ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
πάντως το εκτός έδρας γκολ πρέπει πάση θυσία να μπει... κάνουμε μια από τις χειρότερες εμφανίσεις μας φέτος
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
το οτι ειναι ο καλυτερος ο κουτσι δεν ξερω τι σημαινει........να χαιρομαστε ή οχι.?..μαλλον οχι/
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Ξυπνάμε κάπως. Δεν νοείται να μην κάνουμε φάσεις σε αυτή την αστεία άμυνα.
Τραγικός Γκαρσία, μου άρεσαν Κούτσια και Τσουκαλάς.
Τραγικός Γκαρσία, μου άρεσαν Κούτσια και Τσουκαλάς.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
ZzzzZZZZzz ... ο μπιλυς ειναι καλουτσικος σημερα, αυτα τα σουτ να μην εκανε ! δεν τα πιστευει ! κατα τα αλλα χειροτερο και απο φιλικο ειναι ! και οι δυο ομαδεσ... !
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
αν συνεχισουμε ετσι προκριση δεν εχει απο σημερα κιολας...
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Το καλυτερο του παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ κάνει σήμερα...nikos123 έγραψε:Πολυ καλος μεχρι τωρα ο κουτσιανικουλης
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
o κουτσιανικουλης στο πρωτο απλα ο καλυτερος με διαφορα
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Αποτέλεσμα εντάξει.Στο τέλος ανεβήκαμε λιγάκι.
Ο Lino θλιβερός, λες και κουτσαίνει.
Πάντως και η κούλα ψόφια. Μπορούμε και για διπλό.
Ο Lino θλιβερός, λες και κουτσαίνει.
Πάντως και η κούλα ψόφια. Μπορούμε και για διπλό.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Ίσως θα ήταν καλύτερα με Ελ Ζαρ δεξιά και Σαλπιγγίδη μπροστά. Αν τους τρέξεις λίγο πίσω τα χάνουνε εντελώς, έχουν τραγικά καθυστερημένες αντιδράσεις.
Εκτός αν τους γυρίσει πίσω ο Χιμένεθ στο β'.
Εκτός αν τους γυρίσει πίσω ο Χιμένεθ στο β'.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Ο Λίνο είναι πρώην ποδοσφαιριστής...karl έγραψε:Αποτέλεσμα εντάξει.Στο τέλος ανεβήκαμε λιγάκι.
Ο Lino θλιβερός, λες και κουτσαίνει.
Πάντως και η κούλα ψόφια. Μπορούμε και για διπλό.
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Kαι ποιος θα βγαινει πρωτος στις κεφαλιες μπροστα?Μονο ο ιβιτς?black death έγραψε:Ίσως θα ήταν καλύτερα με Ελ Ζαρ δεξιά και Σαλπιγγίδη μπροστά. Αν τους τρέξεις λίγο πίσω τα χάνουνε εντελώς, έχουν τραγικά καθυστερημένες αντιδράσεις.
Εκτός αν τους γυρίσει πίσω ο Χιμένεθ στο β'.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PAOKfanAthens την Τετ 02 Μαρ 2011, 22:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
βλεπω να βαζει σαβινι, σιγουρα καλυτεροσ τ λινο ! μια δυο σωστες και οργανωμενες επιθεσεις να κανουμε μπορουμε το γκολακι, σε αυτη την αστεια αμυνα τησ κουλας!
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
του βγηκαν μια δυο τριπλες στην αρχη και μετα το ψιλοπαιρνει πανω του αυτο ειναι θεμα ψυχολογιας,κατα τα άλλα πολυ κακη εμφάνιση αν συνεχισουμε ετσι δεν την βγάζουμε καθαρη και απο την στιγμη που ετοιμάζεται το πουτανοσπερμα ο μπλάνκο να μπει,ευτυχως εβαλε μπάχα ο μλκας ο χιμενεθ επειδη τον εφερε αυτος κλασικα μλκας,καλο για εμας παντως για να δουμε μακαρι να ανεβουμε λιγο
υγ ο λινο παιζει να ειναι 'αλλος απο τον περσινο ουτε κοντρολ ρε μλκα ελεος
και η πάσα κοντρερας μπροστα απο γκαρσια που βλέπει ο τι μαρκαρεται τι να πω ρε πάμπλο και ασε τα τάκλιν μέσα στην περιοχη δεν ειναι η μερα σ
υγ ο λινο παιζει να ειναι 'αλλος απο τον περσινο ουτε κοντρολ ρε μλκα ελεος
και η πάσα κοντρερας μπροστα απο γκαρσια που βλέπει ο τι μαρκαρεται τι να πω ρε πάμπλο και ασε τα τάκλιν μέσα στην περιοχη δεν ειναι η μερα σ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cristiano4 την Τετ 02 Μαρ 2011, 21:58, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.