Θεόδωρος Ζαγοράκης
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
καλά ξηγήθηκε ο Ζαγοράκης με την λευκούρα του. Ο ΠΑΟΚ έχει το δικό του άρμα.
Σκατά στο ποκ και τους νεκροθάφτες που το προστατεύουν.
Σκατά στο ποκ και τους νεκροθάφτες που το προστατεύουν.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
ετσι ....+1926...Kolokotronis_4 έγραψε:καλά ξηγήθηκε ο Ζαγοράκης με την λευκούρα του. Ο ΠΑΟΚ έχει το δικό του άρμα.
Σκατά στο ποκ και τους νεκροθάφτες που το προστατεύουν.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Τι να συζητήσει με τους ανθρώπους που κρυβόντουσαν σε ξενοδοχεία για να πάρουν μια απόφαση για το ποδόσφαιρο για να μην τους ανατινάξουν μαζί με τα γραφεία τους εκεί που θα έπρεπε να συνεδριάζουν οι ευνοημένοι?
Γιατί τους ανατινάζουν τα γραφεία ή δέρνουν τους διαιτητές τους?
Και τι αποφάσεις θα πάρουν πάλι αυτοί που συνεδρίασαν σήμερα.
Αν διαβάσετε στα ΜΜΕ θα δείτε ποιοι ήταν εκεί στα ξενοδοχεία και όλοι μας αντιλαμβανόμαστε τι θα έχουν μοιράσει μεταξύ τους για την συνέχεια.
Και επειδή την κόβω την δουλειά πως θα γίνει άντε θα έρθει και ο Πλατινί να μιλήσει για σκληρότερες ποινές που θα εφαρμοστούν στο τομάρι του ΠΑΟΚ και πουθενά αλλού εξαιτίας των κινήσεων τους που είναι ΒΙΑ και καταστολή με ΒΙΑ.
Τι να λέμε τώρα?
Φαυλότητα και ηλιθιότητα άνευ ορίων οι τύποι...
Και τους γυρνάει και μπούμερανγκ μιας και κάνουν κακό στο άθλημα οι άσχετοι μ αυτό.
Τους δίνεις να καταλάβουνε και δεν θέλουνε.
Γιατί τους ανατινάζουν τα γραφεία ή δέρνουν τους διαιτητές τους?
Και τι αποφάσεις θα πάρουν πάλι αυτοί που συνεδρίασαν σήμερα.
Αν διαβάσετε στα ΜΜΕ θα δείτε ποιοι ήταν εκεί στα ξενοδοχεία και όλοι μας αντιλαμβανόμαστε τι θα έχουν μοιράσει μεταξύ τους για την συνέχεια.
Και επειδή την κόβω την δουλειά πως θα γίνει άντε θα έρθει και ο Πλατινί να μιλήσει για σκληρότερες ποινές που θα εφαρμοστούν στο τομάρι του ΠΑΟΚ και πουθενά αλλού εξαιτίας των κινήσεων τους που είναι ΒΙΑ και καταστολή με ΒΙΑ.
Τι να λέμε τώρα?
Φαυλότητα και ηλιθιότητα άνευ ορίων οι τύποι...
Και τους γυρνάει και μπούμερανγκ μιας και κάνουν κακό στο άθλημα οι άσχετοι μ αυτό.
Τους δίνεις να καταλάβουνε και δεν θέλουνε.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Τότε μάλλον θα έπρεπε να απέχει επιδεικτικά από τη συνάντηση.....και αν έχουμε δικό μας άρμα να βγούμε και από τη Λίγκα. Το λευκό σημαίνει συμμετοχή πλήρως στις διαδικασίες και απλή αδυναμία διατύπωσης θέσης. Βασικές αρχές διοίκησης ....μην τρελαθούμε τώρα στα γεράματα.....!!!Kolokotronis_4 έγραψε:καλά ξηγήθηκε ο Ζαγοράκης με την λευκούρα του. Ο ΠΑΟΚ έχει το δικό του άρμα.
Σκατά στο ποκ και τους νεκροθάφτες που το προστατεύουν.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Και γιατί να μην είναι εκεί να δει τι θα πουν παρατώντας το δικαίωμά του να μάθει από πρώτο χέρι τι ειπώθηκε; Αν δεν πήγαινε, πάλι θα βγαίναμε να πούμε "ρε Ζαγοράκη, γιατί δεν πήγες να εκπροσωπήσεις την ομάδα". Το μεγάλο λάθος έγινε με την υπερψήφιση Μαρινάκη (μαζί με τον ΠΑΟ, μην ξεχνιόμαστε). Η στάση ουδετερότητας είναι σωστή.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Το σχόλιο μου αφορούσε τον ΠΑΟΚ και την ανεξαρτησία του που σε καμία περίπτωση δε δηλώνεται με ένα λευκό σε μια συμμετοχική διαδικασία. Τώρα από κει και πέρα ο καθένας έχει την άποψη του....δε θα αντιπαρατεθώ με κάποια.....όλες σωστές είναι για αυτούς που τις εκφράζουν (μαζί και εγώ) αλλιώς φαντάζομαι δε θα λεγόντουσταν.....
ας τα αφήσουμε τώρα αυτά όμως, μόλις φάγαμε γκολ και μου χει σηκωθεί η τρίχα κάγκελο...

ας τα αφήσουμε τώρα αυτά όμως, μόλις φάγαμε γκολ και μου χει σηκωθεί η τρίχα κάγκελο...
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
αγαπήστε την ομάδα παιδιά, ξέρετε εσείς.
παμε κανα αεροδρόμιο, παμε και εξω απτο σπιτι του σαλπι να φωνάξουμε "σαλπιγγίδης οεοεοε"
ΑΓΑΠΗΣΤΕ!
παμε κανα αεροδρόμιο, παμε και εξω απτο σπιτι του σαλπι να φωνάξουμε "σαλπιγγίδης οεοεοε"
ΑΓΑΠΗΣΤΕ!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Πρόεδρε, όχι μόνο μαύρα πριμ στο μιλητό. Και κανένα πρόστιμο ίσως χρειάζεται.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
κομμένα τα εξτρα πριμ
κομμενες οι δηλωσεις παιχτων
δεν ξερω τι ,παρε δανεικα, ξοφλησε τους και σκιστους στο προστιμο μετα
κομμενες οι δηλωσεις παιχτων
δεν ξερω τι ,παρε δανεικα, ξοφλησε τους και σκιστους στο προστιμο μετα
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
παραιτησου απο προπονητης και τεχνικος διευθυντης.Ανανεωσε ισοβια για προεδρος.Μετα βρες 1 προπονητη να γινει προπονητης και εναν τεχν.διευθ. να γινει τεχν.διευθ. και θα πανε ολα καλα.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.