\
Βαλε και τη κουραση...Ακομα και η σειρα των αγωνων οπως εκατσε δεν ευνοει εμας..μετα το χτεσινο δυστυχως η αεκ μας πηρε τη ψυχολογια..χωρις να ειναι καλη ομαδα εκμεταλλευτηκε τις περοστασεις καταλληλα,πραγμα που δεν θυμαμαι να εχει τυχει ποτε στην ομαδα μου..
Τελος αυτο με το χαλκια πρεπει να σταματησει
Απο που και ως που μερικοι πιστεψαν οτι ο κρεσιτς ειναι τερματοφυλακαρα δεν μπορω να καταλαβω...
Εχει κανει χοντρες γκαφες..θυμιζω το αστειο γκολ με αγιαξ απο απευθειας φαουλ,το γκολ με ρουλη,το πεναλτι με αεκ,το πεναλτι με τσσκα,το γκολ με ατρομητο,τα δυο χτες με αεκ..
γαι χαλαρωστε ρε μαγκες και μη τα ξερετε ολα..
για μενα ο χαλκιας ειναι πιο ωριμος και σοβαρος τερματοφυλακας και αδικως εχουμε βγαλει τετοιο μενος
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
εγω οσο παραξενο κι αν ακουγεται πιστευω οτι μετα την 4αρα χθες η ψυχολογια ειναι με το μερος μας γιατί: οταν νικας συνεχεια και ανεβαινεις και ανεβαινεις και ανεβαινεις στην κρισιμοτερη στιγμη τρως μια και τελος! ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ Ο ΠΑΟΚ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΑΠΕΙΡΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ-ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΥΣ (καβαλα,κουλα) και ειναι ΘΗΡΙΟ στο κλουβί! Πιστεύω οτι αρχης γενομένης απο την Τετάρτη και μετα με gay-ro και μαρθα βουρτση στο κύπελλο θα δειξουμε ποιοι είμαστε και πανω απ όλα θα πάρουμε εκδίκηση για 4αρες, διαιτησιες, ξευτιλισμούς από δήθεν οπαδούς ανύπαρκτων ομάδων (βλέπε κούλα) και εκεί που μας βρίζανε θα τους τριψουμε το κύπελλο στη μούρη και ΤΕΛΟΣ...
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
θα την φας την πουτσα ρε χανούμι, όλη δικιά σου θα είναι.PARASANDALOS έγραψε:αντε τραβα ρε βλακα γαμω τη μανα σου που βγηκες απο το καβουκι σου αμπααλλη ομαδα λες κ νικησατε καμια βαρτσελονα ..............αλλα θα τι φατε τι πουτσαααα κ θα μπει βαθια στο κολο σασ στο κυπελλοο αμπαλλοιιιι
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
Τα ποστ του 15χρουνου με τα σπυρακια στη μαπα που μπηκε να ξεγκαυλωσει στο φορουμ μιας και δε μπορει αλλιως αποτελουν παρελθον... Διαφημισεις τελος...
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
Δεν ξέρω με τι να πρωτοχτυπήσω το κεφάλι μου στον τοίχο....
Με τα post του 15χρονου πουτάνας γιού ή μ' αυτά που λένε πως προχθές έγινε το πολυαναμενόμενο rotation?
Με τα post του 15χρονου πουτάνας γιού ή μ' αυτά που λένε πως προχθές έγινε το πολυαναμενόμενο rotation?
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
οτι και να λεμε τωρα δεν εχει νοημα.κυπελλο και 2η θεση στα πλευ ωχ να κανουμε σωστη προετοιμασια.ουεφα και αγιος ο θεος.εχουν αρχισει να μου λειπουν οι εποχες που κερδιζαμε ΟΛΑ τα χωρια με 1-0 κ 2-0 και φωναζανε στα ραδια οτι δεν παιζαμε μπαλα.αναζητειται μηχανικος με καφε δερματινο και ξυνη φατσα για πρωταθλητισμο
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
Πάλι πολεμιστής του διαδικτύου μπήκε; Θα είναι σίγουρα από αυτούς που λένε "σας δείραμε σε Ηγουμενίτσα, Λαμία, Ρόδο, Σιβηρία, Χαβάη" λες και ήταν ο ίδιος εκεί ή λες και ήταν αλήθεια
Καλά τούς λέει η Θ4 "αιμοσταγείς".
Αυτό που δεν είχε πλάκα ήταν το εγκληματικό 4-4-2 και μάλιστα ακόμα χειρότερα με παίχτες μακροχρόνια απόντες.
Ελπίζω να μην ξανακάνουμε το ίδιο λάθος. Η ομάδα αυτή δουλεύει στο φουλ όταν είναι στο 4-5-1. Αυτό δεν μπορεί να αλλάξει τώρα. Ακόμα και στην προετοιμασία για να αλλάξει θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για μερικές σφαλιάρες πριν αρχίσει να αποδίδει.
Το παιχνίδι αυτό έχει διαγραφεί για μένα. Αυτό που πρέπει να έχουμε κατά νου είναι ότι δεν υπάρχει γαυράκι, βαζελάκι, χανουμάκι / αεκάκι. Υπάρχει πουστόγ@υρος, πουστοβ@ζελος και πουστοχ@νουμο που θα πατήσουν τον ΠΑΟΚ στο λαιμό όταν μπορούν και οφείλει η ομάδα αγωνιστικά να ανταποδίδει όποτε της δίνεται ευκαιρία.
ΔΕ ΜΑΣ ΠΑΕΙ Η ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ. Αν ήμασταν αλαζόνες από φυσικού μας, αμφιβάλλω αν θα γινόμασταν ΠΑΟΚ. Θρασείς ναι, ονειροπόλοι ναι, απαιτητικοί ναι, αλαζόνες ποτέ....
Το κύπελλο δε θα είναι πανάκεια αλλά να ξέρετε ότι αν όλα κυλήσουν φυσιολογικά και το πάρουμε, κανείς δε θα θυμάμαι αυτό το παιχνίδι, όπως κανείς πχ δε θυμάμαι ότι πριν το Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-4 στον τελικό του 2001 είχαμε φάει ένα ωραίο τετράμπαλο από τον Ιωνικό Νίκαιας.
Αυτό που δεν είχε πλάκα ήταν το εγκληματικό 4-4-2 και μάλιστα ακόμα χειρότερα με παίχτες μακροχρόνια απόντες.
Ελπίζω να μην ξανακάνουμε το ίδιο λάθος. Η ομάδα αυτή δουλεύει στο φουλ όταν είναι στο 4-5-1. Αυτό δεν μπορεί να αλλάξει τώρα. Ακόμα και στην προετοιμασία για να αλλάξει θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για μερικές σφαλιάρες πριν αρχίσει να αποδίδει.
Το παιχνίδι αυτό έχει διαγραφεί για μένα. Αυτό που πρέπει να έχουμε κατά νου είναι ότι δεν υπάρχει γαυράκι, βαζελάκι, χανουμάκι / αεκάκι. Υπάρχει πουστόγ@υρος, πουστοβ@ζελος και πουστοχ@νουμο που θα πατήσουν τον ΠΑΟΚ στο λαιμό όταν μπορούν και οφείλει η ομάδα αγωνιστικά να ανταποδίδει όποτε της δίνεται ευκαιρία.
ΔΕ ΜΑΣ ΠΑΕΙ Η ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ. Αν ήμασταν αλαζόνες από φυσικού μας, αμφιβάλλω αν θα γινόμασταν ΠΑΟΚ. Θρασείς ναι, ονειροπόλοι ναι, απαιτητικοί ναι, αλαζόνες ποτέ....
Το κύπελλο δε θα είναι πανάκεια αλλά να ξέρετε ότι αν όλα κυλήσουν φυσιολογικά και το πάρουμε, κανείς δε θα θυμάμαι αυτό το παιχνίδι, όπως κανείς πχ δε θυμάμαι ότι πριν το Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-4 στον τελικό του 2001 είχαμε φάει ένα ωραίο τετράμπαλο από τον Ιωνικό Νίκαιας.
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
+1Bono έγραψε:Δεν ξέρω με τι να πρωτοχτυπήσω το κεφάλι μου στον τοίχο....
Με τα post του 15χρονου πουτάνας γιού ή μ' αυτά που λένε πως προχθές έγινε το πολυαναμενόμενο rotation?
-
Dimg4
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
τετραμπαλο απο Ιωνικο??? Ουυυυυ ποιο κυπελλο ρε!!! φαγαμε τεσσαρα και σεις θυμαστε κυπελλο?

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
τι εγινε μας την πεσανε οι πουθεναδες ? .....οι ουρες του βαζελου......ο ηρακλης της αθηνας.....

- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
Έτσι είναι όταν δίνεις δικαιώματα. Στην λέει και η τελευταία τρύπα του ζουρνά.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: αεκ44 - Π.Α.Ο.Κ. 4-0 Σχόλια & παραλειπόμενα
Μας ντροπιάσατε.
Αλλά κανονίστε την Κυριακή να πάρει ο γαύρος το πρωτάθλημα στην Τούμπα.
Μόνο αυτό, τίποτε άλλο.
Αλλά κανονίστε την Κυριακή να πάρει ο γαύρος το πρωτάθλημα στην Τούμπα.
Μόνο αυτό, τίποτε άλλο.
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
Aμα το αεκακι σε εριξε 4 με γεωργεα-καραμπελα φαντάσου να μην ηταν και αεκακι.PARASANDALOS έγραψε:γ αυτο καλα σε λεω αεκακι
Εγώ δε θυμάμαι ποτέ να κέρδισα 4-0 την ΑΕΚ στη Τουμπα.
Αντιθέτως έχω φάει 2 τεσσαρες μέσα-έξω τα τελευταία 4 χρόνια στο χαλαρό.
Αμα δινεις δικαιώματα ως ομάδα έτσι είναι.
Κατά τα άλλα , κερδίζουμε στο κύπελλο και τα ξεχνάμε όλα.
Λαμπρά.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: αεκ44 - Π.Α.Ο.Κ. 4-0 Σχόλια & παραλειπόμενα
Έχεις ρίξει μια 4άρα στην Φιλαδέλφεια με Μπάεβιτς, Οκκά κλπ, έχεις φέρει και κάτι ντόρτια, πρώτη αγωνιστική κάπου γύρω στο 98-99.
Ας το πιούμε κι αυτό το πικρό ποτήρι...
Ας το πιούμε κι αυτό το πικρό ποτήρι...