AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
blackmagic
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Σάβ 12 Ιαν 2008, 15:55
Τοποθεσία: SALONIKA

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από blackmagic »

οι παικτες δεν φταινε καθολου...με 2 χαφ που δεν εχουν παιξει ποτε μαζι απεναντι σε 4 τι περιμενες?Ζαγοραακη αν θελεις τον χαβο παρτον και φυγετε μαζι ελεος ποια τους αφηνεις μηνες χωρις ξεκουραση και στο τελος κλαταραμε...
προπονητη τωρα οχι το καλοκαιρι ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
black death
Δημοσιεύσεις: 8231
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από black death »

Ποιος τερματοφύλακας είναι στον πάγκο;
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

Μα μονο ο προπονητης φταιει? δεν βλεπετε τις φατσες τους? εχουν ολοι την εκφραση του κακομοιρη! δεν εχουν τα κακαλα ουτε να κουνηθουν, οσο μαλλον να αντιδρασουν.ψυχολογια μηδεν,πριν καν μπουν στο γηπεδο

...και ο Κρεσιτς βλεπω τωρα συνεχιζει τις μ@λακιες...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από moican4 »

Μπηκε ο Μουσλι στο 3-0...

Θα το γυρισουμε...


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Ο σημερινος ΠΑΟΚ ηταν ενα ανεκδοτο....
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από theoPAOK »

Ναι...ο Κρέσιτς μας φταίει τώρα...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

εκει που χναμε 1 ο τωρα το εμπλουτισαμε..θενκς ρε
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από xristos14 »

Shaman4 έγραψε:Λετε ολοι μαλακιες, ειστε τελιως αμπαλοι.

Το προβλημα ειναι απλα οτι λειπουν ολοι οι οργανωτες μας.λοιπουν οι γκαρσια, ιβιτς, λινο μουσλι, βιεριννια.
Δυο απο αυτους τους πεντε να παιζανε σημερα, και θα βλεπαμε ενα πολυ διαφορετικο παιχνιδι.
Χωρια το οτι ποδοσφαιρο μονο με κοντους δεν γινετε.Ελα ομως που λειπουν ολα τα ψηλα παιδια που προανεφερα.

.
Φίλε στο χέρι του Χάβου ήταν να τους έχει έτοιμους για τα δυνατά ματς κ όχι να τους αναλώνει με Πανιώνιους,Καβάλες,Ξάνθες και όποιο χωριό υπάρχει στο χάρτη και να τα χάνει τα ματς κιόλας
Άβαταρ μέλους
rosanera
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Τετ 02 Μαρ 2011, 21:55

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από rosanera »

Στοιχημα οποιον θελει ότι η τρίτη αλλαγή του μακαρου θα είναι ο τερματοφυλακας...
το κεντρο δεν υπαρχει και η πρωτη ήταν μπακ, η δεύτερη επιθετικος, άρα ...μονο αυτο μενει...
μακη διδασκεις...
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Ο Μπερετα εφυγε μετα απο 6 ανεπιτυχη αποτελεσματα στα φιλικα.
Ο Δερμιτζακης εφυγε μετα απο 5 αρνητικα αποτελεσματα στο πρωταθλημα.
Ο Χαβος εχει καταντησει την ομαδα να σκοραρει ανα διμηνο και εχει ηδη 6 αρνητικα αποτελεσματα στη σειρα.

ΖΑΓΟΡ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ;;;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PaOkArAsIrAkLiO την Κυρ 06 Μαρ 2011, 20:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από theoPAOK »

Μπές ρε Αρίας..Μπες αγόρι μου...Μπές!
black death
Δημοσιεύσεις: 8231
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από black death »

Δεν είναι επαγγελματική ομάδα αυτό το πράγμα. Πλήρης αποσύνθεση!

Μπαίνει Αρίας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος black death την Κυρ 06 Μαρ 2011, 20:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

κοροιδευει με τις αλλαγες...
pariz
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 14:09
Επικοινωνία:

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από pariz »

PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Ο Μπερετα εφυγε μετα απο 6 ανεπιτυχη αποτελεσματα στα φιλικα.
Ο Δερμιτζακης εφυγε μετα απο 5 αρνητικα αποτελεσματα στο πρωταθλημα.
Ο Χαβος εχει καταντησει την ομαδα να σκοραρει ανα διμηνο και εχει ηδη 6 αρνητικα αποτελεσματα στη σειρα.

ΖΑΓΟΡ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ;;;

Ελπίζω να μην βλέπει αξιόλογο προπονητή.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από moican4 »

Τωρα δεν θελω Αριας ..

Στο 3-0.?
Γιατι δηλ να παιξει ο παικτης..?
Για να τα ακουσει και αυτος που ολη η ομαδα ειναι μπουρδελο.?


Μακη, εισαι για τα πανηγυρια...Και λαθος αλλαγη και λαθος στιγμη....
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από xristos14 »

Θα βγει και ο Χιμενεθ προπονηταράς...ποιος?ο πανάσχετος!!!Ο σε 5 μήνες δεν έχω βρει σταθερη 11άδα και σύστημα..Θα τρελαθώ ρ πούστη
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”