Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Γεμίστε ένα φορτηγό με γίδια και ελάτε να μας κλ@σετε τα @@
Οι παίχτες του γκει με τι θα έρθουν?
Α. Με τρίκυκλο
Β. Με πατίνι
Γ. Με ελέφαντα
Δ. Με το μετρό
?
υγ
Την επόμενη φορά που θα έχουμε κόσμο πως θα έρθετε?
Οι παίχτες του γκει με τι θα έρθουν?
Α. Με τρίκυκλο
Β. Με πατίνι
Γ. Με ελέφαντα
Δ. Με το μετρό
?
υγ
Την επόμενη φορά που θα έχουμε κόσμο πως θα έρθετε?
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
gash04 έγραψε:Την επόμενη φορά που θα έχουμε κόσμο πως θα έρθετε?

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Μανταλε ελπιζω να τον ακουσες τον οπαδ.... "Εύκολα μπαίνεις ΔΥΣΚΟΛΑ βγαίνεις...."
γιαυτο παιξε καλα γιατι σημερα αν κανεις το παραμικρο .... δεν θα βγεις ακομη και αν ερθει ο στρατος.
γιαυτο παιξε καλα γιατι σημερα αν κανεις το παραμικρο .... δεν θα βγεις ακομη και αν ερθει ο στρατος.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Παίξτε για μας και για τον Πάμπλο σήμερα
Αυτό το παιχνίδι είναι τελικός
Σκίστε τους γιατί τους αξίζει

Αυτό το παιχνίδι είναι τελικός
Σκίστε τους γιατί τους αξίζει
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
"Στρατιωτική" επιχείρηση έχει στηθεί για την πρόληψη καταστάσεων στην Τούμπα. Μήπως όμως, ο κρατικός μηχανισμός ανησυχεί, όχι το ποδόσφαιρο, αλλά για τις καταστάσεις που μπορεί πυροδοτήσει η οργή του λαού και το αίσθημα της αδικίας που βιώνει;
Το ποδόσφαιρο γίνεται για ακόμα μία φορά αντικείμενο συζήτησης και ο φόβος πλανάται για όσα θα διαδραματιστούν στο γήπεδο της Τούμπας. Η αστυνομία έχει στήσει ολόκληρη επιχείρηση, ο υπαρχηγός κ.Ραχωβίτσας σε μία από τις σπάνιες φορές, ανέβηκε στη Θεσσαλονίκη για να επιβλέψει προσωπικά την κατάσταση και οι φίλοι του ΠΑΟΚ εμφανίζονται πιθανοί διασαλευτές της τάξης. Βεβαίως, αυτοί που γνωρίζουν καλά τα πράγματα, προβλέπουν (κι εύχονται) ότι στην Τούμπα δε θα ανοίξει μύτη. Και όλοι συμφωνούν ότι τα μέτρα που έχει λάβει η αστυνομία είναι υπερβολικά. Ωστόσο, ποιος είναι ο αληθινός φόβος της αστυνομίας; Μήπως δεν είναι το ποδόσφαιρο; Μήπως δεν είναι τα γεγονότα που θα συμβούν, ή δε θα συμβούν στην Τούμπα; Τροφή για σκέψη δίνουμε…
Στην Ελλάδα, ο απλός κοσμάκης βιώνει την εποχή του ΔΝΤ, της αδικίας και της ατιμωρησίας, αυτών που πλούτισαν εις βάρος του σε ένα κράτος που κολυμπάει στην διαφθορά και το οδηγεί στη φτώχεια, όσο και τη μιζέρια. Το κοινωνικό στάτους έχει αλλάξει. Η κατάσταση είναι έκκρυθμη και όσο ο κόσμος αισθάνεται ότι αδικείται (δικαίως ή αδίκως), ο φόβος της εξέγερσης σε οποιαδήποτε μορφή της θα γιγαντώνεται. Μήπως αυτό είναι που τρομοκρατεί την αστυνομία και το κράτος;
Τη στιγμή που στην Αίγυπτο, ο λαός τα κάνει μπάχαλο ζητώντας δημοκρατία, η σπίθα δεν είναι απίθανο να ανάψει οπουδήποτε. Ηδη στην Ιορδανία ο σεϊχης καθαίρεσε τον πρωθυπουργό του, τοποθέτησε άλλον με ρητή εντολή να προχωρήσει άμεσα σε μεταρρυθμίσεις… Το κύμα των εξεγέρσεων είναι απρόβλεπτο. Και το ποδόσφαιρο (όταν μάλιστα ο κόσμος θεωρεί ότι αποτελεί μία μικρογραφία της κοινωνίας, όπου επικρατεί η σαπίλα) είναι ένα δυναμικό πεδίο αφετηρίας καταστάσεων. Η μαζικότητα του κόσμου και ο οργή που κουβαλάει ευνοούν… Αρα, μήπως αυτός είναι ο φόβος της Αστυνομίας και του κράτους, που μόνο τον στρατό δεν έστειλε στη Θεσσαλονίκη; Για σκεφτείτε…
Σπορτόσκυλο
Πείτε το δεν είναι ντροπή μπρε!
Αυτό δεν σας καίει?

Το ποδόσφαιρο γίνεται για ακόμα μία φορά αντικείμενο συζήτησης και ο φόβος πλανάται για όσα θα διαδραματιστούν στο γήπεδο της Τούμπας. Η αστυνομία έχει στήσει ολόκληρη επιχείρηση, ο υπαρχηγός κ.Ραχωβίτσας σε μία από τις σπάνιες φορές, ανέβηκε στη Θεσσαλονίκη για να επιβλέψει προσωπικά την κατάσταση και οι φίλοι του ΠΑΟΚ εμφανίζονται πιθανοί διασαλευτές της τάξης. Βεβαίως, αυτοί που γνωρίζουν καλά τα πράγματα, προβλέπουν (κι εύχονται) ότι στην Τούμπα δε θα ανοίξει μύτη. Και όλοι συμφωνούν ότι τα μέτρα που έχει λάβει η αστυνομία είναι υπερβολικά. Ωστόσο, ποιος είναι ο αληθινός φόβος της αστυνομίας; Μήπως δεν είναι το ποδόσφαιρο; Μήπως δεν είναι τα γεγονότα που θα συμβούν, ή δε θα συμβούν στην Τούμπα; Τροφή για σκέψη δίνουμε…
Στην Ελλάδα, ο απλός κοσμάκης βιώνει την εποχή του ΔΝΤ, της αδικίας και της ατιμωρησίας, αυτών που πλούτισαν εις βάρος του σε ένα κράτος που κολυμπάει στην διαφθορά και το οδηγεί στη φτώχεια, όσο και τη μιζέρια. Το κοινωνικό στάτους έχει αλλάξει. Η κατάσταση είναι έκκρυθμη και όσο ο κόσμος αισθάνεται ότι αδικείται (δικαίως ή αδίκως), ο φόβος της εξέγερσης σε οποιαδήποτε μορφή της θα γιγαντώνεται. Μήπως αυτό είναι που τρομοκρατεί την αστυνομία και το κράτος;
Τη στιγμή που στην Αίγυπτο, ο λαός τα κάνει μπάχαλο ζητώντας δημοκρατία, η σπίθα δεν είναι απίθανο να ανάψει οπουδήποτε. Ηδη στην Ιορδανία ο σεϊχης καθαίρεσε τον πρωθυπουργό του, τοποθέτησε άλλον με ρητή εντολή να προχωρήσει άμεσα σε μεταρρυθμίσεις… Το κύμα των εξεγέρσεων είναι απρόβλεπτο. Και το ποδόσφαιρο (όταν μάλιστα ο κόσμος θεωρεί ότι αποτελεί μία μικρογραφία της κοινωνίας, όπου επικρατεί η σαπίλα) είναι ένα δυναμικό πεδίο αφετηρίας καταστάσεων. Η μαζικότητα του κόσμου και ο οργή που κουβαλάει ευνοούν… Αρα, μήπως αυτός είναι ο φόβος της Αστυνομίας και του κράτους, που μόνο τον στρατό δεν έστειλε στη Θεσσαλονίκη; Για σκεφτείτε…
Σπορτόσκυλο
Πείτε το δεν είναι ντροπή μπρε!
Αυτό δεν σας καίει?
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Με τοσους αστυνομικους που εφεραν εδω πανω, ειναι καταλληλοτερη στιγμη να αρχισουν στην αθηνα οι ταραχες.
Να κλασουν δεν θα προλαβουν.
Να κλασουν δεν θα προλαβουν.
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Ένα ανακοινωθέν θέλω να βγάλει η Διοίκηση Ζαγοράκη μετά το τέλος του παιχνιδιού.
Προς Yπουργό Προστασίας του Πολίτη κο Παπουτσή
Σας ευχαριστούμε για την προστασία της πόλης , του ποδοσφαίρου και την όμορφη εικόνα τάξης και ευνομίας
που εμφανίστηκε στο σημερινό παιχνίδι...
Θα παρακαλούσαμε όμως να ενημερώσετε την κοινή γνώμη, για το κόστος της επιχείρησης συμπεριλαμβανομένων των μετακινήσεων , της διαμονής των αστυνομικών δυνάμεων και το κόστος του ελικοπτέρου για την ενημέρωση του ελληνικού λαού που πολύ σκληρά βιώνει το κόστος της κρίσης στις μέρες μας.
Επίσης θα θέλαμε σε περίπτωση που σας ζητηθεί από κάποια άλλη ομάδα ανάλογη προστασία να δείξετε την ανάλογη ευαισθησία...
Προς Yπουργό Προστασίας του Πολίτη κο Παπουτσή
Σας ευχαριστούμε για την προστασία της πόλης , του ποδοσφαίρου και την όμορφη εικόνα τάξης και ευνομίας
που εμφανίστηκε στο σημερινό παιχνίδι...
Θα παρακαλούσαμε όμως να ενημερώσετε την κοινή γνώμη, για το κόστος της επιχείρησης συμπεριλαμβανομένων των μετακινήσεων , της διαμονής των αστυνομικών δυνάμεων και το κόστος του ελικοπτέρου για την ενημέρωση του ελληνικού λαού που πολύ σκληρά βιώνει το κόστος της κρίσης στις μέρες μας.
Επίσης θα θέλαμε σε περίπτωση που σας ζητηθεί από κάποια άλλη ομάδα ανάλογη προστασία να δείξετε την ανάλογη ευαισθησία...
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Παίχτες του ΠΑΟΚ, νικήστε τις Μεταφορές Κυριάκος.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
+1 στον biriba!!!
α και μαγκες...προκαταβολικα δε μιλουσα ποτε για διαιτησια αλλα προετοιμαστητε για τρελη σφαγη...ολα αυτα που γινονται σε αυτο δειχνουν
α και μαγκες...προκαταβολικα δε μιλουσα ποτε για διαιτησια αλλα προετοιμαστητε για τρελη σφαγη...ολα αυτα που γινονται σε αυτο δειχνουν
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
ΤΡΕΧΑΤΕ ΠΟΥΤ@ΝΑΣ ΓΙΟΙ ΓΑΒΡΟΙ
[dailymotion]xguy8z[/dailymotion]
[dailymotion]xguy8z[/dailymotion]
