ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Κλειδωμένο

M.V.P.

Kresic
10
4%
Lino
4
1%
Sznaucner
40
15%
Contreras
71
26%
Cirillo
11
4%
Garcia
21
8%
Τσουκαλάς
36
13%
Σαλπιγγίδης
15
6%
Κουτσιανικούλης
33
12%
Ivic
4
1%
Μuslimovic
15
6%
El Zhar
7
3%
Savini
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Αθανασιάδης
2
1%
 
Σύνολο ψήφων: 269

Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9351
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Doomlord4 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:
Αν ο Σκόκο σπρώχνει τον Contreras είναι κόκκινη.
Αν????? :?
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από giapas »

Αποστόλη έχει φανεί απο το ριπλει ότι ο Σκόκο πονηρά πάνω στη διεκδίκηση σπρώχνει το Κονδωρα.
Νομιζω κιτρινη καραμπινατη , αν το δει ο κοραξ...

Θέλω να κάνω ενα σχολιο για τη φαση του Λινο γιατι πολλού έπεσαν να με φανε.

Δεν έχω δει κανενα ριπλει απο αυτα που λετε...Αν δω ισως αλλαξω γνωμη. Στη καφετερια που ήμασταν τοσοι ΠΑΟΚτσηδες δε διαμαρτυρήθηκε κανείς την ωρα του παιχνιδιου, ακόμα και μετά το πρώτο ριπλει. Και στη τελική δεν εχω απαίτηση κατι που ακομα και εγώ εκεινη τη στιγμη θεωρησα καθαρη κιτρινη, να θεωρηθει ως απλό φαουλ απο το κοράκι.
Το επιχείρημα "απλο φαουλ ,στο κεντρο του γηπεδου" για εμενα δεν ειναι σωστο. Μια χαρα δινονται κιτρινες στο κεντρο του γηπεδου.

Για τον Ιβιτς συμφωνω οτι ουτε η πρωτη κιτρινη ηταν δικαια...Κανεις δε καταλαβε γιατι του εβγαλε κιτρινη ο διαιτητης. Γαι τη 2η τα ειπαμε. Φαουλ που δε δοθηκε + νευρα απο Ιβιτς = 2η κιτρινη.

Ειναι ομως λυπηρο να στεκομαστε και να αναλυουμε με πασα λεπτομερεια τη καθε φαση.
Το οτι δε μας σεβεται το κορακι ειναι γνωστο .

Για μενα , απο χτες ειμαστε φαβορι για τελικό και για το τροπαιο.
Πιο πολύ με απασχολεί ποιοί θα παιξουν στα επομενα-συνεχομενα παιχνιδια και πως θα μπορεσει η ομαδα να ανταποκριθει, παρά το αν ο Σιδηροπουλος κετεβηκε να σφαξει το ΠΑΟΚ ή απλα ειναι αλλος ενας ηλίθιος και ανικανος διαιτητης!!!
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Makis4444 »

Sera4 έγραψε:ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΙΚΡΑΙΝΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΕ ΤΗΣ ΑΝΑΙΤΙΕΣ ΥΠΟΔΟΧΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΝΗΓΥΡΤΖΙΔΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΑΣ...ΜΑΣ ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΚΑΠΟΤΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ...ΥΠΟΔΟΧΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ...

ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ

ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΜΕΙΣ Η' ΚΑΝΕΙΣ
+100
Άβαταρ μέλους
Brainiac4
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Παρ 20 Φεβ 2009, 21:12

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Brainiac4 »

ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑ !!! Για αλλη μια φορά αποδείξαμε οτι έχουμε ομάδα με @@ και οτι δεν μασάμε στα δύσκολα !

Εδω σας θέλω χανουμάκια ... ελάτε στην Τούμπα και θα δειτε ποιος ειναι Ορίτζιναλ και ποιός γιαλαντζί!

Πολύ καλός ο Κούτσια ... Λινο και Ιβιτς εκαναν μαλακιες που θα μπορούσαν να μην γίνουν ...

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Steenage »

το replay που βγηκε τετ α τετ ο σαλπι ( που εδωσε ανυπαρχτο φαουλ στον ζλαταν ) το πνιξαν οι μπαγλαμαδες
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από gash04 »

Κουτσιανικούλης > Γκαρσία σε ψήφους? :shock:
Αυτό λέγεται πρόοδος.
Άβαταρ μέλους
jpm4_neo
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Τρί 13 Ιούλ 2010, 09:54

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από jpm4_neo »

Κριμα! Επρεπε να παιξουμε σαν το παιχνιδι με την ΤΣΣΚΑ και οχι αμυντικα!
Το 0-0 ειναι πολυ επικινδυνο αποτελεσμα,αν βαζαμε γκολ θα ειχαμε περισσοτερες πιθανοτητες!
Βεβαια ετσι πως πηγε το παιχνιδι επιτυχημενο ειναι το αποτελεσμα!

Τεσπα,μακαρι να προκριθουμε! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Στη Μόσχα έπρεπε να κερδίσουμε για να προκριθούμε, γιατί δεν υπήρχε άλλος αγώνας, ενώ εδώ υπάρχει το δεύτερο παιχνίδι, στην έδρα μας.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από bane1980 »

Την οποία θεωρώ ΔΕΔΟΜΕΝΟ οτι θα προσπαθήσουν να τιμωρήσουν όσο πιο ξεδιάντροπα μπορούν, οπότε τα μάτια μας, όχι 14, αλλά 1014!

Ήδη το "θέμα" Μιραλάς μου βρωμάει σαν παράγωγο κατανάλωσης κουνουπιδιού και μπρόκολου μαζί
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πού ήσουν εσύ προχθές;
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Federacion »

1. Μιλώντας στα καπάκια μετα το ματς με φίλο μου αεκτση κ αθλητη της ερασιτεχνικής αεκ, μου μίλησε για σφαγή του ΠΑΟΚ.
τωρα αν δεν το βλέπουν συνοπαδοί μου η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλα.
2. Αν μας παίξετε έτσι στον επαναληπτικό, θα μπούμε μεσα.
3. Το ματς στη Τούμπα είναι πολύ πολυ επικύνδινο κ το σκορ ρευστο. Δεν υπαρχει φαβορί γιατι δεν υπάρχει περιθώριο λάθους απο μας. αν δεχτούμε γκόλ θα πρέπει να σκοράρουμε δύο γκόλ κάτι που έχουμε να το κάνουμε (αν δεν κάνω λάθος) απο το παιχνίδι με τη Ξάνθη.
4. Κυπελλο για να κλείσουμε "καλα" μια δύσκολη χρονιά και για να σιγουρέψουμε την Ευρώπη-2 ματσακια μεινανε, μπορούμε.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Photis »

Steenage έγραψε:το replay που βγηκε τετ α τετ ο σαλπι ( που εδωσε ανυπαρχτο φαουλ στον ζλαταν ) το πνιξαν οι μπαγλαμαδες
+++++++++++++++++++++
:pano:
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από bane1980 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Πού ήσουν εσύ προχθές;
Μπροστά σας με το καφέ δερμάτινο (το δικό μου) :P
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Karelias »

Federacion έγραψε: 3. Το ματς στη Τούμπα είναι πολύ πολυ επικύνδινο κ το σκορ ρευστο. Δεν υπαρχει φαβορί γιατι δεν υπάρχει περιθώριο λάθους απο μας. αν δεχτούμε γκόλ θα πρέπει να σκοράρουμε δύο γκόλ κάτι που έχουμε να το κάνουμε (αν δεν κάνω λάθος) απο το παιχνίδι με τη Ξάνθη.
Το χανούμι πρέπει να ταπεινωθεί αγωνιστικά.
Για να γίνει αυτό χρειάζεται ψυχραιμία και εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου από όλους.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Pegasus »

M.V.P. (forum): Pablo Contreras 26% (71/269)

Επόμενος αγώνας για το πρωτάθλημα πάλι με την ΑΕΚ

http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php?f=104&t=4638

Στον επαναληπτικό όλα θα κυλήσουν φυσιολογικά και θα περάσουμε.

Κλειδώνει.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”