Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
[youtube]FvLL3hB3q14[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Pegasus την Τρί 01 Φεβ 2011, 16:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: ουφ
Λόγος: ουφ
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Και το κρατος χρωσταει στη μιση Ευρωπη,εχει τα χρηματα για πεταμα ωστε να κανει τετοια επιχειρηση χωρις λογο?Η να στελνει ελικοπτερα και 1700 τσαιους γιατι ερχεται ο gayρος στη Θεσσαλονικη?
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
πάντως όλα είναι έτοιμα για αύριο.
το μονο που μένει είναι (αν τα πράγματα δε πάνε όπως τα θέλουμε) κάνα αμφισβητούμενο πεναλτάκι η καμια αμφισβητούμενη κόκκινη, κάνα δεύτερο goal στην αντεπίθεση και όλα καλά , η ροή του αγώνα εξάλλου
θα είναι για διπλό 
το μονο που μένει είναι (αν τα πράγματα δε πάνε όπως τα θέλουμε) κάνα αμφισβητούμενο πεναλτάκι η καμια αμφισβητούμενη κόκκινη, κάνα δεύτερο goal στην αντεπίθεση και όλα καλά , η ροή του αγώνα εξάλλου
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΑΝΙΑ !!! ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ Π.Α.Ο.Κ. ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ.. Η ΠΟΥΤΑΝ@ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ..Η ΠΟΥΤΑΝ@ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ,ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΝ'ΑΔΕΡΦΕΣ !!!
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ,ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ..ΜΠΑΤΣΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ.. Η ΠΟΥΤΑΝ@ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ..Η ΠΟΥΤΑΝ@ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ,ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΝ'ΑΔΕΡΦΕΣ !!!
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ,ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ..ΜΠΑΤΣΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Ο χοντρός και ο συρφετός του έχουν κλάσει μέντες. Ακόμα και στο εξωτερικό τους έχουν πάρει χαμπάρι.
Το πασοκικό κράτος σκορπάει αφειδώς τα χρήματα του κοσμάκη για την προστασία των νταβάδων του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Όλους θα σας γ@μήσουμε.
υγ. Ντροπή στους μπαρμπαθωμάδες και στις κλαζοπαντιέρες που κάνουν σαν λεχώνες.
προσοχή στα καλσόν σας, ερασμίες!
Το πασοκικό κράτος σκορπάει αφειδώς τα χρήματα του κοσμάκη για την προστασία των νταβάδων του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Όλους θα σας γ@μήσουμε.
υγ. Ντροπή στους μπαρμπαθωμάδες και στις κλαζοπαντιέρες που κάνουν σαν λεχώνες.
προσοχή στα καλσόν σας, ερασμίες!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
ΠΑΜΕ ΞΑΝΑ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΑΝΙΑ !!! ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ Π.Α.Ο.Κ. ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ.. Η ΠΟΥΤΑΝ@ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ..Η ΠΟΥΤΑΝ@ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ,ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΝ'ΑΔΕΡΦΕΣ !!!
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ,ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ.ΜΠΑΤΣΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΑΝΙΑ !!! ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ Π.Α.Ο.Κ. ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ.. Η ΠΟΥΤΑΝ@ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ..Η ΠΟΥΤΑΝ@ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ,ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΝ'ΑΔΕΡΦΕΣ !!!
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ,ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ.ΜΠΑΤΣΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
[dailymotion]xgueh6_elikoptero-proponisi_sport#from=embed[/dailymotion]
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
eorptol έγραψε:μανταλε εισαι και μακεδονας απο δραμα λεει ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΛΑ .......![]()
![]()
![]()
μανταλος απο καβαλα φιλε.
υ.σ. γαυροι νιαμου
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Το κουφο ειναι να μην παει κανενας αυριο και ασε του 1700 μαλακες και τον Αρχηγο της ΕΛ.ΑΣ μαζι με ολα τα ελικοπτερα....Να περιμενουν τσαμπα...
Και τσουπ γεματη ξαφνικα η Θυρα 4 και αντε να μας βγαλεις....
Ηδη γυρω στα 4500 ατομα ειναι μεσα στο γηπεδο...
Και αναρωτιεμαι...ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΜΙΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ?
εχει να πεσει χημικο αυριο και δακρυγονο οσο δεν εχει πεσει ποτε....
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΝ'ΑΔΕΡΦΕΣ.....ΜΠΑΤΣΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΣΤΟΝ Κ@ΛΟ ΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ...
[dailymotion]xgueh6_elikoptero-proponisi_sport[/dailymotion]
Και τσουπ γεματη ξαφνικα η Θυρα 4 και αντε να μας βγαλεις....
Ηδη γυρω στα 4500 ατομα ειναι μεσα στο γηπεδο...
Και αναρωτιεμαι...ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΜΙΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ?
εχει να πεσει χημικο αυριο και δακρυγονο οσο δεν εχει πεσει ποτε....
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΝ'ΑΔΕΡΦΕΣ.....ΜΠΑΤΣΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΣΤΟΝ Κ@ΛΟ ΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ...
[dailymotion]xgueh6_elikoptero-proponisi_sport[/dailymotion]
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Να πάμε 30.000 ΟΛΟΙ με μια ντομάτα στο χέρι χωρίς διακριτικά να την πετάξουμε στα μούτρα των γαβροφρουρών και να γίνει η Τούμπα κόκκινη(συμβολικο!) και ούτε τιμωρία ούτε τίποτα...Όσο πιο σάπια τόσο καλύτερα!
Τίποτα άλλο δεν πρέπει να γίνει...Να ξεφτιλιστούν που ήρθαν να προστατεύσουν τα γαβράκια...
Τίποτα άλλο δεν πρέπει να γίνει...Να ξεφτιλιστούν που ήρθαν να προστατεύσουν τα γαβράκια...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
[youtube]X3jLxVxN_CM[/youtube]
[youtube]MS2wsoW9bsw[/youtube]
[youtube]MS2wsoW9bsw[/youtube]
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Απ'οτι βλεπουμε το εχουν ετοιμο το σκηνικο......εχουν σκοπο να εξαγριωσουν τον κοσμο και να γινει της π@υτανας....Διαφορετικα,ας μας πει καποιος υπευθυνος τι δουλεια ειχε το ελικοπτερο σημερα πανω απο την ΤΟΥΜΠΑ.Το μονο που καταφερε ειναι να φερει αυριο περισσοτερο κοσμο στο γηπεδο!
Οσο για τον Μανδαλο...μην ανησυχειτε.Δεν προκειται να κανει τιποτα.Ξερουν ΟΛΟΙ τους πως ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ σε περιπτωση που κανει μαλακια!
Οσο για τον Μανδαλο...μην ανησυχειτε.Δεν προκειται να κανει τιποτα.Ξερουν ΟΛΟΙ τους πως ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ σε περιπτωση που κανει μαλακια!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Γιατί ο τίτλος του topic είναι ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός Π. και όχι ΠΑΟΚ-gay
το πρηγουμενο topic ήταν σκουλήκια-ΠΑΟΚ ...
τι γινεται; τους "σεβομαστε" περισσότερο αυτούς τους κ@λοπουστ@ραδες;
και μετά λέμε πως πρέπει να καταλαβαινουμε τον "πραγματικο μας εχθρο"
δυστυχως ακομα δεν τον εχουμε καταλαβει και ασχολουμαστε με ομαδες β κατηγοριας
τι να πω ... μπραβο μας
ΑΙΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑ γαμω τη μιζερια μας
ΥΓ οσο δημοκρατια ειχαμε την επταετια αλλο τοσο εχουμε και τωρα
σε προπονηση να πεταει απο πανω ελικοπτερο
α ρε ΠΑΟΚτση... τελικα δικιο ειχε ο ζορο για πρωταθληματα βορειας και νοτιας ελλαδας
το πρηγουμενο topic ήταν σκουλήκια-ΠΑΟΚ ...
τι γινεται; τους "σεβομαστε" περισσότερο αυτούς τους κ@λοπουστ@ραδες;
και μετά λέμε πως πρέπει να καταλαβαινουμε τον "πραγματικο μας εχθρο"
δυστυχως ακομα δεν τον εχουμε καταλαβει και ασχολουμαστε με ομαδες β κατηγοριας
τι να πω ... μπραβο μας
ΑΙΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑ γαμω τη μιζερια μας
ΥΓ οσο δημοκρατια ειχαμε την επταετια αλλο τοσο εχουμε και τωρα
σε προπονηση να πεταει απο πανω ελικοπτερο
α ρε ΠΑΟΚτση... τελικα δικιο ειχε ο ζορο για πρωταθληματα βορειας και νοτιας ελλαδας
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
ΤΡΕΛΛΛΛΑΑΑΑΑ
[dailymotion]xguffe_eisodos-proponisi-2_sport[/dailymotion]
[dailymotion]xguffe_eisodos-proponisi-2_sport[/dailymotion]