ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
interted
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από interted »

πάντως το εκτός έδρας γκολ πρέπει πάση θυσία να μπει... κάνουμε μια από τις χειρότερες εμφανίσεις μας φέτος
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από MANIAKOS »

το οτι ειναι ο καλυτερος ο κουτσι δεν ξερω τι σημαινει........να χαιρομαστε ή οχι.?..μαλλον οχι/
black death
Δημοσιεύσεις: 8219
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από black death »

Ξυπνάμε κάπως. Δεν νοείται να μην κάνουμε φάσεις σε αυτή την αστεία άμυνα.

Τραγικός Γκαρσία, μου άρεσαν Κούτσια και Τσουκαλάς.
Άβαταρ μέλους
stefwow
Δημοσιεύσεις: 271
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2008, 12:35
Τοποθεσία: Γιαννιτσά

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από stefwow »

ZzzzZZZZzz ... ο μπιλυς ειναι καλουτσικος σημερα, αυτα τα σουτ να μην εκανε ! δεν τα πιστευει ! κατα τα αλλα χειροτερο και απο φιλικο ειναι ! και οι δυο ομαδεσ... !
Άβαταρ μέλους
don PAOK
Δημοσιεύσεις: 1492
Εγγραφή: Παρ 29 Μάιος 2009, 22:16

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από don PAOK »

πολυ καλος οντως ο Κουτσια!! :o :o :o
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από MANIAKOS »

αν συνεχισουμε ετσι προκριση δεν εχει απο σημερα κιολας...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Photis »

nikos123 έγραψε:Πολυ καλος μεχρι τωρα ο κουτσιανικουλης
Το καλυτερο του παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ κάνει σήμερα...
:pano:
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από tigon4 »

o κουτσιανικουλης στο πρωτο απλα ο καλυτερος με διαφορα
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από karl »

Αποτέλεσμα εντάξει.Στο τέλος ανεβήκαμε λιγάκι.
Ο Lino θλιβερός, λες και κουτσαίνει.

Πάντως και η κούλα ψόφια. Μπορούμε και για διπλό.
black death
Δημοσιεύσεις: 8219
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από black death »

Ίσως θα ήταν καλύτερα με Ελ Ζαρ δεξιά και Σαλπιγγίδη μπροστά. Αν τους τρέξεις λίγο πίσω τα χάνουνε εντελώς, έχουν τραγικά καθυστερημένες αντιδράσεις.
Εκτός αν τους γυρίσει πίσω ο Χιμένεθ στο β'.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Photis »

karl έγραψε:Αποτέλεσμα εντάξει.Στο τέλος ανεβήκαμε λιγάκι.
Ο Lino θλιβερός, λες και κουτσαίνει.

Πάντως και η κούλα ψόφια. Μπορούμε και για διπλό.
Ο Λίνο είναι πρώην ποδοσφαιριστής...
:pano:
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

black death έγραψε:Ίσως θα ήταν καλύτερα με Ελ Ζαρ δεξιά και Σαλπιγγίδη μπροστά. Αν τους τρέξεις λίγο πίσω τα χάνουνε εντελώς, έχουν τραγικά καθυστερημένες αντιδράσεις.
Εκτός αν τους γυρίσει πίσω ο Χιμένεθ στο β'.
Kαι ποιος θα βγαινει πρωτος στις κεφαλιες μπροστα?Μονο ο ιβιτς?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PAOKfanAthens την Τετ 02 Μαρ 2011, 22:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
black death
Δημοσιεύσεις: 8219
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από black death »

Θα παίζουμε τη μπάλα κάτω. :twisted:
Άβαταρ μέλους
stefwow
Δημοσιεύσεις: 271
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2008, 12:35
Τοποθεσία: Γιαννιτσά

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από stefwow »

βλεπω να βαζει σαβινι, σιγουρα καλυτεροσ τ λινο ! μια δυο σωστες και οργανωμενες επιθεσεις να κανουμε μπορουμε το γκολακι, σε αυτη την αστεια αμυνα τησ κουλας!
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από cristiano4 »

του βγηκαν μια δυο τριπλες στην αρχη και μετα το ψιλοπαιρνει πανω του αυτο ειναι θεμα ψυχολογιας,κατα τα άλλα πολυ κακη εμφάνιση αν συνεχισουμε ετσι δεν την βγάζουμε καθαρη και απο την στιγμη που ετοιμάζεται το πουτανοσπερμα ο μπλάνκο να μπει,ευτυχως εβαλε μπάχα ο μλκας ο χιμενεθ επειδη τον εφερε αυτος κλασικα μλκας,καλο για εμας παντως για να δουμε μακαρι να ανεβουμε λιγο

υγ ο λινο παιζει να ειναι 'αλλος απο τον περσινο ουτε κοντρολ ρε μλκα ελεος
και η πάσα κοντρερας μπροστα απο γκαρσια που βλέπει ο τι μαρκαρεται τι να πω ρε πάμπλο και ασε τα τάκλιν μέσα στην περιοχη δεν ειναι η μερα σ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cristiano4 την Τετ 02 Μαρ 2011, 21:58, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”