Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Για μένα η διατησια ήταν πόλυ καλη μακάρι να ήταν όλες οι διατησιες έτσι μόνο στην κάρτα του τσίριλο έχω ενδιασμο
.......
.......
Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Ο Αλέξης Σπυρόπουλος σχολιάζει: Στο τελευταίο στάδιο ο ΠΑΟΚ θεωρητικά και μόνο με τον Αθανασιάδη προσπάθησε να κλέψει το ματς. Ηταν ένα σενάριο που δεν άξιζε. Δεν έβγαλε επιθετική προσωπικότητα. Με ένα από τα χειρότερά του παιχνίδι έφερε ένα άνετο 0-0, το οποίο είναι ένα πολυπαιγμένο έργο στα ντέρμπι των δύο ομάδων. Μία συνολική υπεροχή του Αρη δίχως αντίκρισμα και μία αντίπαλη εστία που όσο κυλάνε τα σερί (τέταρτο συνεχόμενο ματς χωρίς γκολ) γίνεται όλο και πιο ταμπού. Μεγάλη η απώλεια του Χαβίτο για τη συνέχεια και πλέον προσευχές να τους βγει ο Μπομπαντίγια για να μπορέσουν να διεκδικήσουν την 5η θέση. Ουσιαστικά φάνηκε ότι η ενέργεια του ΠΑΟΚ απορροφήθηκε από το ματς Κυπέλλου της Τετάρτης. Πέρυσι για τον ΠΑΟΚ η επίσκεψη στο Χαριλάου ήταν ένας τίτλος, φέτος τίποτα. Πέρυσι για τον Αρη ήταν να στερήσει τον τίτλο από τον ΠΑΟΚ, φέτος να κυνηγάει την Καβάλα.
Όταν δεν παίζει ΠΑΟΚ - ΠΟΚ, γράφει ξηγημένα.
Όταν δεν παίζει ΠΑΟΚ - ΠΟΚ, γράφει ξηγημένα.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21295
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
μία από τις ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟΤΕΡΕΣ εμφανίσεις της ομάδας.σχεδόν ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ θα τη χαρακτήριζα ...
κάκιστες επιλογές,βαθμός αυτοσυγκέντρωσης μηδενικός,απάθεια αγωνιστική.
κάκιστες επιλογές,βαθμός αυτοσυγκέντρωσης μηδενικός,απάθεια αγωνιστική.
Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Θα μπορουσαμε να τους στειλουμε στον αγυριστο!Δεν πειραζει,ομως...Το παιγνιδι ειναι αναξιο κριτικης.
Φανηκε πως οι παικτες ειχαν αλλου το μυαλο τους.....Γ@ΜΗΜΕΝΟΙ GAYΡΟΙ,ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΣΑΣ!
Φανηκε πως οι παικτες ειχαν αλλου το μυαλο τους.....Γ@ΜΗΜΕΝΟΙ GAYΡΟΙ,ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΣΑΣ!
Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Ένα μάτσο χάλια.Αγγαρεία κάνανε και το μυαλό τους ήταν αλλού.Παίζεις με το 2ο φαβορί γιά υποβιβασμό(βάσει προγράμματος) και δεν τους ρίχνεις μία να τους στείλεις στα τάρταρα αλλά σου παίρνουν και το Χ.
Μακάρι να κράτησαν δυνάμεις γιά την Τετάρτη.
ΥΓ Περιμένω πως και πως το μεγάλο ντέρμπυ παραμονής ερπετό-γριά.Εκεί θα γελάσει κάθε πικραμένος...

Μακάρι να κράτησαν δυνάμεις γιά την Τετάρτη.
ΥΓ Περιμένω πως και πως το μεγάλο ντέρμπυ παραμονής ερπετό-γριά.Εκεί θα γελάσει κάθε πικραμένος...
Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
MVP τον Κόνδορα. Τιμής ένεκεν.
Πιστεύω ότι αν δεν είχαμε το παιχνίδι της Τετάρτης, το σημερινό θα το χτυπούσαμε.
Απεναντίας είδα την ομάδα να μην βάζει τα πόδια της στην φωτιά και να δίνει βάση στο κλείσιμο των χώρων και την ανασταλτική λειτουργία. Καλά ξηγήθηκε. Εδώ άλλοι ζητούσαν να κατεβάσει την Κ20, ο Χαβίνιο.
Δημιουργικά, με απόντες τους Ίβιτς και Λίνο (μας χρωστάνε ένα καλό παιχνίδι) και τους υπόλοιπους να συντηρούνται, μην περιμένετε πολλά.
Πιστεύω ότι αν δεν είχαμε το παιχνίδι της Τετάρτης, το σημερινό θα το χτυπούσαμε.
Απεναντίας είδα την ομάδα να μην βάζει τα πόδια της στην φωτιά και να δίνει βάση στο κλείσιμο των χώρων και την ανασταλτική λειτουργία. Καλά ξηγήθηκε. Εδώ άλλοι ζητούσαν να κατεβάσει την Κ20, ο Χαβίνιο.
Δημιουργικά, με απόντες τους Ίβιτς και Λίνο (μας χρωστάνε ένα καλό παιχνίδι) και τους υπόλοιπους να συντηρούνται, μην περιμένετε πολλά.
Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
H SHMAIA THS ELLADAS GIATI MPHKE DN TERIAZEI KATHOLOU
Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Ελληνικα και μικρα ρε συ τσακαλε...
Κατα τα αλλα μαζι σου...
Κατα τα αλλα μαζι σου...
-
breakdown88
- Δημοσιεύσεις: 234
- Εγγραφή: Τετ 10 Δεκ 2008, 15:34
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Αυτό ακριβώς. Όπως το θέλαμε πήγε το ματς. Ούτε ήττα, ούτε κούραση, ούτε κάρτες, ούτε τραυματισμοί. Πάμε για την Τετάρτη.Olorin έγραψε:Συντηρηση δυναμεων καναμε.
Το οτι τελειωσαμε το παιχνιδι χωρις τραυματισμους και καρτες παιρνοντας ΑΝΕΤΑ το Χ ειναι επιτυχια. Παμε στο πραγματικα μεγαλο παιχνιδι ξεκουραστοι και πληρεις (πλην Βιτολο).
(Δεν εξετάζω αν πηγαίνει ή όχι η σημαία, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει ο δικέφαλος, η σημαία είναι πλεονασμός)
Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
απλα την σημαια την εχουν ολοι εκτος του ποκ κατι που σημαινει η δν υπαρχει νομος και το εβαλαν ετσι η ο νομος δεν ισχυει στους κολο αθηναιους μαλλον το δευτερο
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21295
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
ο άρης αδικήθηκε.άρχισαν τα όργανα το λεπόν ...

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Μάτς αγγαρεία....Τελείωσε αναίμακτα ευτυχώς...ούτε που με ενδιέφερε το αποτέλεσμα...πάμε για το μάτς της χρονιάς(μέχρι το επόμενο..)Συλληπητήρια για το χαμό του πατέρα του παικταρά μας...

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Δύσκολο το ματς αν αναλογιστεί κανείς αυτό που έγινε με τον Πάμπλο.. Βέβαια εφόσον παίξαμε με την βασική 11άδα δεν μπορεί να πει κάποιος πως σκεφτόμασταν μόνο τον γαύρο. Θετικό το ότι δεν εχουμε απώλειες πέρα από την τεράστια του Κοντρέρας. Ακόμα και με Χ είμαστε μόνοι 3οι.
Το γ@μώτο για μένα είναι η ήττα του πρώτου γύρου που αν ήταν άσσος θα είχαμε καλύτερη ψυχολογία και σήμερα ίσως να μιλάγαμε με διαφορετικά δεδομένα. Και φυσικά με το σημερινό Χ ο ρούλης θα ήταν ήδη στη Β
Το γ@μώτο για μένα είναι η ήττα του πρώτου γύρου που αν ήταν άσσος θα είχαμε καλύτερη ψυχολογία και σήμερα ίσως να μιλάγαμε με διαφορετικά δεδομένα. Και φυσικά με το σημερινό Χ ο ρούλης θα ήταν ήδη στη Β
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
τι σχολια και παρελειπομενα?ποτε παιξαμε με το σκουληκι?