Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από free4 »

ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ..
ΔΕ ΘΕΛΩ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ!!!
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Photis »

ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟ ΠΟΥΤΣΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ...!!!!!!!!!!!!!!!
:pano:
Dimg4

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Dimg4 »

Δειτε το πρωτοσελιδου του πουστο-"gay-ρου" και πειτε μου αν δεν ειναι αυτο μηνυσιμο ποιο ειναι? Μπορει να ενεργοποιηθει καποιος?
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Pegasus »

Μην τσιμπάτε απ' τις προκλήσεις των αστείων εφημερίδων τους. Είναι προφανές ότι δεν πιστεύουν αυτά που γράφουν και απλά θέλουν να προκαλέσουν εμάς και να συσπειρώνουν τα πρόβατά τους, όλους αυτούς τους καθυστερημένους που έγιναν πουστόγ@υροι για να νιώσουν σημαντικοί. Απορώ κιόλας γιατί μπαίνετε στον κόπο και χαλάτε μαζί τους το στομάχι σας.

ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ
ΕΙΝΑΙ Ο Ο Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΕΙΝΑΙ Ο Ο Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΟΕ ΟΕΕΕΕ ΟΕ ΟΕ


Τζάμπα μαγκιά οι δηλώσεις Τοροσίδη "θα ήθελα γεμάτη Τούμπα", ούτε ο πρώτος είναι ούτε ο τελευταίος που τη βλέπει κλανιά εξάτμιση με της πλάτες του ολυμπιακού. Εμείς να δεις πώς θα το θέλαμε. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ugandezos
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 22:57

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από ugandezos »

2/2/2011
ώρα: 01:10 μια κλουβα εξω απο την θυρα 7 και καμια 10αρια ματατζηδες
ωρα¨05:10 το ιδιο σκηνικό μονο που η κλουβα ειναι σταθμευμενη πιο κατω

και ρωταω εγω τωρα:ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ???ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΣΟ????
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από free4 »

Καλά κρασιά!!!
Εικόνα
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Χοιροστάσιο η Τούμπα
Άβαταρ μέλους
Papadoc
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Πέμ 12 Αύγ 2010, 23:48
Τοποθεσία: San Francisco

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Papadoc »

Με έρχεται να ξεράσω με αυτά που γίνονται! Δεν ξέρω παιδιά, αλλα με το όλο σκηνικό που έχει στηθεί βρωμάει πολύ η φάση. Μου φαίνεται ότι το πρόγραμμα έχει σφαγή και μετά απόδραση. Για αυτό και η πολεμικές προετοιμασίες. Εύχομαι να είμαι τελείως λάθος!
AntoniosK
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 22:13

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από AntoniosK »

ΑΠΛΑ ΔΕΣΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΣΗΜΕΡΑ...Η ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Ε?
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ ΑΠΟ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΛΑΘΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μη γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, AdminTeam
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από eorptol »

οποιος πολιτικος δεν ερθει σημερα ειναι εχθρος....
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από DimisK »

free4 έγραψε:ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ..
ΔΕ ΘΕΛΩ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ!!!
:pano:
Photis έγραψε:ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟ ΠΟΥΤΣΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ...!!!!!!!!!!!!!!!
:pano:
:pano:


ΚΑΙ ΤΗΝ 7...ΚΑΙ ΤΗΝ 8.... :pano: :pano: :pano: :pano: :pano:

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Karelias »

τι ώρα είναι ρε πούστη μου, γιατί αργούμε;;;;
ΠΑΜΕ ΛΑΙΜΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gash04 »

Papadoc έγραψε:Με έρχεται να ξεράσω με αυτά που γίνονται! Δεν ξέρω παιδιά, αλλα με το όλο σκηνικό που έχει στηθεί βρωμάει πολύ η φάση. Μου φαίνεται ότι το πρόγραμμα έχει σφαγή και μετά απόδραση. Για αυτό και η πολεμικές προετοιμασίες. Εύχομαι να είμαι τελείως λάθος!

Και μένα ακριβώς αυτό μου βρωμάει η όλη προετοιμασία και οι δηλώσεις τους.
Κατεβαίνουμε να παίξουμε με σημαδεμένη τράπουλα πάλι.
Εαν τα καταφέρουμε σήμερα τότε η ξεφτίλα τους δεν θα έχει προηγούμενο.
Μέχρι και το τοίχος του Έβρου θα είναι καλύτερα να μεταφερθεί προς τα μέρη μας ύστερα.

Κατά τα άλλα οι παίχτες μας έχουν πάρει την δική μας μορφή τους πιστεύω και εκτιμώ ότι θα τους αποτελειώσουν μια και καλή σήμερα.


ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από DimisK »

Ότι κι αν γίνει σήμερα εμείς τα καρύδια μας τα δείξαμε στο τηγάνι. Και τα είδε όλη η Ελλάδα...
Dimg4

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Dimg4 »

Δεν ξερω τι εχει συμβει αλλα δεν εχω ξανανιωσει τοση ανυπομονησια για ματς. Ουτε καν προκριματικα του Τσ. Λου...
Νομιζω οτι θα ζησουμε history in the making
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”