ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Ο Χαβος τι θεμα εχει με τον Ελ Ζαρ;; Στο παιχνιδι με την Καβαλα ηταν απο τους καλυτερους και τον εβγαλε και τωρα δεν τον ξεκινησε.Το πουλεν μου παντως (Κουτσια) παει καλα και ειμαι ευχαριστημενος!

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Μουσλίμοβιτς,ίβιτς,Λίνο,Κοντρέρας συναγωνίζονται ποιος θα κάνει τη μεγαλύτερη μαλακία....!!!!Ανύπαρκτοι...

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
αυτο το τριο του κεντρου μας παιζει να ναι το πιο αργο παγκοσμιως..ειδικα ψωφιο
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Μαλακιες λετε...
Η ομαδα τα δινει ολα, απλα ειναι ολοι κουρασμενοι και παιζουν και χωρις τον καλυτερο μας παικτη, τον Βιεριννια.
Επρεπε να γινει συντιρηση δυναμεων και να προστατευτουν οι πολυτιμοι παικτες.Αντι αυτου, πηγαμε και τραυματισαμε η κουρασαμε παικτες σε ματς του πρωταθληματος, στερωντας μας την δυνατοτητα να σιγουρεψουμε το κυπελλο μετα τον αποκλεισμο του γκευ
Λυπαμαι αλλα η στρατηγικη ηταν λαθος και σημερα την πληρωμουμε...
Βλεπετε, η ομαδα τα δινει ολα αλλα η απουσια Βιτολο φενετε οπως και οι κουραση του γκαρσια.
Το χειροτερο βεβαια ειναι ο κουτσια.Μια χαρα παιζει το παιδι, και μακαρι να συνεχισει, αλλα η ομαδα απειλει μονο απο τα δεξια με σαλπι, ενω εαν ειχαμε αριστερα τον βιερινια, θα τους ειχαμε γαμησει τον κολο...
Κριμα που θα χαθει αυτο το τροπαιο.
Δεν απαισιοδοξω, απλα χωρις βιερινια και με κουρασμενους γκαρσια, κοντρερας σαλπι, κυπελλο δεν παιρνεις...
Οσο για τους ιβιτς μουσλι, δεν επανηλθανε ακομη σε καλα επιπεδα ελεο συνεχωμενων τραυματισμων, αλλα κανουν οτι μπορουν...
Προτινω να περασει ο σαλπι μπροστα και δεξια ο αραβας
Η ομαδα τα δινει ολα, απλα ειναι ολοι κουρασμενοι και παιζουν και χωρις τον καλυτερο μας παικτη, τον Βιεριννια.
Επρεπε να γινει συντιρηση δυναμεων και να προστατευτουν οι πολυτιμοι παικτες.Αντι αυτου, πηγαμε και τραυματισαμε η κουρασαμε παικτες σε ματς του πρωταθληματος, στερωντας μας την δυνατοτητα να σιγουρεψουμε το κυπελλο μετα τον αποκλεισμο του γκευ
Λυπαμαι αλλα η στρατηγικη ηταν λαθος και σημερα την πληρωμουμε...
Βλεπετε, η ομαδα τα δινει ολα αλλα η απουσια Βιτολο φενετε οπως και οι κουραση του γκαρσια.
Το χειροτερο βεβαια ειναι ο κουτσια.Μια χαρα παιζει το παιδι, και μακαρι να συνεχισει, αλλα η ομαδα απειλει μονο απο τα δεξια με σαλπι, ενω εαν ειχαμε αριστερα τον βιερινια, θα τους ειχαμε γαμησει τον κολο...
Κριμα που θα χαθει αυτο το τροπαιο.
Δεν απαισιοδοξω, απλα χωρις βιερινια και με κουρασμενους γκαρσια, κοντρερας σαλπι, κυπελλο δεν παιρνεις...
Οσο για τους ιβιτς μουσλι, δεν επανηλθανε ακομη σε καλα επιπεδα ελεο συνεχωμενων τραυματισμων, αλλα κανουν οτι μπορουν...
Προτινω να περασει ο σαλπι μπροστα και δεξια ο αραβας
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Shaman4 την Τετ 02 Μαρ 2011, 22:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Η ομαδα εχει καταλαβει ποσο σημαντικο ειναι για τον συλλογο και για τον λαο το κυπελο και εχει κατεβει απο το πρωτο παιχνιδι να καθαρισει την προκριση..
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Αν ειχαμε βιτολο οπως και θα πρεπε (μια αρθροσκοπηση σχεδον 3 μηνες) και ο γκαρσια ηταν λιγο πιο ξεκουραστος δεν ειχε τυχη η αεκ.Δυστυχως ο γκαρσια ειναι απων σημερα,καλα καλα δεν μπορει να τρεξει 2-3 μετρα και δεν φταιει αυτος.Ο κουτσια ειναι συμπαθητικος με το γνωστο του προβλημα και αυτος στο να τελειωσει ενεργειες.Δυστυχως πηραν χαμπαρι τον λινο και πηγε ο σκοκο δεξια.
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Ραδιόφωνο και αγωνία. Μου την έχει δώσει εντελώς και το παιδί τρέχει στο διάδρομο φωνάζοντας ΠΑΟΚ.
Αχ ρε ΠΑΟΚ μας έχεις αρρωστήσει...
Αχ ρε ΠΑΟΚ μας έχεις αρρωστήσει...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Caballo Viejo την Τετ 02 Μαρ 2011, 22:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8222
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Αποκλειστήκαμε, τέλος;Shaman4 έγραψε: Κριμα που θα χαθει αυτο το τροπαιο.
Σοβαρευτείτεεεεε...
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Shaman4 πρέπει να είσαι μικρός και δε θα σου πω τίποτα...Αλλά λίγο αγάπησε τον ΠΑΟΚ ρε φίλε...πάμε γερά για το Β ημίχρονο...!!!

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Shaman4 έγραψε:Μαλακιες λετε...
Η ομαδα τα δινει ολα, απλα ειναι ολοι κουρασμενοι και παιζουν και χωρις τον καλυτερο μας παικτη, τον Βιεριννια.
Επρεπε να γινει συντιρηση δυναμεων και να προστατευτουν οι πολυτιμοι παικτες.Αντι αυτου, πηγαμε και τραυματισαμε η κουρασαμε παικτες σε ματς του πρωταθληματος, στερωντας μας την δυνατοτητα να σιγουρεψουμε το κυπελλο μετα τον αποκλεισμο του γκευ
Λυπαμαι αλλα η στρατηγικη ηταν λαθος και σημερα την πληρωμουμε...
Βλεπετε, η ομαδα τα δινει ολα αλλα η απουσια Βιτολο φενετε οπως και οι κουραση του γκαρσια.
Το χειροτερο βεβαια ειναι ο κουτσια.Μια χαρα παιζει το παιδι, και μακαρι να συνεχισει, αλλα η ομαδα απειλει μονο απο τα δεξια με σαλπι, ενω εαν ειχαμε αριστερα τον βιερινια, θα τους ειχαμε γαμησει τον κολο...
Κριμα που θα χαθει αυτο το τροπαιο.
Δεν απαισιοδοξω, απλα χωρις βιερινια και με κουρασμενους γκαρσια, κοντρερας σαλπι, κυπελλο δεν παιρνεις...
Οσο για τους ιβιτς μουσλι, δεν επανηλθανε ακομη σε καλα επιπεδα ελεο συνεχωμενων τραυματισμων, αλλα κανουν οτι μπορουν...
Προτινω να περασει ο σαλπι μπροστα και δεξια ο αραβας
οκ αμα λεμε εμεις μαλακιες εσυ με αυτα που γραφεις λες μαλακιες εις το τετραγωνο, για να μην πω και εις τον κυβο
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
black death έγραψε:Ίσως θα ήταν καλύτερα με Ελ Ζαρ δεξιά και Σαλπιγγίδη μπροστά. Αν τους τρέξεις λίγο πίσω τα χάνουνε εντελώς, έχουν τραγικά καθυστερημένες αντιδράσεις.
Εκτός αν τους γυρίσει πίσω ο Χιμένεθ στο β'.
Δεν νομίζω να τους γυρίσει πίσω. Η αεκ ζητάει γκολ γιατί ξέρει τι την περιμένει στην Τούμπα.
Ελπίζω να ανοιχτούν περισσότερο και σε μια αντεπίθεση να τους το <παστελώσουμε>.
ΜΑΚΑΡΙ ΑΙΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Ενα link που να μην κολλάει την τάνα μου....? thx