91. Dario Krešić

PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από PAOKhead »

elvetos4 έγραψε: από τον κύριο φεύγω από το ξενοδοχείο;;
Ωραια νοοτροπια φιλε μου πραγματι πολυ ωραια...
Προτεινω να σταματησουμε να λεμε τους παικτες του ΠΑΟΚ με τα επωνυμα τους αλλα ως εξης:
Ο κυριος φευγω απο το ξενοδοχειο.
Ο κυριος νιωθω ζαλαδες και δε γουσταρω να παιξω εκει που λες.
Ο κυριος πληρωστε τα νοικια αλλιως παω μπαγερν.
Ο κυριος παιρνω 800 χιλιαρικα.
Ο κυριος ποναω στους κοιλιακους.
Ο κυριος δεν ειμαι εγω αλλα ο διδυμος αδερφος μου.
Ο κυριος δεν αρεσει στη συζυγο η Ελλαδα (παει αυτος).
Ο κυριος σαρδελας.
Ο κυριος καθομαι στο συμβολαιο μου.
Ο κυριος τα τρωω στα μπουζουκια.
Ο κυριος δε περναω τη σεντρα.
Ο κυριος μ'εφερε ο Δερμιτζακης.
Ο κυριος εχω μεσο και με πηραν στον ΠΑΟΚ (ναι ναι κι αυτο ειπωθηκε).
Ο κυριος βαρυς-αργος-σκοραρω-μονο-για-να-σας-σπαω-τα-νευρα.
Ο κυριος στηριζω την αποχη (αυτος ειναι μπαλαντερ),
και παει λεγοντας...σα τη σειρα με τα παιδικα βιβλιαρακια ενα πραγμα.
Κι αντε να δουμε που θα μας βγαλει.
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Για την αδυναμια της ομαδος στα στημενα και στο ψυλο παιχνιδι δεν ευθυνετε μονο ο γκολκιπερ.
Η ελειψη ικανων κεφαλοσφαιριστων στην αμυνα π.χ. ΜΑΡΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟ ΖΟΥΕΛΑ ειναι εμφανης και δημιουργη ανασφαλεια στους γκολκιπερ.Για αυτο αναγκαζωνται να κανουν πολλες και δυσκολες εξοδους.
Ο ΚΡΕΣΙΤΣ σημερα παντος ηταν τραγικος και καλυτερα στα επομενα ματς να παιξει ο ΧΑΛΚΙΑΣ.
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από PAOKhead »

Περυσι δεν υπηρχε Μαρκαντωνης ουτε Ζουελα παρολαυτα στο πρωταθλημα φαγαμε 16 γκολ
Άβαταρ μέλους
nick_shortjohn
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από nick_shortjohn »

PAOKhead έγραψε:
elvetos4 έγραψε: από τον κύριο φεύγω από το ξενοδοχείο;;
Ωραια νοοτροπια φιλε μου πραγματι πολυ ωραια...
Προτεινω να σταματησουμε να λεμε τους παικτες του ΠΑΟΚ με τα επωνυμα τους αλλα ως εξης:
Ο κυριος φευγω απο το ξενοδοχειο.
Ο κυριος νιωθω ζαλαδες και δε γουσταρω να παιξω εκει που λες.
Ο κυριος πληρωστε τα νοικια αλλιως παω μπαγερν.
Ο κυριος παιρνω 800 χιλιαρικα.
Ο κυριος ποναω στους κοιλιακους.
Ο κυριος δεν ειμαι εγω αλλα ο διδυμος αδερφος μου.
Ο κυριος δεν αρεσει στη συζυγο η Ελλαδα (παει αυτος).
Ο κυριος σαρδελας.
Ο κυριος καθομαι στο συμβολαιο μου.
Ο κυριος τα τρωω στα μπουζουκια.
Ο κυριος δε περναω τη σεντρα.
Ο κυριος μ'εφερε ο Δερμιτζακης.
Ο κυριος εχω μεσο και με πηραν στον ΠΑΟΚ (ναι ναι κι αυτο ειπωθηκε).
Ο κυριος βαρυς-αργος-σκοραρω-μονο-για-να-σας-σπαω-τα-νευρα.
Ο κυριος στηριζω την αποχη (αυτος ειναι μπαλαντερ),
και παει λεγοντας...σα τη σειρα με τα παιδικα βιβλιαρακια ενα πραγμα.
Κι αντε να δουμε που θα μας βγαλει.
Όχι! Είπαμε! Δύο μέτρα και δύο σταθμά! Μην πεις κακή κουβέντα για Μούσλι, Γκαρσία κ.λ.π. Είσαι αριανός, θες το κακό του ΠΑΟΚ, τα αλάνια μας κ.λ.π. κ.λ.π. Άμα είναι για Χαλκιά βρίσε και τη μάνα του...

Αλλά πολύ οφ-τόπικ και οφ-δε-τάιμ είμαστε...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από navigator11 »

το θέμα είναι πως ο κροάτης,χωρίς να φέρει ευθύνη ο ίδιος,ΥΠΕΡΤΙΜΗΘΗΚΕ ΠΡΟΩΡΑ από ορισμένους.οι λόγοι δε με ενδιαφέρουν.και απλά ο δαρείος εκμεταλλεύεται,όποτε και όπως μπορεί,το γεγονός.είναι αστείο να τον βγάλουμε ΑΧΡΗΣΤΟ.είναι εξίσου ΚΩΜΙΚΟ να τον αποκαλούμε καλύτερο τερματά της φάσης των ομίλων σύμφωνα με την ουέφα,το οποίο συνιστά και αλλοίωση της πραγματικότητας σαν υπέρ του επιχείρημα,και να θεωρείται ως αξιόπιστη λύση για τα επόμενα χρόνια.αποτελεί μία επιλογή με κάποιες προοπτικές απλώς.τελειώσαμε.το χθεσινό παιχνίδι ήταν αντιπροσωπευτικό των δυνατοτήτων του και αναφορικά με αυτά που έσωσε και με αυτά που ρούφηξε.ουδεμία έκπληξις.από τον τερματοφύλακα της ομάδας μου διατηρώ την αφελή αξίωση να μην κάνει τη γκάφα κ με βάλει πίσω στο σκόρ.το να κρατήσει το σκόρ εις βάρος μου σε χαμηλότερα επίπεδα αυτού που θα μπορούσε πολύ λίγο με συγκινεί ...
fratz8
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από fratz8 »

δεν ειναι αχρηστος . ειναι άπειρος .
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από kos »

δεν ειναι απειρος, ειναι ξενερωμενος.
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από lefis »

και επειδη ειναι ξενερωμενος κανει εξοδους του μεσολογγιου?
Άβαταρ μέλους
mkpaok
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:36
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από mkpaok »

Θα πουληθει το καλοκαιρι οποτε δεν θα μας απασχολουν τετοια ερωτηματα του χρονου
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από kos »

δεν με ενδιαφερει να τον δικαιολογησω. για μπατσες ειναι το νταγλαρι. απλα απο τα μουτρα του κανει μπαμ οτι δεν γουσταρει.
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Steenage »

πουληστε τον και φερτε γκμποσουρνινγκ
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Steenage έγραψε:πουληστε τον και φερτε γκμποσουρνινγκ
Αυτός ναι. Είναι σπουδαίος τέρμας!
Άβαταρ μέλους
crabsody_in_blue
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 13 Νοέμ 2010, 00:00

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από crabsody_in_blue »

Βρίζαμε τον Χαλκιά, βρίζαμε τον Χάβο που έβγαλε τον Κρέσιτς. Τώρα ας φάμε στη μάπα τον Κροάτη. Τραγικός και χτες όπως και με Καβάλα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ήταν τραγικός, όπως και όλος ο ΠΑΟΚ.
Το πιο τραγικό όμως είναι, σε τέτοια παιχνίδια που όλη η ομάδα έχει κακή απόδοση, να προσπαθούμε να βγάλουμε τα κόμπλεξ μας στους παίκτες και να τους κρίνουμε από τον συγκεκριμένο αγώνα.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από navigator11 »

ακόμα κ κομπλεξικός να είναι κανείς,δε νομίζω να τον αδικεί θεωρώντας τον υπαίτιο για 2 τουλάχιστον γκόλ.βέβαια,αν ήταν ο άλλος στη θέση του κρέσιτς προχθές τι γλέντια θα είχαμε.εδώ τον βρίζανε στο αεροδρόμιο δίχως να έχει αγωνιστεί.ο ... τσάτσος.αλλά ξέχασα.δε γεννήθηκε παοκτσάκι.δε νοιώθει ...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”