ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Oλα πάνε βάση σχεδίου...με τόσες απώλειες και ασχημο κλίμα...
Τόσο ατσαλώνει η ομάδα.
Πάμε για μεγάλη εμφάνιση και να κλείσουμε τα στοματα των χανουμιων
Τόσο ατσαλώνει η ομάδα.
Πάμε για μεγάλη εμφάνιση και να κλείσουμε τα στοματα των χανουμιων
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Σκεψου ομως οτι θα εχει απεναντι του το γεωργεα.Μπορει να μην ειναι τεχνικα καλος αλλα ειναι πολυ δυνατος και αθλητικος.Πρεπει να τον ακολουθει και στα μετοπισθεν.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106610
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Orgies? What orgies?rainmaker έγραψε:Οπως και με τη Φενερ, που μας πίεζε, και με το που μπήκε έκανε όργια,
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106610
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Όχι, απλά όταν παραθέτω απόψεις άλλων, φροντίζω να αλλάζω το χρώμα...kotsos έγραψε:Αποστόλη τι έγινε??
Ξέβαψες στο πλυντήριο?![]()
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106610
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Ο ελ ζαρ παίζει αριστερά; γιατί εάν όχι, τότε με τις προηγούμενες απόπειρες να παίξει ο λίνος αριστερά μπροστά στο μυαλό, τότε ο κούτσια μπαίνει το λιγότερο επειδή δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Αν και εμένα κάτι μου λέει οτι αύριο θα παίξει και θα βγάλει και φάση για γκολ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106610
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Υποτίθεται ότι τον πήραμε ως αριστερό εξτρέμ, γιατί ο Βιερι θα έπαιζε δεξιά...
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Ξερει κανεις αν το δειχνει το Αλ-Τζατζικι? Χιλιες φορες Αραβας σπηκερ...
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
rainmaker έγραψε:Μόνο εγώ βλέπω οτι το ματς είναι κομένο και ραμμένο στα μέτρα του Κουτσιανικούλη;
Το παιδί ΜΟΝΟ αυτό μπορεί να κάνει : Να τρέχει στα ελεύθερα και μεγάλα γήπεδα σαν το κουνέλι στα λιβάδεια. {...}
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
με λινο και κουτσια αριστερα, τουλ. αμυντικα, θα ειμαστε αρκετα ευαλωτοι (και με σκοκο η κουλα απο κει)! ελπιζω να κανω λαθος !
κατα τα αλλα δεν πιστευω πως το χανουμακι εχει καποια καλη ομαδα !
κατα τα αλλα δεν πιστευω πως το χανουμακι εχει καποια καλη ομαδα !
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Και στο γήπεδο αλλά και στο θρυλικο πέταλο του ΠλατωναΑποστόληςΑ έγραψε:Όπως καταλάβατε πάμε για ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ!
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Γιατί να μη παίξει ο Ζαρ δεξιά και να κάτσει πάγκο ο Σάλπι;;; Πείτε μου ένα καλό λόγο! ΈΝΑΝ!!!
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
"Τελειώστε τους" αναφέρει η "φιλοΠΑΟΚτσήδικη" Εξέδρα στο πρωτοσέλιδό της. Ελπίζω η ομάδα να κόψει τον αέρα σε όλους τους άμπαλους που μιλάνε υποτιμητικά για τον ΠΑΟΚ λες και η ομάδα τους ΔΕΝ είναι μπουρδέλο.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Γιατί ο Μούσλι είναι χειρότεροςgika έγραψε:Γιατί να μη παίξει ο Ζαρ δεξιά και να κάτσει πάγκο ο Σάλπι;;; Πείτε μου ένα καλό λόγο! ΈΝΑΝ!!!
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Ας μην υποτιμάμε την κούλα...στο κύπελλο είδαμε παίζει καλά..
Και εμείς χωρίς Βιειρίνια δεν είμαστε τόσο επιθετικοί..
0-5 το βλέπω το σκόρ..αντε 0-6
Και εμείς χωρίς Βιειρίνια δεν είμαστε τόσο επιθετικοί..
0-5 το βλέπω το σκόρ..αντε 0-6