ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Ο Χαβος τι θεμα εχει με τον Ελ Ζαρ;; Στο παιχνιδι με την Καβαλα ηταν απο τους καλυτερους και τον εβγαλε και τωρα δεν τον ξεκινησε.Το πουλεν μου παντως (Κουτσια) παει καλα και ειμαι ευχαριστημενος! 8-) 8-)
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Photis »

Μουσλίμοβιτς,ίβιτς,Λίνο,Κοντρέρας συναγωνίζονται ποιος θα κάνει τη μεγαλύτερη μαλακία....!!!!Ανύπαρκτοι...
:pano:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33743
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από MANIAKOS »

αυτο το τριο του κεντρου μας παιζει να ναι το πιο αργο παγκοσμιως..ειδικα ψωφιο
Shaman4
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 22:02

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Shaman4 »

Μαλακιες λετε...

Η ομαδα τα δινει ολα, απλα ειναι ολοι κουρασμενοι και παιζουν και χωρις τον καλυτερο μας παικτη, τον Βιεριννια.

Επρεπε να γινει συντιρηση δυναμεων και να προστατευτουν οι πολυτιμοι παικτες.Αντι αυτου, πηγαμε και τραυματισαμε η κουρασαμε παικτες σε ματς του πρωταθληματος, στερωντας μας την δυνατοτητα να σιγουρεψουμε το κυπελλο μετα τον αποκλεισμο του γκευ

Λυπαμαι αλλα η στρατηγικη ηταν λαθος και σημερα την πληρωμουμε...

Βλεπετε, η ομαδα τα δινει ολα αλλα η απουσια Βιτολο φενετε οπως και οι κουραση του γκαρσια.

Το χειροτερο βεβαια ειναι ο κουτσια.Μια χαρα παιζει το παιδι, και μακαρι να συνεχισει, αλλα η ομαδα απειλει μονο απο τα δεξια με σαλπι, ενω εαν ειχαμε αριστερα τον βιερινια, θα τους ειχαμε γαμησει τον κολο...

Κριμα που θα χαθει αυτο το τροπαιο.

Δεν απαισιοδοξω, απλα χωρις βιερινια και με κουρασμενους γκαρσια, κοντρερας σαλπι, κυπελλο δεν παιρνεις...

Οσο για τους ιβιτς μουσλι, δεν επανηλθανε ακομη σε καλα επιπεδα ελεο συνεχωμενων τραυματισμων, αλλα κανουν οτι μπορουν...

Προτινω να περασει ο σαλπι μπροστα και δεξια ο αραβας
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Shaman4 την Τετ 02 Μαρ 2011, 22:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Η ομαδα εχει καταλαβει ποσο σημαντικο ειναι για τον συλλογο και για τον λαο το κυπελο και εχει κατεβει απο το πρωτο παιχνιδι να καθαρισει την προκριση..
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από joshua »

Αν ειχαμε βιτολο οπως και θα πρεπε (μια αρθροσκοπηση σχεδον 3 μηνες) και ο γκαρσια ηταν λιγο πιο ξεκουραστος δεν ειχε τυχη η αεκ.Δυστυχως ο γκαρσια ειναι απων σημερα,καλα καλα δεν μπορει να τρεξει 2-3 μετρα και δεν φταιει αυτος.Ο κουτσια ειναι συμπαθητικος με το γνωστο του προβλημα και αυτος στο να τελειωσει ενεργειες.Δυστυχως πηραν χαμπαρι τον λινο και πηγε ο σκοκο δεξια.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Photis »

Συγγνώμη?????
:pano:
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Ραδιόφωνο και αγωνία. Μου την έχει δώσει εντελώς και το παιδί τρέχει στο διάδρομο φωνάζοντας ΠΑΟΚ.

Αχ ρε ΠΑΟΚ μας έχεις αρρωστήσει...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Caballo Viejo την Τετ 02 Μαρ 2011, 22:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
black death
Δημοσιεύσεις: 8219
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από black death »

Shaman4 έγραψε: Κριμα που θα χαθει αυτο το τροπαιο.
Αποκλειστήκαμε, τέλος; :o

Σοβαρευτείτεεεεε...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Photis »

Shaman4 πρέπει να είσαι μικρός και δε θα σου πω τίποτα...Αλλά λίγο αγάπησε τον ΠΑΟΚ ρε φίλε...πάμε γερά για το Β ημίχρονο...!!!
:pano:
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από tigon4 »

Shaman4 έγραψε:Μαλακιες λετε...

Η ομαδα τα δινει ολα, απλα ειναι ολοι κουρασμενοι και παιζουν και χωρις τον καλυτερο μας παικτη, τον Βιεριννια.

Επρεπε να γινει συντιρηση δυναμεων και να προστατευτουν οι πολυτιμοι παικτες.Αντι αυτου, πηγαμε και τραυματισαμε η κουρασαμε παικτες σε ματς του πρωταθληματος, στερωντας μας την δυνατοτητα να σιγουρεψουμε το κυπελλο μετα τον αποκλεισμο του γκευ

Λυπαμαι αλλα η στρατηγικη ηταν λαθος και σημερα την πληρωμουμε...

Βλεπετε, η ομαδα τα δινει ολα αλλα η απουσια Βιτολο φενετε οπως και οι κουραση του γκαρσια.

Το χειροτερο βεβαια ειναι ο κουτσια.Μια χαρα παιζει το παιδι, και μακαρι να συνεχισει, αλλα η ομαδα απειλει μονο απο τα δεξια με σαλπι, ενω εαν ειχαμε αριστερα τον βιερινια, θα τους ειχαμε γαμησει τον κολο...

Κριμα που θα χαθει αυτο το τροπαιο.

Δεν απαισιοδοξω, απλα χωρις βιερινια και με κουρασμενους γκαρσια, κοντρερας σαλπι, κυπελλο δεν παιρνεις...

Οσο για τους ιβιτς μουσλι, δεν επανηλθανε ακομη σε καλα επιπεδα ελεο συνεχωμενων τραυματισμων, αλλα κανουν οτι μπορουν...

Προτινω να περασει ο σαλπι μπροστα και δεξια ο αραβας

οκ αμα λεμε εμεις μαλακιες εσυ με αυτα που γραφεις λες μαλακιες εις το τετραγωνο, για να μην πω και εις τον κυβο
τρελαg4
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Σάβ 26 Φεβ 2011, 00:36

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από τρελαg4 »

black death έγραψε:Ίσως θα ήταν καλύτερα με Ελ Ζαρ δεξιά και Σαλπιγγίδη μπροστά. Αν τους τρέξεις λίγο πίσω τα χάνουνε εντελώς, έχουν τραγικά καθυστερημένες αντιδράσεις.
Εκτός αν τους γυρίσει πίσω ο Χιμένεθ στο β'.

Δεν νομίζω να τους γυρίσει πίσω. Η αεκ ζητάει γκολ γιατί ξέρει τι την περιμένει στην Τούμπα.
Ελπίζω να ανοιχτούν περισσότερο και σε μια αντεπίθεση να τους το <παστελώσουμε>.
ΜΑΚΑΡΙ ΑΙΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ :opaokara:
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Βαλτο ρε Μουσλι!
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από niko70 »

Ενα link που να μην κολλάει την τάνα μου....? thx
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”