Ωραια νοοτροπια φιλε μου πραγματι πολυ ωραια...elvetos4 έγραψε: από τον κύριο φεύγω από το ξενοδοχείο;;
Προτεινω να σταματησουμε να λεμε τους παικτες του ΠΑΟΚ με τα επωνυμα τους αλλα ως εξης:
Ο κυριος φευγω απο το ξενοδοχειο.
Ο κυριος νιωθω ζαλαδες και δε γουσταρω να παιξω εκει που λες.
Ο κυριος πληρωστε τα νοικια αλλιως παω μπαγερν.
Ο κυριος παιρνω 800 χιλιαρικα.
Ο κυριος ποναω στους κοιλιακους.
Ο κυριος δεν ειμαι εγω αλλα ο διδυμος αδερφος μου.
Ο κυριος δεν αρεσει στη συζυγο η Ελλαδα (παει αυτος).
Ο κυριος σαρδελας.
Ο κυριος καθομαι στο συμβολαιο μου.
Ο κυριος τα τρωω στα μπουζουκια.
Ο κυριος δε περναω τη σεντρα.
Ο κυριος μ'εφερε ο Δερμιτζακης.
Ο κυριος εχω μεσο και με πηραν στον ΠΑΟΚ (ναι ναι κι αυτο ειπωθηκε).
Ο κυριος βαρυς-αργος-σκοραρω-μονο-για-να-σας-σπαω-τα-νευρα.
Ο κυριος στηριζω την αποχη (αυτος ειναι μπαλαντερ),
και παει λεγοντας...σα τη σειρα με τα παιδικα βιβλιαρακια ενα πραγμα.
Κι αντε να δουμε που θα μας βγαλει.