ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
ε εκει βασίστηκε κ ο σερ Μακης κ είπε να ξεκουράσει κανα βασικο..PAPA TSIBIKOS έγραψε:Ναε εισαι 4φορες σε ημιτελικο ΠΑΟΚ-κουλα 4φορες περασαμε ΕΜΕΙΣtheoPAOK έγραψε:Eγώ πάλι,δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος...
αφου τους έχουμε παιδια μη τους ξευτιλίσουμε κι όλας ε;
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Ναι αλλα ας μην βασιστούμε μόνο σε ιστορία...PAPA TSIBIKOS έγραψε:Ναε εισαι 4φορες σε ημιτελικο ΠΑΟΚ-κουλα 4φορες περασαμε ΕΜΕΙΣtheoPAOK έγραψε:Eγώ πάλι,δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος...
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Σταματήστε επιτέλους να υποτιμάστε τον ΠΑΟΚ.Και τι έγινε δηλαδή αν βρεθεί σε μέρα???Αν βρεθεί αυτή σε μέρα μπορεί να βρεθείς κι εσύ...Και μετά το πρόβλημα αυτή θα το έχει αφού υστερεί σε όλους τους τομείς έναντι του ΠΑΟΚ.PARASANDALOS έγραψε:κ εγω φιλε δεν ειμαι ............
βασικα ολα κρινονται σε τι μερα θα ειναι το αεκακι ......ολα απο αυτο θα εξαρτηθουν
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8226
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Photis έγραψε:Σταματήστε επιτέλους να υποτιμάτε τον ΠΑΟΚ.
Αν είναι να παίξει ο Ελ Ζαρ αριστερά, ίσως θα ήταν καλύτερα να παίξει ο Κούτσια.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος black death την Τετ 02 Μαρ 2011, 19:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Προσωπικά δεν τον υποτιμώ,απλά έχω αυτήν την αίσθηση,κυρίως μετά το ματς με Καβάλα....
Αλλα ο ΠΑΟΚ παίζει καλά σε κρίσιμα ματς...
Βέβαια..και πέρισυ,με τον ΠΑΣ, μετα απο τέτοια γεγονότα δεν χάσαμε 4-0?
Και εκεί στόχος μας ηταν το κύπελλο...
Αλλα όπως και να'χει,ΠΑΟΚ είσαι!
Αλλα ο ΠΑΟΚ παίζει καλά σε κρίσιμα ματς...
Βέβαια..και πέρισυ,με τον ΠΑΣ, μετα απο τέτοια γεγονότα δεν χάσαμε 4-0?
Και εκεί στόχος μας ηταν το κύπελλο...
Αλλα όπως και να'χει,ΠΑΟΚ είσαι!
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Το ακριβώς ανάποδο. Η δική μας απόδοση θα μετρήσει πολύ περισσότερο γιατί είμαστε περισσότερο ομάδα. Ας νικήσουμε και ας αποδειχτούν όλα αυτά που λέμε χαζομάρες.PARASANDALOS έγραψε:βασικα ολα κρινονται σε τι μερα θα ειναι το αεκακι ......ολα απο αυτο θα εξαρτηθουν
Παίχτες του ΠΑΟΚ, (ξανα)πατήστε την ΑΕΚ γιατί μάς τα έκαναν τσουρέκια με τα σαλιαρίσματά τους.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Παρασάνδαλε, έχεις να δώσεις κανα λίνκ για τον αγώνα; Δέν βρίσκω πουθενά κι έχω βγεί στην ζητιανιά!

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Πάντως,σήμερα σχολείο...Ήρθαν όοοοολα τα χανουμάκια,και μου έλεγαν... 3-0..Το λιγότερο.
Αφού δεν έχετε ομάδα και πάαααααντα θα σας μαμάμε...
Θα σας βιάσουμε σαν την Καβάλα..
Τι τους λες...
Για όσους ζητάν λινκ... Μπήτε εδώ: http://stepens.blogspot.com/
Αφού δεν έχετε ομάδα και πάαααααντα θα σας μαμάμε...
Θα σας βιάσουμε σαν την Καβάλα..
Τι τους λες...
Για όσους ζητάν λινκ... Μπήτε εδώ: http://stepens.blogspot.com/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος theoPAOK την Τετ 02 Μαρ 2011, 19:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Πες τους ότι θέλουν πολύ ακόμα για να γίνουν Καβάλα.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8226
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Ε καλά τώρα, κι αν είστε και 25 άτομα στην τάξη, πόσοι θα' ναι χανούμια; Κάνας-δυο; Τους έχεις και μόνος σου.theoPAOK έγραψε:Πάντως,σήμερα σχολείο...Ήρθαν όοοοολα τα χανουμάκια,και μου έλεγαν... 3-0..Το λιγότερο.
Αφού δεν έχετε ομάδα και πάαααααντα θα σας μαμάμε...
Θα σας βιάσουμε σαν την Καβάλα..![]()
![]()
![]()
Τι τους λες...
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Δεν τους είπα τίποτα τέτοιο..Απλα, έλεγα ΝΑΙ σε όοοοτι έλεγαν.
Α,και οτι την παρασκευή θα τους πάω απο ενα μπουκάλι μαλαματίνα να έχουν ενθίμιο..
@Black Death Απ τα 300 του σχολείου, καμια 15αριά να είναι όλοι μαζί

(και 5 ΠΑΟΚια
, 6 με έναν καθηγητή )
Α,και οτι την παρασκευή θα τους πάω απο ενα μπουκάλι μαλαματίνα να έχουν ενθίμιο..
@Black Death Απ τα 300 του σχολείου, καμια 15αριά να είναι όλοι μαζί
(και 5 ΠΑΟΚια
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Μπουγάτσα τυρί πήγαινέ τους και κάνε σεμινάρια πατριδογνωσίας. Πες τους επίσης αν είναι από Βόρεια Ελλάδα ότι οι ΑΕΚτσήδες ήταν από τους πρώτους που φώναξαν το Βούλγαροι και αγαπούσαν πολύ μέχρι πρόσφατα τον ΟΣΦ κάτι.
Φόρτσα ΠΑΟΚάρα ε ο ε οε
γ@μησε την ΑΕΚ ρε δικέφαλε
Φόρτσα ΠΑΟΚάρα ε ο ε οε
γ@μησε την ΑΕΚ ρε δικέφαλε
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
theoPAOK, μπορεις να τους απαντας με ενα χαλαρο στυλ "δεν μιλαω πριν απο τσοντες" ή αυριο σε περιπτωση αρνητικου αποτελεσματος "σιγα, αφου θα περασουμε στην Τουμπα"! Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο τους εκνευριζει!!! Δοκιμασμενο στο δικο μου σχολειο!

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Ε,μη πάθουν και τίποτα..Είδος προς εξαφάνιση είναι..Θα τους χάσουμε απο προσώπου γης 
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος theoPAOK την Τετ 02 Μαρ 2011, 19:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.