Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από tigon4 »

[youtube]FvLL3hB3q14[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Pegasus την Τρί 01 Φεβ 2011, 16:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: ουφ
Άβαταρ μέλους
alejio4
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Δευ 11 Μάιος 2009, 02:26
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από alejio4 »

Και το κρατος χρωσταει στη μιση Ευρωπη,εχει τα χρηματα για πεταμα ωστε να κανει τετοια επιχειρηση χωρις λογο?Η να στελνει ελικοπτερα και 1700 τσαιους γιατι ερχεται ο gayρος στη Θεσσαλονικη?
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Petm »

πάντως όλα είναι έτοιμα για αύριο.

το μονο που μένει είναι (αν τα πράγματα δε πάνε όπως τα θέλουμε) κάνα αμφισβητούμενο πεναλτάκι η καμια αμφισβητούμενη κόκκινη, κάνα δεύτερο goal στην αντεπίθεση και όλα καλά , η ροή του αγώνα εξάλλου :lol: θα είναι για διπλό :redcard:
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από xlebouras »

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΑΝΙΑ !!! ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ Π.Α.Ο.Κ. ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ.. Η ΠΟΥΤΑΝ@ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ..Η ΠΟΥΤΑΝ@ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ,ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΝ'ΑΔΕΡΦΕΣ !!!
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ,ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ..ΜΠΑΤΣΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Ο χοντρός και ο συρφετός του έχουν κλάσει μέντες. Ακόμα και στο εξωτερικό τους έχουν πάρει χαμπάρι.
Το πασοκικό κράτος σκορπάει αφειδώς τα χρήματα του κοσμάκη για την προστασία των νταβάδων του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Όλους θα σας γ@μήσουμε.

υγ. Ντροπή στους μπαρμπαθωμάδες και στις κλαζοπαντιέρες που κάνουν σαν λεχώνες.
προσοχή στα καλσόν σας, ερασμίες!
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

ΠΑΜΕ ΞΑΝΑ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΑΝΙΑ !!! ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ Π.Α.Ο.Κ. ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ.. Η ΠΟΥΤΑΝ@ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ..Η ΠΟΥΤΑΝ@ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ,ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΝ'ΑΔΕΡΦΕΣ !!!
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ,ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ.ΜΠΑΤΣΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

[dailymotion]xgueh6_elikoptero-proponisi_sport#from=embed[/dailymotion]
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Π@ΥΤΑΝΑΣ γιοι Γ@μώ τα σπίτια σας!
jojario
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:10

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από jojario »

eorptol έγραψε:μανταλε εισαι και μακεδονας απο δραμα λεει ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΛΑ ....... :nairepaok: :nairepaok: :opaokara: :opaokara:


μανταλος απο καβαλα φιλε.





υ.σ. γαυροι νιαμου

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από xlebouras »

Το κουφο ειναι να μην παει κανενας αυριο και ασε του 1700 μαλακες και τον Αρχηγο της ΕΛ.ΑΣ μαζι με ολα τα ελικοπτερα....Να περιμενουν τσαμπα... :lol:
Και τσουπ γεματη ξαφνικα η Θυρα 4 και αντε να μας βγαλεις....
Ηδη γυρω στα 4500 ατομα ειναι μεσα στο γηπεδο...
Και αναρωτιεμαι...ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΜΙΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ?
εχει να πεσει χημικο αυριο και δακρυγονο οσο δεν εχει πεσει ποτε....
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΝ'ΑΔΕΡΦΕΣ.....ΜΠΑΤΣΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΣΤΟΝ Κ@ΛΟ ΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ...
[dailymotion]xgueh6_elikoptero-proponisi_sport[/dailymotion]
biriba427
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Πέμ 20 Αύγ 2009, 21:01

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από biriba427 »

Να πάμε 30.000 ΟΛΟΙ με μια ντομάτα στο χέρι χωρίς διακριτικά να την πετάξουμε στα μούτρα των γαβροφρουρών και να γίνει η Τούμπα κόκκινη(συμβολικο!) και ούτε τιμωρία ούτε τίποτα...Όσο πιο σάπια τόσο καλύτερα! :lol:
Τίποτα άλλο δεν πρέπει να γίνει...Να ξεφτιλιστούν που ήρθαν να προστατεύσουν τα γαβράκια...
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

[youtube]X3jLxVxN_CM[/youtube]
[youtube]MS2wsoW9bsw[/youtube]
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από mpafos4 »

Απ'οτι βλεπουμε το εχουν ετοιμο το σκηνικο......εχουν σκοπο να εξαγριωσουν τον κοσμο και να γινει της π@υτανας....Διαφορετικα,ας μας πει καποιος υπευθυνος τι δουλεια ειχε το ελικοπτερο σημερα πανω απο την ΤΟΥΜΠΑ.Το μονο που καταφερε ειναι να φερει αυριο περισσοτερο κοσμο στο γηπεδο!

Οσο για τον Μανδαλο...μην ανησυχειτε.Δεν προκειται να κανει τιποτα.Ξερουν ΟΛΟΙ τους πως ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ σε περιπτωση που κανει μαλακια!
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Napoli4 »

Γιατί ο τίτλος του topic είναι ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός Π. και όχι ΠΑΟΚ-gay
το πρηγουμενο topic ήταν σκουλήκια-ΠΑΟΚ ...
τι γινεται; τους "σεβομαστε" περισσότερο αυτούς τους κ@λοπουστ@ραδες;
και μετά λέμε πως πρέπει να καταλαβαινουμε τον "πραγματικο μας εχθρο"
δυστυχως ακομα δεν τον εχουμε καταλαβει και ασχολουμαστε με ομαδες β κατηγοριας
τι να πω ... μπραβο μας


ΑΙΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑ γαμω τη μιζερια μας


ΥΓ οσο δημοκρατια ειχαμε την επταετια αλλο τοσο εχουμε και τωρα
σε προπονηση να πεταει απο πανω ελικοπτερο
α ρε ΠΑΟΚτση... τελικα δικιο ειχε ο ζορο για πρωταθληματα βορειας και νοτιας ελλαδας
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από xlebouras »

ΤΡΕΛΛΛΛΑΑΑΑΑ
[dailymotion]xguffe_eisodos-proponisi-2_sport[/dailymotion]
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”