ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
fox 4
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 19:19

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από fox 4 »

Παιδιά, κανα link υπάρχει να δούμε τόν αγώνα; :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Federacion »

PAPA TSIBIKOS έγραψε:
theoPAOK έγραψε:Eγώ πάλι,δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος...
Ναε εισαι 4φορες σε ημιτελικο ΠΑΟΚ-κουλα 4φορες περασαμε ΕΜΕΙΣ :opaokara:
ε εκει βασίστηκε κ ο σερ Μακης κ είπε να ξεκουράσει κανα βασικο..
αφου τους έχουμε παιδια μη τους ξευτιλίσουμε κι όλας ε;
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από theoPAOK »

PAPA TSIBIKOS έγραψε:
theoPAOK έγραψε:Eγώ πάλι,δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος...
Ναε εισαι 4φορες σε ημιτελικο ΠΑΟΚ-κουλα 4φορες περασαμε ΕΜΕΙΣ :opaokara:
Ναι αλλα ας μην βασιστούμε μόνο σε ιστορία...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Photis »

PARASANDALOS έγραψε:κ εγω φιλε δεν ειμαι ............


βασικα ολα κρινονται σε τι μερα θα ειναι το αεκακι ......ολα απο αυτο θα εξαρτηθουν
Σταματήστε επιτέλους να υποτιμάστε τον ΠΑΟΚ.Και τι έγινε δηλαδή αν βρεθεί σε μέρα???Αν βρεθεί αυτή σε μέρα μπορεί να βρεθείς κι εσύ...Και μετά το πρόβλημα αυτή θα το έχει αφού υστερεί σε όλους τους τομείς έναντι του ΠΑΟΚ.
:pano:
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από black death »

Photis έγραψε:Σταματήστε επιτέλους να υποτιμάτε τον ΠΑΟΚ.


Αν είναι να παίξει ο Ελ Ζαρ αριστερά, ίσως θα ήταν καλύτερα να παίξει ο Κούτσια.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος black death την Τετ 02 Μαρ 2011, 19:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από theoPAOK »

Προσωπικά δεν τον υποτιμώ,απλά έχω αυτήν την αίσθηση,κυρίως μετά το ματς με Καβάλα....
Αλλα ο ΠΑΟΚ παίζει καλά σε κρίσιμα ματς...
Βέβαια..και πέρισυ,με τον ΠΑΣ, μετα απο τέτοια γεγονότα δεν χάσαμε 4-0?
Και εκεί στόχος μας ηταν το κύπελλο...

Αλλα όπως και να'χει,ΠΑΟΚ είσαι!
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Pegasus »

PARASANDALOS έγραψε:βασικα ολα κρινονται σε τι μερα θα ειναι το αεκακι ......ολα απο αυτο θα εξαρτηθουν
Το ακριβώς ανάποδο. Η δική μας απόδοση θα μετρήσει πολύ περισσότερο γιατί είμαστε περισσότερο ομάδα. Ας νικήσουμε και ας αποδειχτούν όλα αυτά που λέμε χαζομάρες.

Παίχτες του ΠΑΟΚ, (ξανα)πατήστε την ΑΕΚ γιατί μάς τα έκαναν τσουρέκια με τα σαλιαρίσματά τους.
Άβαταρ μέλους
fox 4
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 19:19

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από fox 4 »

Παρασάνδαλε, έχεις να δώσεις κανα λίνκ για τον αγώνα; Δέν βρίσκω πουθενά κι έχω βγεί στην ζητιανιά!
:lol:
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από theoPAOK »

Πάντως,σήμερα σχολείο...Ήρθαν όοοοολα τα χανουμάκια,και μου έλεγαν... 3-0..Το λιγότερο.
Αφού δεν έχετε ομάδα και πάαααααντα θα σας μαμάμε...
Θα σας βιάσουμε σαν την Καβάλα.. :lol: :lol: :lol:

Τι τους λες...

Για όσους ζητάν λινκ... Μπήτε εδώ: http://stepens.blogspot.com/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος theoPAOK την Τετ 02 Μαρ 2011, 19:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Pegasus »

Πες τους ότι θέλουν πολύ ακόμα για να γίνουν Καβάλα.
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από black death »

theoPAOK έγραψε:Πάντως,σήμερα σχολείο...Ήρθαν όοοοολα τα χανουμάκια,και μου έλεγαν... 3-0..Το λιγότερο.
Αφού δεν έχετε ομάδα και πάαααααντα θα σας μαμάμε...
Θα σας βιάσουμε σαν την Καβάλα.. :lol: :lol: :lol:

Τι τους λες...
Ε καλά τώρα, κι αν είστε και 25 άτομα στην τάξη, πόσοι θα' ναι χανούμια; Κάνας-δυο; Τους έχεις και μόνος σου. :lol:
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από theoPAOK »

Δεν τους είπα τίποτα τέτοιο..Απλα, έλεγα ΝΑΙ σε όοοοτι έλεγαν.
Α,και οτι την παρασκευή θα τους πάω απο ενα μπουκάλι μαλαματίνα να έχουν ενθίμιο..

@Black Death Απ τα 300 του σχολείου, καμια 15αριά να είναι όλοι μαζί :lol: :lol: :lol:
(και 5 ΠΑΟΚια :twisted:, 6 με έναν καθηγητή )
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Pegasus »

Μπουγάτσα τυρί πήγαινέ τους και κάνε σεμινάρια πατριδογνωσίας. Πες τους επίσης αν είναι από Βόρεια Ελλάδα ότι οι ΑΕΚτσήδες ήταν από τους πρώτους που φώναξαν το Βούλγαροι και αγαπούσαν πολύ μέχρι πρόσφατα τον ΟΣΦ κάτι.

Φόρτσα ΠΑΟΚάρα ε ο ε οε
γ@μησε την ΑΕΚ ρε δικέφαλε
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

theoPAOK, μπορεις να τους απαντας με ενα χαλαρο στυλ "δεν μιλαω πριν απο τσοντες" ή αυριο σε περιπτωση αρνητικου αποτελεσματος "σιγα, αφου θα περασουμε στην Τουμπα"! Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο τους εκνευριζει!!! Δοκιμασμενο στο δικο μου σχολειο! :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από theoPAOK »

Ε,μη πάθουν και τίποτα..Είδος προς εξαφάνιση είναι..Θα τους χάσουμε απο προσώπου γης :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος theoPAOK την Τετ 02 Μαρ 2011, 19:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”