Παράπονα για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
antifaG4
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ 2011, 20:53

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από antifaG4 »

daxi dior8or8ike to problima
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Bono »

Καλά ρε γιατί το κλείσατε το τόπικ που άνοιξε ο βάζελος?
Χρυσή ευκαιρία για ένα τόπικ ξεχαρμανιάσματος.

Χωρίς πλάκα πάντως,κακώς έκλεισε.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

+1 στον Βοno.
Όλα τα καλά τα χάνω ρε γ@μώτο.... :(
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Sera4 »

ηθελα να το κρατησω λιγο ακομα αλλα με τις μαλακιες που εγραψε δεν αντεξα αλλο... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gika »

Όταν κλειδώνεται ένα τόπικ, να κλειδώνεται για όλους.

Για παράδειγμα στο τόπικ με τον μαλάκα το βάζελο που ήρθε να πουλήσει πολιτισμό. Το κλειδώσατε και ενώ είναι κλειδωμένο πάει και σχολιάζει ο Σιντ. Ή ανοίξτε το για όλους ή μη γράφει κανείς. Έλεος....
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Sera4 »

καλα ρε γκικα ξεκουβαλα λιγο λες και σε βιασανε κανεις...εγινε τετοιο τρομερο πραγμα???θα θεσουμε προταση μομφης... :mrgreen:

το τοπικ ετσι και αλλιως το κρατησαμε λιγο για το χαβαλε...τι να κανουμε ως αρμ και ο σιντ εχει καποια προνομια... :twisted: το θεμα ετσι και αλλιως πλεον αποτελει μελος του καδου ανακυκλωσης...απο εκει και περα δεν καταλαβαινω γιατι δημιουργεις θεμα εκει που δεν υπαρχει...ειναι αυτο που λενε της κοντης...της φταινε οι τριχες...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gika »

Θα ψηφίσω λευκό γιατί δεν μπαίνω σε κανενός το άρμα... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gika »

ΕΞΥΓΕΙΑΝΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Bono »

M' αυτά τα κατεψυγμένα βατράχια που έχουν κατακλύσει το forum τελευταία θα γίνει κάτι?
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Pegasus »

Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για τις εγγραφές. Γι' αυτό είναι ορατό απ' όλους το φόρουμ άλλωστε, για να αποφεύγονται οι άσκοπες εγγραφές, οι ηλίθιες δημοσιεύσεις και οι αναπόφευκτες διαγραφές. Και, ειλικρινά τώρα, δε θέλετε να διασκεδάζουμε με τις υποκριτικές τσιρίδες τους για λίγο; :mrgreen:
staurostoumpa
Δημοσιεύσεις: 285
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 16:29

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από staurostoumpa »

μαυτο τον πουτη τον σταυροτουμπα τι θα γινει?σταδιαλο πια αγανακτησα.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Κεφάτο σε βρίσκω σήμερα
:D
staurostoumpa
Δημοσιεύσεις: 285
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 16:29

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από staurostoumpa »

ειναι πολλα τα παυσιπονα αρη
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από eleos »

Έχω ένα πρόβλημα.

Είμαι ένας άνθρωπος που πάντα προσπαθώ να υπερασπίζομαι τους παίχτες της ομάδας.
Δε μου αρέσει να τους χαρακτηρίζω άσχημα χωρίς λόγο και ποτέ δε γράφω κάτι επικριτικό μετά απο ένα άσχημο αποτέλεσμα χωρίς πρώτα να το σκεφτώ πολύ καλά.
Φαίνεται ότι είμαι απο τους πολύ λίγους που το κάνουν όμως....

Οι περισσότεροι γράφουν ότ γουστάρουν και χαρακτηρίζουν τους παίχτες ΟΠΩΣ τους έρθει και πάρα πολλές φορές ΑΔΙΚΑ.
Οι προσωπικές εμπάθειες δίνουν και παίρνουν. Δε χωνεύει κάποιος έναν παίχτη και θα πάει στο thread του να βγάλει ότι κομπλεξ έχει, με παπάδες, 0 επιχειρήματα και δημιουργόντας άσχημο κλίμα.
Και αυτό είναι που με χαλάει πιο πολύ.
Οκ δε μπορεί όλοι να τους γουστάρουμε όλους.

Όμως όταν αυτούς τους ανθρώπους τους κατονομάζεις ψευτες ή κολλημένους ή ότιδήποτε ( όχι χειρότερα λόγια απότι μιλάνε αυτοί για τους παίχτες που ΤΙΜΑΝΕ ΤΗ ΦΑΝΕΛΑ, κρύβονται πίσω απο το ότι δε πρέπει να μιλάμε με χαρακτηρισμούς για άλλα μέλη και χάνεις το δίκιο σου.

Και ρωτάω, είναι δίκαιο να μπορεί να μιλάει ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ο καθένας για τους ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ, αλλα γιατί δε μπορεί να κάνει το ίδιο και για τα μέλη του φορουμ? Είναι πάνω απο την ομάδα?

Δε λέω ότι θα πρέπει να γίνει μπου..λο το παοκμάνια αλλα το αντίθετο, δυναμιτίζει το κλίμα εναντίων των παιχτών και προκαλεί μίση και αντιπάθειες.
Και όσο και να παίρνεται αυτό αψήφιστα, και αυτό συμβάλει στα νευρα, στις γιούχες και στις βλακείες που βλέπουμε καθημερινά, ακόμα και απο εδώ μέσα.


Δε θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη προστασία στους παίχτες αφού υπάρχει τόοοοοοση στα μέλη?


Σκεφτείτε το και απαντήστε μου.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”