Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
mkpaok
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:36
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από mkpaok »

+1926
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

καλά ξηγήθηκε ο Ζαγοράκης με την λευκούρα του. Ο ΠΑΟΚ έχει το δικό του άρμα.
Σκατά στο ποκ και τους νεκροθάφτες που το προστατεύουν.
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από tigon4 »

+1
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από eorptol »

Kolokotronis_4 έγραψε:καλά ξηγήθηκε ο Ζαγοράκης με την λευκούρα του. Ο ΠΑΟΚ έχει το δικό του άρμα.
Σκατά στο ποκ και τους νεκροθάφτες που το προστατεύουν.
ετσι ....+1926...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gash04 »

Τι να συζητήσει με τους ανθρώπους που κρυβόντουσαν σε ξενοδοχεία για να πάρουν μια απόφαση για το ποδόσφαιρο για να μην τους ανατινάξουν μαζί με τα γραφεία τους εκεί που θα έπρεπε να συνεδριάζουν οι ευνοημένοι?
Γιατί τους ανατινάζουν τα γραφεία ή δέρνουν τους διαιτητές τους?
Και τι αποφάσεις θα πάρουν πάλι αυτοί που συνεδρίασαν σήμερα.
Αν διαβάσετε στα ΜΜΕ θα δείτε ποιοι ήταν εκεί στα ξενοδοχεία και όλοι μας αντιλαμβανόμαστε τι θα έχουν μοιράσει μεταξύ τους για την συνέχεια.
Και επειδή την κόβω την δουλειά πως θα γίνει άντε θα έρθει και ο Πλατινί να μιλήσει για σκληρότερες ποινές που θα εφαρμοστούν στο τομάρι του ΠΑΟΚ και πουθενά αλλού εξαιτίας των κινήσεων τους που είναι ΒΙΑ και καταστολή με ΒΙΑ.

Τι να λέμε τώρα?
Φαυλότητα και ηλιθιότητα άνευ ορίων οι τύποι...
Και τους γυρνάει και μπούμερανγκ μιας και κάνουν κακό στο άθλημα οι άσχετοι μ αυτό.
Τους δίνεις να καταλάβουνε και δεν θέλουνε.
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από cellophan »

Kolokotronis_4 έγραψε:καλά ξηγήθηκε ο Ζαγοράκης με την λευκούρα του. Ο ΠΑΟΚ έχει το δικό του άρμα.
Σκατά στο ποκ και τους νεκροθάφτες που το προστατεύουν.
Τότε μάλλον θα έπρεπε να απέχει επιδεικτικά από τη συνάντηση.....και αν έχουμε δικό μας άρμα να βγούμε και από τη Λίγκα. Το λευκό σημαίνει συμμετοχή πλήρως στις διαδικασίες και απλή αδυναμία διατύπωσης θέσης. Βασικές αρχές διοίκησης ....μην τρελαθούμε τώρα στα γεράματα.....!!!

:pano:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Pegasus »

Και γιατί να μην είναι εκεί να δει τι θα πουν παρατώντας το δικαίωμά του να μάθει από πρώτο χέρι τι ειπώθηκε; Αν δεν πήγαινε, πάλι θα βγαίναμε να πούμε "ρε Ζαγοράκη, γιατί δεν πήγες να εκπροσωπήσεις την ομάδα". Το μεγάλο λάθος έγινε με την υπερψήφιση Μαρινάκη (μαζί με τον ΠΑΟ, μην ξεχνιόμαστε). Η στάση ουδετερότητας είναι σωστή.
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από cellophan »

Το σχόλιο μου αφορούσε τον ΠΑΟΚ και την ανεξαρτησία του που σε καμία περίπτωση δε δηλώνεται με ένα λευκό σε μια συμμετοχική διαδικασία. Τώρα από κει και πέρα ο καθένας έχει την άποψη του....δε θα αντιπαρατεθώ με κάποια.....όλες σωστές είναι για αυτούς που τις εκφράζουν (μαζί και εγώ) αλλιώς φαντάζομαι δε θα λεγόντουσταν.....

ας τα αφήσουμε τώρα αυτά όμως, μόλις φάγαμε γκολ και μου χει σηκωθεί η τρίχα κάγκελο...
:pano:
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Ζαγορακη βαλε μυαλο στους παιχτες!Να σεβονται τη Τουμπα αλλιως το μπουλο!
zavos4
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από zavos4 »

αγαπήστε την ομάδα παιδιά, ξέρετε εσείς.

παμε κανα αεροδρόμιο, παμε και εξω απτο σπιτι του σαλπι να φωνάξουμε "σαλπιγγίδης οεοεοε"

ΑΓΑΠΗΣΤΕ!
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gergeo4 »

αργουν οι αραβες?
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από DC »

Πρόεδρε, όχι μόνο μαύρα πριμ στο μιλητό. Και κανένα πρόστιμο ίσως χρειάζεται.
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από niks »

κομμένα τα εξτρα πριμ
κομμενες οι δηλωσεις παιχτων

δεν ξερω τι ,παρε δανεικα, ξοφλησε τους και σκιστους στο προστιμο μετα
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

παραιτησου απο προπονητης και τεχνικος διευθυντης.Ανανεωσε ισοβια για προεδρος.Μετα βρες 1 προπονητη να γινει προπονητης και εναν τεχν.διευθ. να γινει τεχν.διευθ. και θα πανε ολα καλα.

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Photis »

Τα είπες όλα...
:pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”