ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από giapas »

Oλα πάνε βάση σχεδίου...με τόσες απώλειες και ασχημο κλίμα...

Τόσο ατσαλώνει η ομάδα.
Πάμε για μεγάλη εμφάνιση και να κλείσουμε τα στοματα των χανουμιων
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από No4h »

Σκεψου ομως οτι θα εχει απεναντι του το γεωργεα.Μπορει να μην ειναι τεχνικα καλος αλλα ειναι πολυ δυνατος και αθλητικος.Πρεπει να τον ακολουθει και στα μετοπισθεν.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106617
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

rainmaker έγραψε:Οπως και με τη Φενερ, που μας πίεζε, και με το που μπήκε έκανε όργια,
Orgies? What orgies?
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106617
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

kotsos έγραψε:Αποστόλη τι έγινε??
Ξέβαψες στο πλυντήριο? :mrgreen: :mrgreen:
Όχι, απλά όταν παραθέτω απόψεις άλλων, φροντίζω να αλλάζω το χρώμα...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106617
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Όπως καταλάβατε πάμε για ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ!
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4864
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από bane1980 »

Ο ελ ζαρ παίζει αριστερά; γιατί εάν όχι, τότε με τις προηγούμενες απόπειρες να παίξει ο λίνος αριστερά μπροστά στο μυαλό, τότε ο κούτσια μπαίνει το λιγότερο επειδή δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Αν και εμένα κάτι μου λέει οτι αύριο θα παίξει και θα βγάλει και φάση για γκολ.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106617
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Υποτίθεται ότι τον πήραμε ως αριστερό εξτρέμ, γιατί ο Βιερι θα έπαιζε δεξιά...
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Olorin »

Ξερει κανεις αν το δειχνει το Αλ-Τζατζικι? Χιλιες φορες Αραβας σπηκερ...
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Maximus »

rainmaker έγραψε:Μόνο εγώ βλέπω οτι το ματς είναι κομένο και ραμμένο στα μέτρα του Κουτσιανικούλη;
Το παιδί ΜΟΝΟ αυτό μπορεί να κάνει : Να τρέχει στα ελεύθερα και μεγάλα γήπεδα σαν το κουνέλι στα λιβάδεια. {...}
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
stefwow
Δημοσιεύσεις: 271
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2008, 12:35
Τοποθεσία: Γιαννιτσά

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από stefwow »

με λινο και κουτσια αριστερα, τουλ. αμυντικα, θα ειμαστε αρκετα ευαλωτοι (και με σκοκο η κουλα απο κει)! ελπιζω να κανω λαθος !

κατα τα αλλα δεν πιστευω πως το χανουμακι εχει καποια καλη ομαδα !
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από giapas »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Όπως καταλάβατε πάμε για ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ!
Και στο γήπεδο αλλά και στο θρυλικο πέταλο του Πλατωνα
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από gika »

Γιατί να μη παίξει ο Ζαρ δεξιά και να κάτσει πάγκο ο Σάλπι;;; Πείτε μου ένα καλό λόγο! ΈΝΑΝ!!!
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Pegasus »

"Τελειώστε τους" αναφέρει η "φιλοΠΑΟΚτσήδικη" Εξέδρα στο πρωτοσέλιδό της. Ελπίζω η ομάδα να κόψει τον αέρα σε όλους τους άμπαλους που μιλάνε υποτιμητικά για τον ΠΑΟΚ λες και η ομάδα τους ΔΕΝ είναι μπουρδέλο.
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από brigate4 »

gika έγραψε:Γιατί να μη παίξει ο Ζαρ δεξιά και να κάτσει πάγκο ο Σάλπι;;; Πείτε μου ένα καλό λόγο! ΈΝΑΝ!!!
Γιατί ο Μούσλι είναι χειρότερος :lol:
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1449
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από theoPAOK »

Ας μην υποτιμάμε την κούλα...στο κύπελλο είδαμε παίζει καλά..
Και εμείς χωρίς Βιειρίνια δεν είμαστε τόσο επιθετικοί..
0-5 το βλέπω το σκόρ..αντε 0-6 :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”