AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
- blackmagic
- Δημοσιεύσεις: 132
- Εγγραφή: Σάβ 12 Ιαν 2008, 15:55
- Τοποθεσία: SALONIKA
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
οι παικτες δεν φταινε καθολου...με 2 χαφ που δεν εχουν παιξει ποτε μαζι απεναντι σε 4 τι περιμενες?Ζαγοραακη αν θελεις τον χαβο παρτον και φυγετε μαζι ελεος ποια τους αφηνεις μηνες χωρις ξεκουραση και στο τελος κλαταραμε...
προπονητη τωρα οχι το καλοκαιρι ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
προπονητη τωρα οχι το καλοκαιρι ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8236
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Μα μονο ο προπονητης φταιει? δεν βλεπετε τις φατσες τους? εχουν ολοι την εκφραση του κακομοιρη! δεν εχουν τα κακαλα ουτε να κουνηθουν, οσο μαλλον να αντιδρασουν.ψυχολογια μηδεν,πριν καν μπουν στο γηπεδο
...και ο Κρεσιτς βλεπω τωρα συνεχιζει τις μ@λακιες...
...και ο Κρεσιτς βλεπω τωρα συνεχιζει τις μ@λακιες...
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Μπηκε ο Μουσλι στο 3-0...
Θα το γυρισουμε...
Ο σημερινος ΠΑΟΚ ηταν ενα ανεκδοτο....
Θα το γυρισουμε...
Ο σημερινος ΠΑΟΚ ηταν ενα ανεκδοτο....
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Φίλε στο χέρι του Χάβου ήταν να τους έχει έτοιμους για τα δυνατά ματς κ όχι να τους αναλώνει με Πανιώνιους,Καβάλες,Ξάνθες και όποιο χωριό υπάρχει στο χάρτη και να τα χάνει τα ματς κιόλαςShaman4 έγραψε:Λετε ολοι μαλακιες, ειστε τελιως αμπαλοι.
Το προβλημα ειναι απλα οτι λειπουν ολοι οι οργανωτες μας.λοιπουν οι γκαρσια, ιβιτς, λινο μουσλι, βιεριννια.
Δυο απο αυτους τους πεντε να παιζανε σημερα, και θα βλεπαμε ενα πολυ διαφορετικο παιχνιδι.
Χωρια το οτι ποδοσφαιρο μονο με κοντους δεν γινετε.Ελα ομως που λειπουν ολα τα ψηλα παιδια που προανεφερα.
.
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Στοιχημα οποιον θελει ότι η τρίτη αλλαγή του μακαρου θα είναι ο τερματοφυλακας...
το κεντρο δεν υπαρχει και η πρωτη ήταν μπακ, η δεύτερη επιθετικος, άρα ...μονο αυτο μενει...
μακη διδασκεις...
το κεντρο δεν υπαρχει και η πρωτη ήταν μπακ, η δεύτερη επιθετικος, άρα ...μονο αυτο μενει...
μακη διδασκεις...
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Ο Μπερετα εφυγε μετα απο 6 ανεπιτυχη αποτελεσματα στα φιλικα.
Ο Δερμιτζακης εφυγε μετα απο 5 αρνητικα αποτελεσματα στο πρωταθλημα.
Ο Χαβος εχει καταντησει την ομαδα να σκοραρει ανα διμηνο και εχει ηδη 6 αρνητικα αποτελεσματα στη σειρα.
ΖΑΓΟΡ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ;;;
Ο Δερμιτζακης εφυγε μετα απο 5 αρνητικα αποτελεσματα στο πρωταθλημα.
Ο Χαβος εχει καταντησει την ομαδα να σκοραρει ανα διμηνο και εχει ηδη 6 αρνητικα αποτελεσματα στη σειρα.
ΖΑΓΟΡ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ;;;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PaOkArAsIrAkLiO την Κυρ 06 Μαρ 2011, 20:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8236
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Δεν είναι επαγγελματική ομάδα αυτό το πράγμα. Πλήρης αποσύνθεση!
Μπαίνει Αρίας.
Μπαίνει Αρίας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος black death την Κυρ 06 Μαρ 2011, 20:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Ο Μπερετα εφυγε μετα απο 6 ανεπιτυχη αποτελεσματα στα φιλικα.
Ο Δερμιτζακης εφυγε μετα απο 5 αρνητικα αποτελεσματα στο πρωταθλημα.
Ο Χαβος εχει καταντησει την ομαδα να σκοραρει ανα διμηνο και εχει ηδη 6 αρνητικα αποτελεσματα στη σειρα.
ΖΑΓΟΡ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ;;;
Ελπίζω να μην βλέπει αξιόλογο προπονητή.
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Τωρα δεν θελω Αριας ..
Στο 3-0.?
Γιατι δηλ να παιξει ο παικτης..?
Για να τα ακουσει και αυτος που ολη η ομαδα ειναι μπουρδελο.?
Μακη, εισαι για τα πανηγυρια...Και λαθος αλλαγη και λαθος στιγμη....
Στο 3-0.?
Γιατι δηλ να παιξει ο παικτης..?
Για να τα ακουσει και αυτος που ολη η ομαδα ειναι μπουρδελο.?
Μακη, εισαι για τα πανηγυρια...Και λαθος αλλαγη και λαθος στιγμη....
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Θα βγει και ο Χιμενεθ προπονηταράς...ποιος?ο πανάσχετος!!!Ο σε 5 μήνες δεν έχω βρει σταθερη 11άδα και σύστημα..Θα τρελαθώ ρ πούστη