το κακο ειναι οτι ορισμενοι νομιζουν οτι ειναι φιλοι με τετοιους τυπους.....Απίστευτο! Η ΕΠΣ Κιλκίς δώρισε μπάλες του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ στις ομάδες της!!!
Με παρόντα τον βραβευμένο αντιπεριφερειάρχη Διονύση Ψωμιάδη!!! Δεν διαμαρτυρήθηκε κανένας από τους παρόντες! Μα κανείς! Η 'γιορτή του ποδοσφαίρου' που έγινε σε κατάμεστη αίθουσα στο Κιλκίς γέμισε με μπάλες που είχαν το λογότυπο του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ!!!
Υπήρξε απάντηση οτι οι μπάλες ήρθαν ως προσφορά από την εταιρεία puma, η οποία όμως έχει και τον...ΠΑΟΚ! Γιατί προτιμήθηκε ο Ολυμπιακός τότε; Πρόεδρε Βασίλη Χατζηαποστόλου τι έχεις να
πεις για το θέμα;
http://taxalia.blogspot.com/2011/02/blog-post_7585.html
Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
το βαζω εδω για να καταλαβουν ολοι τι θα πει γενιτσαρος.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Καλά,όσο περνάει η ώρα και ακούω μέχρι και για Παρτιζάνους έξω απ' την Τούμπα τόσο περισσότερο ανησυχώ.
Οποιος πάρει την ευθύνη να κινδυνέψει ξανά ο ΠΑΟΚ με τιμωρία,θα είναι εγκληματίας.
Και άσε που τους γάβρους δεν θα μπορέσει καν να τους κοντέψει σε απόσταση κάτω των 500 μέτρων.
Οποιος πάρει την ευθύνη να κινδυνέψει ξανά ο ΠΑΟΚ με τιμωρία,θα είναι εγκληματίας.
Και άσε που τους γάβρους δεν θα μπορέσει καν να τους κοντέψει σε απόσταση κάτω των 500 μέτρων.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Ενταξει ακουγονται και υπερβολες αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να προσεξουμε ολοι...
Τα πραγματα δεν θα ειναι ευκολα, ουτε και η προσβαση στο γηπεδο...
Ο ΠΑΟΚ πρεπει να υπαρχει και μετα απο αυτο το παιχνιδι...
Τα πραγματα δεν θα ειναι ευκολα, ουτε και η προσβαση στο γηπεδο...
Ο ΠΑΟΚ πρεπει να υπαρχει και μετα απο αυτο το παιχνιδι...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
αυτοι που τους φώναξαν ας αναλάβουν και τις ευθύνες τους. ελπίζω να μην γίνει κάτι που θα δώσει πάτημα σε κάποιους να με αναγκάσουν να μην δω την ομάδα μου για περισσότερα ματς. οσοι πανε να προσεξουν μην φανε το τυρι.δεν μπορω να ξαναδώ το Λευτεριά στ'αδερφια μας παλι.
-
Dimg4
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Συγνωμη αλλα αν γινουν επεισοδια, ο ΠΑΟΚ γιατι εχει αναμειξη? Εισιτηρια δεν εκδοθηκαν, που κολλαει ο ΠΑΟΚ?
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
ΕΛΑ ΝΤΕ.
Εχουν πέσει όλοι από τη διοίκηση μέχρι τους απλούς φιλάθλους σε αυτή τη λούμπα.
ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ.
Εχουν πέσει όλοι από τη διοίκηση μέχρι τους απλούς φιλάθλους σε αυτή τη λούμπα.
ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
αν είμαι σωστά ενημερωμένος ο περιβάλλον χώρος του γηπέδου είναι ευθύνη της εκάστοτε ΠΑΕ.γι αυτό και τιμωρηθήκαμε για το λαικό δικαστήριο μετά το ματς με τον αρη..dj_timo έγραψε:Συγνωμη αλλα αν γινουν επεισοδια, ο ΠΑΟΚ γιατι εχει αναμειξη? Εισιτηρια δεν εκδοθηκαν, που κολλαει ο ΠΑΟΚ?
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Δεν φέρει ευθύνη για ματς κεκλεισμένων των θυρών για κάτι άλλο πέραν του γηπέδου.
Δεν μπορεί μια ΠΑΕ να περιφρουρήσει μια ολόκληρη περιοχή εκτός γηπέδου.
Δεν μπορεί μια ΠΑΕ να περιφρουρήσει μια ολόκληρη περιοχή εκτός γηπέδου.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31593
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
++++++++++Petm έγραψε:δηλώσεις ντροπή για το Ελληνικό κράτος από τον εκπρόσωπο του. πραγματικά ντροπή.Ο επικεφαλής της Αστυνομίας Γιάννης Ραχωβίτσας, μίλησε στην εφημερίδα "Μακεδονία" .. ‘Ερχόμαστε στη Θεσσαλονίκη για να παιχτεί μπάλα, όπως πρέπει. Χωρίς πιέσεις.
"Υπάρχουν κάποιες πιέσεις. Δεν πρέπει να σας ξενίσει η παρουσία της αστυνομίας. Θέλουμε να εμπεδώσουμε το αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες. Όποιος σκεφτεί ότι μπορεί να παρεκτραπεί δεν θα τα καταφέρει. Δεν φοβάμαι τίποτα. Είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά».... "Το ελικόπτερο ανήκει στην αστυνομία. Δεν είναι κακό να έρθει μέχρι τη Θεσσαλονίκη, να ξεκαπνίσει λίγο…».
οποιος πολιτικός έχει ευθιξία και θέλει να βοηθήσει αυτόν το τόπο να επέμβει και να στείλει από κει που ήρθε αυτόν που ντροπιάζει τους πολίτες αυτής τhς πόλhς με τις δηλώσεις του
Νομίζω ότι πρέπει να σταθούμε σ’ αυτό και να αντιδράσουμε,
πιέζοντας τους ντόπιους πολιτικούς (τα site τους αναφέρονται σε προηγούμενα ποστ) να βάλουν αυτόν τον κύριο (?) στη θέση του .ΑΜΕΣΑ
ΥΓ1. Χτυπήστε εκεί που πονάνε.
Στις ψήφους (πολιτικοι) και τα λεφτά(επιχειρηματίες κλπ)
ΥΓ2 Προστατέψτε τον ΠΑΟΚ.
-
Dimg4
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
logios έγραψε:Ποιος σας ειπε οτι δεν φερει ευθυνη?
Ερωτηση εκανα φιλε, ποιος ειπε οτι δε φερει ευθυνη? αυτο λεω, γιατι να εχει αναμειξη η ΠΑΕ αφου ειναι κεκλεισμενων.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31593
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Κι επειδή ο λύκος αλλά και το σκουλήκι στην αναμπουμπούλα χαίρονται
τα μάτια σας δεκατέσσερα.

τα μάτια σας δεκατέσσερα.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Πφφφ, ακούω κάτι για 4-5-1 και πάμε για το 0-0....
Ελπίζω να μην γίνει κάτι τέτοιο και να παίξουμε για τη νίκη.
Δεν θέλω να πάμε για το 0-0,θέλω να πάμε για το 4-0.
Ελπίζω να μην γίνει κάτι τέτοιο και να παίξουμε για τη νίκη.
Δεν θέλω να πάμε για το 0-0,θέλω να πάμε για το 4-0.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Υπαρχει οργη , αγανακτηση που δεν μετριεται σε λογια..
Ψυχραιμια μονον και μονον για την ομαδα..
Για τον ΠΑΟΚ..
Για κανεναν αλλο πστη...
Οποιος δε νιωθει ηρεμος και "σιγουρος" για τον ευατο του ,καλυτερα να μην πλησιασει στο γηπεδο..
Ας την βγαλει σε καμια καφετερια καλυτερα...
Πιο μεγαλο καλο θα κανει παρα κακο...
Ψυχραιμια μονον και μονον για την ομαδα..
Για τον ΠΑΟΚ..
Για κανεναν αλλο πστη...
Οποιος δε νιωθει ηρεμος και "σιγουρος" για τον ευατο του ,καλυτερα να μην πλησιασει στο γηπεδο..
Ας την βγαλει σε καμια καφετερια καλυτερα...
Πιο μεγαλο καλο θα κανει παρα κακο...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Kαι γιατί να έχει ευθύνη η αστυνομία; Δουλειά της είναι να εφαρμόζει την τάξη και να αποτρέπει άσχημες συμπεριφορές;
Εδώ γελάμε φυσικά με την ειρωνεία της πρότασης...
Φιλλιπινέζες με γαλόνια και στολές...
Εδώ γελάμε φυσικά με την ειρωνεία της πρότασης...
Φιλλιπινέζες με γαλόνια και στολές...