Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ..
ΔΕ ΘΕΛΩ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ!!!
ΔΕ ΘΕΛΩ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ!!!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟ ΠΟΥΤΣΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ...!!!!!!!!!!!!!!!

-
Dimg4
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Δειτε το πρωτοσελιδου του πουστο-"gay-ρου" και πειτε μου αν δεν ειναι αυτο μηνυσιμο ποιο ειναι? Μπορει να ενεργοποιηθει καποιος?
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Μην τσιμπάτε απ' τις προκλήσεις των αστείων εφημερίδων τους. Είναι προφανές ότι δεν πιστεύουν αυτά που γράφουν και απλά θέλουν να προκαλέσουν εμάς και να συσπειρώνουν τα πρόβατά τους, όλους αυτούς τους καθυστερημένους που έγιναν πουστόγ@υροι για να νιώσουν σημαντικοί. Απορώ κιόλας γιατί μπαίνετε στον κόπο και χαλάτε μαζί τους το στομάχι σας.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ
ΕΙΝΑΙ Ο Ο Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΕΙΝΑΙ Ο Ο Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΟΕ ΟΕΕΕΕ ΟΕ ΟΕ
Τζάμπα μαγκιά οι δηλώσεις Τοροσίδη "θα ήθελα γεμάτη Τούμπα", ούτε ο πρώτος είναι ούτε ο τελευταίος που τη βλέπει κλανιά εξάτμιση με της πλάτες του ολυμπιακού. Εμείς να δεις πώς θα το θέλαμε.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ
ΕΙΝΑΙ Ο Ο Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΕΙΝΑΙ Ο Ο Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΟΕ ΟΕΕΕΕ ΟΕ ΟΕ
Τζάμπα μαγκιά οι δηλώσεις Τοροσίδη "θα ήθελα γεμάτη Τούμπα", ούτε ο πρώτος είναι ούτε ο τελευταίος που τη βλέπει κλανιά εξάτμιση με της πλάτες του ολυμπιακού. Εμείς να δεις πώς θα το θέλαμε.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
2/2/2011
ώρα: 01:10 μια κλουβα εξω απο την θυρα 7 και καμια 10αρια ματατζηδες
ωρα¨05:10 το ιδιο σκηνικό μονο που η κλουβα ειναι σταθμευμενη πιο κατω
και ρωταω εγω τωρα:ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ???ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΣΟ????
ώρα: 01:10 μια κλουβα εξω απο την θυρα 7 και καμια 10αρια ματατζηδες
ωρα¨05:10 το ιδιο σκηνικό μονο που η κλουβα ειναι σταθμευμενη πιο κατω
και ρωταω εγω τωρα:ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ???ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΣΟ????
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Με έρχεται να ξεράσω με αυτά που γίνονται! Δεν ξέρω παιδιά, αλλα με το όλο σκηνικό που έχει στηθεί βρωμάει πολύ η φάση. Μου φαίνεται ότι το πρόγραμμα έχει σφαγή και μετά απόδραση. Για αυτό και η πολεμικές προετοιμασίες. Εύχομαι να είμαι τελείως λάθος!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
ΑΠΛΑ ΔΕΣΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΣΗΜΕΡΑ...Η ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Ε?
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ ΑΠΟ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΛΑΘΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μη γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, AdminTeam
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ ΑΠΟ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΛΑΘΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μη γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, AdminTeam
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
οποιος πολιτικος δεν ερθει σημερα ειναι εχθρος....
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
free4 έγραψε:ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ..
ΔΕ ΘΕΛΩ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ!!!
Photis έγραψε:ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟ ΠΟΥΤΣΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ...!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΤΗΝ 7...ΚΑΙ ΤΗΝ 8....
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
τι ώρα είναι ρε πούστη μου, γιατί αργούμε;;;;
ΠΑΜΕ ΛΑΙΜΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΑΜΕ ΛΑΙΜΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Papadoc έγραψε:Με έρχεται να ξεράσω με αυτά που γίνονται! Δεν ξέρω παιδιά, αλλα με το όλο σκηνικό που έχει στηθεί βρωμάει πολύ η φάση. Μου φαίνεται ότι το πρόγραμμα έχει σφαγή και μετά απόδραση. Για αυτό και η πολεμικές προετοιμασίες. Εύχομαι να είμαι τελείως λάθος!
Και μένα ακριβώς αυτό μου βρωμάει η όλη προετοιμασία και οι δηλώσεις τους.
Κατεβαίνουμε να παίξουμε με σημαδεμένη τράπουλα πάλι.
Εαν τα καταφέρουμε σήμερα τότε η ξεφτίλα τους δεν θα έχει προηγούμενο.
Μέχρι και το τοίχος του Έβρου θα είναι καλύτερα να μεταφερθεί προς τα μέρη μας ύστερα.
Κατά τα άλλα οι παίχτες μας έχουν πάρει την δική μας μορφή τους πιστεύω και εκτιμώ ότι θα τους αποτελειώσουν μια και καλή σήμερα.
ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Ότι κι αν γίνει σήμερα εμείς τα καρύδια μας τα δείξαμε στο τηγάνι. Και τα είδε όλη η Ελλάδα...
-
Dimg4
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Δεν ξερω τι εχει συμβει αλλα δεν εχω ξανανιωσει τοση ανυπομονησια για ματς. Ουτε καν προκριματικα του Τσ. Λου...
Νομιζω οτι θα ζησουμε history in the making
Νομιζω οτι θα ζησουμε history in the making
