Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11022
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από gash04 »

Γεμίστε ένα φορτηγό με γίδια και ελάτε να μας κλ@σετε τα @@


Οι παίχτες του γκει με τι θα έρθουν?

Α. Με τρίκυκλο
Β. Με πατίνι
Γ. Με ελέφαντα
Δ. Με το μετρό

?

υγ

Την επόμενη φορά που θα έχουμε κόσμο πως θα έρθετε?
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Pegasus »

gash04 έγραψε:Την επόμενη φορά που θα έχουμε κόσμο πως θα έρθετε?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Falegkos »

Μανταλε ελπιζω να τον ακουσες τον οπαδ.... "Εύκολα μπαίνεις ΔΥΣΚΟΛΑ βγαίνεις...."
γιαυτο παιξε καλα γιατι σημερα αν κανεις το παραμικρο .... δεν θα βγεις ακομη και αν ερθει ο στρατος.
Άβαταρ μέλους
Fawkes
Δημοσιεύσεις: 2498
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Fawkes »

Παίξτε για μας και για τον Πάμπλο σήμερα
Αυτό το παιχνίδι είναι τελικός
Σκίστε τους γιατί τους αξίζει

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11022
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από gash04 »

"Στρατιωτική" επιχείρηση έχει στηθεί για την πρόληψη καταστάσεων στην Τούμπα. Μήπως όμως, ο κρατικός μηχανισμός ανησυχεί, όχι το ποδόσφαιρο, αλλά για τις καταστάσεις που μπορεί πυροδοτήσει η οργή του λαού και το αίσθημα της αδικίας που βιώνει;



Το ποδόσφαιρο γίνεται για ακόμα μία φορά αντικείμενο συζήτησης και ο φόβος πλανάται για όσα θα διαδραματιστούν στο γήπεδο της Τούμπας. Η αστυνομία έχει στήσει ολόκληρη επιχείρηση, ο υπαρχηγός κ.Ραχωβίτσας σε μία από τις σπάνιες φορές, ανέβηκε στη Θεσσαλονίκη για να επιβλέψει προσωπικά την κατάσταση και οι φίλοι του ΠΑΟΚ εμφανίζονται πιθανοί διασαλευτές της τάξης. Βεβαίως, αυτοί που γνωρίζουν καλά τα πράγματα, προβλέπουν (κι εύχονται) ότι στην Τούμπα δε θα ανοίξει μύτη. Και όλοι συμφωνούν ότι τα μέτρα που έχει λάβει η αστυνομία είναι υπερβολικά. Ωστόσο, ποιος είναι ο αληθινός φόβος της αστυνομίας; Μήπως δεν είναι το ποδόσφαιρο; Μήπως δεν είναι τα γεγονότα που θα συμβούν, ή δε θα συμβούν στην Τούμπα; Τροφή για σκέψη δίνουμε…

Στην Ελλάδα, ο απλός κοσμάκης βιώνει την εποχή του ΔΝΤ, της αδικίας και της ατιμωρησίας, αυτών που πλούτισαν εις βάρος του σε ένα κράτος που κολυμπάει στην διαφθορά και το οδηγεί στη φτώχεια, όσο και τη μιζέρια. Το κοινωνικό στάτους έχει αλλάξει. Η κατάσταση είναι έκκρυθμη και όσο ο κόσμος αισθάνεται ότι αδικείται (δικαίως ή αδίκως), ο φόβος της εξέγερσης σε οποιαδήποτε μορφή της θα γιγαντώνεται. Μήπως αυτό είναι που τρομοκρατεί την αστυνομία και το κράτος;

Τη στιγμή που στην Αίγυπτο, ο λαός τα κάνει μπάχαλο ζητώντας δημοκρατία, η σπίθα δεν είναι απίθανο να ανάψει οπουδήποτε. Ηδη στην Ιορδανία ο σεϊχης καθαίρεσε τον πρωθυπουργό του, τοποθέτησε άλλον με ρητή εντολή να προχωρήσει άμεσα σε μεταρρυθμίσεις… Το κύμα των εξεγέρσεων είναι απρόβλεπτο. Και το ποδόσφαιρο (όταν μάλιστα ο κόσμος θεωρεί ότι αποτελεί μία μικρογραφία της κοινωνίας, όπου επικρατεί η σαπίλα) είναι ένα δυναμικό πεδίο αφετηρίας καταστάσεων. Η μαζικότητα του κόσμου και ο οργή που κουβαλάει ευνοούν… Αρα, μήπως αυτός είναι ο φόβος της Αστυνομίας και του κράτους, που μόνο τον στρατό δεν έστειλε στη Θεσσαλονίκη; Για σκεφτείτε…


Σπορτόσκυλο



Πείτε το δεν είναι ντροπή μπρε!
Αυτό δεν σας καίει?
:twisted:
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από peris »

Αρχισαν τα δακρυγονα
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από No4h »

Με τοσους αστυνομικους που εφεραν εδω πανω, ειναι καταλληλοτερη στιγμη να αρχισουν στην αθηνα οι ταραχες.
Να κλασουν δεν θα προλαβουν.
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από cristiano4 »

αναμενόμενο :evil:
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από nikos123 »

Μαγκες κανα λινκ παιζει? :nairepaok:
biriba427
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Πέμ 20 Αύγ 2009, 21:01

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από biriba427 »

Ένα ανακοινωθέν θέλω να βγάλει η Διοίκηση Ζαγοράκη μετά το τέλος του παιχνιδιού.

Προς Yπουργό Προστασίας του Πολίτη κο Παπουτσή

Σας ευχαριστούμε για την προστασία της πόλης , του ποδοσφαίρου και την όμορφη εικόνα τάξης και ευνομίας
που εμφανίστηκε στο σημερινό παιχνίδι...
Θα παρακαλούσαμε όμως να ενημερώσετε την κοινή γνώμη, για το κόστος της επιχείρησης συμπεριλαμβανομένων των μετακινήσεων , της διαμονής των αστυνομικών δυνάμεων και το κόστος του ελικοπτέρου για την ενημέρωση του ελληνικού λαού που πολύ σκληρά βιώνει το κόστος της κρίσης στις μέρες μας.
Επίσης θα θέλαμε σε περίπτωση που σας ζητηθεί από κάποια άλλη ομάδα ανάλογη προστασία να δείξετε την ανάλογη ευαισθησία...
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Pegasus »

Παίχτες του ΠΑΟΚ, νικήστε τις Μεταφορές Κυριάκος.
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Alastor »

+1 στον biriba!!!

α και μαγκες...προκαταβολικα δε μιλουσα ποτε για διαιτησια αλλα προετοιμαστητε για τρελη σφαγη...ολα αυτα που γινονται σε αυτο δειχνουν
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Pegasus »

Τι' ν ' αυτά ρε; Πού είναι το κράτος; :evil:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από DC »

Εικόνα

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΑΒΡΟΙ
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Steenage »

ΤΡΕΧΑΤΕ ΠΟΥΤ@ΝΑΣ ΓΙΟΙ ΓΑΒΡΟΙ

[dailymotion]xguy8z[/dailymotion]
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”