αλλωστε ευρωπαικα παιχνιδια ερχονται...
ΠΑΟΚ-ΙΔΕΑ
Βολος, χανουμι μπορει να μην το εχουν ακριβως το ιδιο αλλα εχουν μια ελληνική σημαία στη φανελα τους!brigate4 έγραψε:Ακόμα δεν το χουν βάλει ΠΑΟ,ΟΣΦΠ,ΑΕΚ,Ξάνθη,Βόλος ίσως και καμιά άλλη. Το μπούλο να το βγάλουμε φανέλα του ΠΑΟΚ είναι όχι της Εθνικής.
Καλά αυτό πες το στους μπάτσους αύριο. Ούτε Ελλάδα, ούτε Μακεδονία ο Π.Α.Ο.Κ. είναι ανώτερος απ΄αυτάPegasus έγραψε:IKARIA_4 έγραψε:o ΠΑΟΚ ειναι Ελληνικη ομαδα, σε αντιθεση με τις αθηναικες
Ανοίγουμε μεγάλη κουβέντα τώρα. Έπρεπε να βάλω φατσούλα να δείξω ότι το λέω για πλάκαbrigate4 έγραψε:Ναι αυτοί το βάλαν από μόνοι τους στην αρχή της χρονιάς.
Καλά αυτό πες το στους μπάτσους αύριο. Ούτε Ελλάδα, ούτε Μακεδονία ο Π.Α.Ο.Κ. είναι ανώτερος απ΄αυτάPegasus έγραψε:IKARIA_4 έγραψε:o ΠΑΟΚ ειναι Ελληνικη ομαδα, σε αντιθεση με τις αθηναικες