Αν?????ΑποστόληςΑ έγραψε:
Αν ο Σκόκο σπρώχνει τον Contreras είναι κόκκινη.
ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Αποστόλη έχει φανεί απο το ριπλει ότι ο Σκόκο πονηρά πάνω στη διεκδίκηση σπρώχνει το Κονδωρα.
Νομιζω κιτρινη καραμπινατη , αν το δει ο κοραξ...
Θέλω να κάνω ενα σχολιο για τη φαση του Λινο γιατι πολλού έπεσαν να με φανε.
Δεν έχω δει κανενα ριπλει απο αυτα που λετε...Αν δω ισως αλλαξω γνωμη. Στη καφετερια που ήμασταν τοσοι ΠΑΟΚτσηδες δε διαμαρτυρήθηκε κανείς την ωρα του παιχνιδιου, ακόμα και μετά το πρώτο ριπλει. Και στη τελική δεν εχω απαίτηση κατι που ακομα και εγώ εκεινη τη στιγμη θεωρησα καθαρη κιτρινη, να θεωρηθει ως απλό φαουλ απο το κοράκι.
Το επιχείρημα "απλο φαουλ ,στο κεντρο του γηπεδου" για εμενα δεν ειναι σωστο. Μια χαρα δινονται κιτρινες στο κεντρο του γηπεδου.
Για τον Ιβιτς συμφωνω οτι ουτε η πρωτη κιτρινη ηταν δικαια...Κανεις δε καταλαβε γιατι του εβγαλε κιτρινη ο διαιτητης. Γαι τη 2η τα ειπαμε. Φαουλ που δε δοθηκε + νευρα απο Ιβιτς = 2η κιτρινη.
Ειναι ομως λυπηρο να στεκομαστε και να αναλυουμε με πασα λεπτομερεια τη καθε φαση.
Το οτι δε μας σεβεται το κορακι ειναι γνωστο .
Για μενα , απο χτες ειμαστε φαβορι για τελικό και για το τροπαιο.
Πιο πολύ με απασχολεί ποιοί θα παιξουν στα επομενα-συνεχομενα παιχνιδια και πως θα μπορεσει η ομαδα να ανταποκριθει, παρά το αν ο Σιδηροπουλος κετεβηκε να σφαξει το ΠΑΟΚ ή απλα ειναι αλλος ενας ηλίθιος και ανικανος διαιτητης!!!
Νομιζω κιτρινη καραμπινατη , αν το δει ο κοραξ...
Θέλω να κάνω ενα σχολιο για τη φαση του Λινο γιατι πολλού έπεσαν να με φανε.
Δεν έχω δει κανενα ριπλει απο αυτα που λετε...Αν δω ισως αλλαξω γνωμη. Στη καφετερια που ήμασταν τοσοι ΠΑΟΚτσηδες δε διαμαρτυρήθηκε κανείς την ωρα του παιχνιδιου, ακόμα και μετά το πρώτο ριπλει. Και στη τελική δεν εχω απαίτηση κατι που ακομα και εγώ εκεινη τη στιγμη θεωρησα καθαρη κιτρινη, να θεωρηθει ως απλό φαουλ απο το κοράκι.
Το επιχείρημα "απλο φαουλ ,στο κεντρο του γηπεδου" για εμενα δεν ειναι σωστο. Μια χαρα δινονται κιτρινες στο κεντρο του γηπεδου.
Για τον Ιβιτς συμφωνω οτι ουτε η πρωτη κιτρινη ηταν δικαια...Κανεις δε καταλαβε γιατι του εβγαλε κιτρινη ο διαιτητης. Γαι τη 2η τα ειπαμε. Φαουλ που δε δοθηκε + νευρα απο Ιβιτς = 2η κιτρινη.
Ειναι ομως λυπηρο να στεκομαστε και να αναλυουμε με πασα λεπτομερεια τη καθε φαση.
Το οτι δε μας σεβεται το κορακι ειναι γνωστο .
Για μενα , απο χτες ειμαστε φαβορι για τελικό και για το τροπαιο.
Πιο πολύ με απασχολεί ποιοί θα παιξουν στα επομενα-συνεχομενα παιχνιδια και πως θα μπορεσει η ομαδα να ανταποκριθει, παρά το αν ο Σιδηροπουλος κετεβηκε να σφαξει το ΠΑΟΚ ή απλα ειναι αλλος ενας ηλίθιος και ανικανος διαιτητης!!!
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
+100Sera4 έγραψε:ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΙΚΡΑΙΝΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΕ ΤΗΣ ΑΝΑΙΤΙΕΣ ΥΠΟΔΟΧΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΝΗΓΥΡΤΖΙΔΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΑΣ...ΜΑΣ ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΚΑΠΟΤΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ...ΥΠΟΔΟΧΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ...
ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ
ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΜΕΙΣ Η' ΚΑΝΕΙΣ
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑ !!! Για αλλη μια φορά αποδείξαμε οτι έχουμε ομάδα με @@ και οτι δεν μασάμε στα δύσκολα !
Εδω σας θέλω χανουμάκια ... ελάτε στην Τούμπα και θα δειτε ποιος ειναι Ορίτζιναλ και ποιός γιαλαντζί!
Πολύ καλός ο Κούτσια ... Λινο και Ιβιτς εκαναν μαλακιες που θα μπορούσαν να μην γίνουν ...

Εδω σας θέλω χανουμάκια ... ελάτε στην Τούμπα και θα δειτε ποιος ειναι Ορίτζιναλ και ποιός γιαλαντζί!
Πολύ καλός ο Κούτσια ... Λινο και Ιβιτς εκαναν μαλακιες που θα μπορούσαν να μην γίνουν ...
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
το replay που βγηκε τετ α τετ ο σαλπι ( που εδωσε ανυπαρχτο φαουλ στον ζλαταν ) το πνιξαν οι μπαγλαμαδες
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Κουτσιανικούλης > Γκαρσία σε ψήφους?
Αυτό λέγεται πρόοδος.
Αυτό λέγεται πρόοδος.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Κριμα! Επρεπε να παιξουμε σαν το παιχνιδι με την ΤΣΣΚΑ και οχι αμυντικα!
Το 0-0 ειναι πολυ επικινδυνο αποτελεσμα,αν βαζαμε γκολ θα ειχαμε περισσοτερες πιθανοτητες!
Βεβαια ετσι πως πηγε το παιχνιδι επιτυχημενο ειναι το αποτελεσμα!
Τεσπα,μακαρι να προκριθουμε!
Το 0-0 ειναι πολυ επικινδυνο αποτελεσμα,αν βαζαμε γκολ θα ειχαμε περισσοτερες πιθανοτητες!
Βεβαια ετσι πως πηγε το παιχνιδι επιτυχημενο ειναι το αποτελεσμα!
Τεσπα,μακαρι να προκριθουμε!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106638
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Στη Μόσχα έπρεπε να κερδίσουμε για να προκριθούμε, γιατί δεν υπήρχε άλλος αγώνας, ενώ εδώ υπάρχει το δεύτερο παιχνίδι, στην έδρα μας.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Την οποία θεωρώ ΔΕΔΟΜΕΝΟ οτι θα προσπαθήσουν να τιμωρήσουν όσο πιο ξεδιάντροπα μπορούν, οπότε τα μάτια μας, όχι 14, αλλά 1014!
Ήδη το "θέμα" Μιραλάς μου βρωμάει σαν παράγωγο κατανάλωσης κουνουπιδιού και μπρόκολου μαζί
Ήδη το "θέμα" Μιραλάς μου βρωμάει σαν παράγωγο κατανάλωσης κουνουπιδιού και μπρόκολου μαζί
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106638
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
1. Μιλώντας στα καπάκια μετα το ματς με φίλο μου αεκτση κ αθλητη της ερασιτεχνικής αεκ, μου μίλησε για σφαγή του ΠΑΟΚ.
τωρα αν δεν το βλέπουν συνοπαδοί μου η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλα.
2. Αν μας παίξετε έτσι στον επαναληπτικό, θα μπούμε μεσα.
3. Το ματς στη Τούμπα είναι πολύ πολυ επικύνδινο κ το σκορ ρευστο. Δεν υπαρχει φαβορί γιατι δεν υπάρχει περιθώριο λάθους απο μας. αν δεχτούμε γκόλ θα πρέπει να σκοράρουμε δύο γκόλ κάτι που έχουμε να το κάνουμε (αν δεν κάνω λάθος) απο το παιχνίδι με τη Ξάνθη.
4. Κυπελλο για να κλείσουμε "καλα" μια δύσκολη χρονιά και για να σιγουρέψουμε την Ευρώπη-2 ματσακια μεινανε, μπορούμε.
τωρα αν δεν το βλέπουν συνοπαδοί μου η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλα.
2. Αν μας παίξετε έτσι στον επαναληπτικό, θα μπούμε μεσα.
3. Το ματς στη Τούμπα είναι πολύ πολυ επικύνδινο κ το σκορ ρευστο. Δεν υπαρχει φαβορί γιατι δεν υπάρχει περιθώριο λάθους απο μας. αν δεχτούμε γκόλ θα πρέπει να σκοράρουμε δύο γκόλ κάτι που έχουμε να το κάνουμε (αν δεν κάνω λάθος) απο το παιχνίδι με τη Ξάνθη.
4. Κυπελλο για να κλείσουμε "καλα" μια δύσκολη χρονιά και για να σιγουρέψουμε την Ευρώπη-2 ματσακια μεινανε, μπορούμε.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
+++++++++++++++++++++Steenage έγραψε:το replay που βγηκε τετ α τετ ο σαλπι ( που εδωσε ανυπαρχτο φαουλ στον ζλαταν ) το πνιξαν οι μπαγλαμαδες
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Μπροστά σας με το καφέ δερμάτινο (το δικό μου)ΑποστόληςΑ έγραψε:Πού ήσουν εσύ προχθές;
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Το χανούμι πρέπει να ταπεινωθεί αγωνιστικά.Federacion έγραψε: 3. Το ματς στη Τούμπα είναι πολύ πολυ επικύνδινο κ το σκορ ρευστο. Δεν υπαρχει φαβορί γιατι δεν υπάρχει περιθώριο λάθους απο μας. αν δεχτούμε γκόλ θα πρέπει να σκοράρουμε δύο γκόλ κάτι που έχουμε να το κάνουμε (αν δεν κάνω λάθος) απο το παιχνίδι με τη Ξάνθη.
Για να γίνει αυτό χρειάζεται ψυχραιμία και εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου από όλους.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
M.V.P. (forum): Pablo Contreras 26% (71/269)
Επόμενος αγώνας για το πρωτάθλημα πάλι με την ΑΕΚ
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php?f=104&t=4638
Στον επαναληπτικό όλα θα κυλήσουν φυσιολογικά και θα περάσουμε.
Κλειδώνει.
Επόμενος αγώνας για το πρωτάθλημα πάλι με την ΑΕΚ
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php?f=104&t=4638
Στον επαναληπτικό όλα θα κυλήσουν φυσιολογικά και θα περάσουμε.
Κλειδώνει.