Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από kos »

το βαζω εδω για να καταλαβουν ολοι τι θα πει γενιτσαρος.
Απίστευτο! Η ΕΠΣ Κιλκίς δώρισε μπάλες του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ στις ομάδες της!!!

Με παρόντα τον βραβευμένο αντιπεριφερειάρχη Διονύση Ψωμιάδη!!! Δεν διαμαρτυρήθηκε κανένας από τους παρόντες! Μα κανείς! Η 'γιορτή του ποδοσφαίρου' που έγινε σε κατάμεστη αίθουσα στο Κιλκίς γέμισε με μπάλες που είχαν το λογότυπο του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ!!!
Υπήρξε απάντηση οτι οι μπάλες ήρθαν ως προσφορά από την εταιρεία puma, η οποία όμως έχει και τον...ΠΑΟΚ! Γιατί προτιμήθηκε ο Ολυμπιακός τότε; Πρόεδρε Βασίλη Χατζηαποστόλου τι έχεις να
πεις για το θέμα;
http://taxalia.blogspot.com/2011/02/blog-post_7585.html
το κακο ειναι οτι ορισμενοι νομιζουν οτι ειναι φιλοι με τετοιους τυπους.....
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Bono »

Καλά,όσο περνάει η ώρα και ακούω μέχρι και για Παρτιζάνους έξω απ' την Τούμπα τόσο περισσότερο ανησυχώ.
Οποιος πάρει την ευθύνη να κινδυνέψει ξανά ο ΠΑΟΚ με τιμωρία,θα είναι εγκληματίας.
Και άσε που τους γάβρους δεν θα μπορέσει καν να τους κοντέψει σε απόσταση κάτω των 500 μέτρων.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από moican4 »

Ενταξει ακουγονται και υπερβολες αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να προσεξουμε ολοι...
Τα πραγματα δεν θα ειναι ευκολα, ουτε και η προσβαση στο γηπεδο...
Ο ΠΑΟΚ πρεπει να υπαρχει και μετα απο αυτο το παιχνιδι...
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από lefis »

αυτοι που τους φώναξαν ας αναλάβουν και τις ευθύνες τους. ελπίζω να μην γίνει κάτι που θα δώσει πάτημα σε κάποιους να με αναγκάσουν να μην δω την ομάδα μου για περισσότερα ματς. οσοι πανε να προσεξουν μην φανε το τυρι.δεν μπορω να ξαναδώ το Λευτεριά στ'αδερφια μας παλι.
Dimg4

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Dimg4 »

Συγνωμη αλλα αν γινουν επεισοδια, ο ΠΑΟΚ γιατι εχει αναμειξη? Εισιτηρια δεν εκδοθηκαν, που κολλαει ο ΠΑΟΚ?
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Karelias »

ΕΛΑ ΝΤΕ.
Εχουν πέσει όλοι από τη διοίκηση μέχρι τους απλούς φιλάθλους σε αυτή τη λούμπα.
ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ.
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από logios »

Ποιος σας ειπε οτι δεν φερει ευθυνη?
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από lefis »

dj_timo έγραψε:Συγνωμη αλλα αν γινουν επεισοδια, ο ΠΑΟΚ γιατι εχει αναμειξη? Εισιτηρια δεν εκδοθηκαν, που κολλαει ο ΠΑΟΚ?
αν είμαι σωστά ενημερωμένος ο περιβάλλον χώρος του γηπέδου είναι ευθύνη της εκάστοτε ΠΑΕ.γι αυτό και τιμωρηθήκαμε για το λαικό δικαστήριο μετά το ματς με τον αρη..
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Karelias »

Δεν φέρει ευθύνη για ματς κεκλεισμένων των θυρών για κάτι άλλο πέραν του γηπέδου.
Δεν μπορεί μια ΠΑΕ να περιφρουρήσει μια ολόκληρη περιοχή εκτός γηπέδου.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31592
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Petm έγραψε:
Ο επικεφαλής της Αστυνομίας Γιάννης Ραχωβίτσας, μίλησε στην εφημερίδα "Μακεδονία" .. ‘Ερχόμαστε στη Θεσσαλονίκη για να παιχτεί μπάλα, όπως πρέπει. Χωρίς πιέσεις.
"Υπάρχουν κάποιες πιέσεις. Δεν πρέπει να σας ξενίσει η παρουσία της αστυνομίας. Θέλουμε να εμπεδώσουμε το αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες. Όποιος σκεφτεί ότι μπορεί να παρεκτραπεί δεν θα τα καταφέρει. Δεν φοβάμαι τίποτα. Είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά».... "Το ελικόπτερο ανήκει στην αστυνομία. Δεν είναι κακό να έρθει μέχρι τη Θεσσαλονίκη, να ξεκαπνίσει λίγο…».
δηλώσεις ντροπή για το Ελληνικό κράτος από τον εκπρόσωπο του. πραγματικά ντροπή.
οποιος πολιτικός έχει ευθιξία και θέλει να βοηθήσει αυτόν το τόπο να επέμβει και να στείλει από κει που ήρθε αυτόν που ντροπιάζει τους πολίτες αυτής τhς πόλhς με τις δηλώσεις του
++++++++++
Νομίζω ότι πρέπει να σταθούμε σ’ αυτό και να αντιδράσουμε,
πιέζοντας τους ντόπιους πολιτικούς (τα site τους αναφέρονται σε προηγούμενα ποστ) να βάλουν αυτόν τον κύριο (?) στη θέση του .ΑΜΕΣΑ :x

ΥΓ1. Χτυπήστε εκεί που πονάνε.
Στις ψήφους (πολιτικοι) και τα λεφτά(επιχειρηματίες κλπ)
ΥΓ2 Προστατέψτε τον ΠΑΟΚ.
Dimg4

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Dimg4 »

logios έγραψε:Ποιος σας ειπε οτι δεν φερει ευθυνη?

Ερωτηση εκανα φιλε, ποιος ειπε οτι δε φερει ευθυνη? αυτο λεω, γιατι να εχει αναμειξη η ΠΑΕ αφου ειναι κεκλεισμενων.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31592
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Κι επειδή ο λύκος αλλά και το σκουλήκι στην αναμπουμπούλα χαίρονται
τα μάτια σας δεκατέσσερα.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Karelias »

Πφφφ, ακούω κάτι για 4-5-1 και πάμε για το 0-0....
Ελπίζω να μην γίνει κάτι τέτοιο και να παίξουμε για τη νίκη.
Δεν θέλω να πάμε για το 0-0,θέλω να πάμε για το 4-0.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από moican4 »

Υπαρχει οργη , αγανακτηση που δεν μετριεται σε λογια..
Ψυχραιμια μονον και μονον για την ομαδα..
Για τον ΠΑΟΚ..

Για κανεναν αλλο πστη...

Οποιος δε νιωθει ηρεμος και "σιγουρος" για τον ευατο του ,καλυτερα να μην πλησιασει στο γηπεδο..
Ας την βγαλει σε καμια καφετερια καλυτερα...


Πιο μεγαλο καλο θα κανει παρα κακο...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από teod1980 »

Kαι γιατί να έχει ευθύνη η αστυνομία; Δουλειά της είναι να εφαρμόζει την τάξη και να αποτρέπει άσχημες συμπεριφορές;
Εδώ γελάμε φυσικά με την ειρωνεία της πρότασης...

Φιλλιπινέζες με γαλόνια και στολές...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”