Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Συζήτηση για αγώνες της ομάδας που έγιναν

M.V.P.

Το δημοψήφισμα λήγει την Παρ 04 Φεβ 2011, 21:41

Χαλκιάς
5
2%
Sznaucner
5
2%
Cirillo
16
7%
Contreras
134
62%
Lino
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Garcia
8
4%
Τσουκαλάς
9
4%
Ivic
2
1%
Vieirinha
1
0%
Muslimovic
15
7%
Σαλπιγγίδης
2
1%
Κουτσιανικούλης
16
7%
Αθανασιάδης
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Filomeno
3
1%
 
Σύνολο ψήφων: 216

Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από eorptol »

Για μένα η διατησια ήταν πόλυ καλη μακάρι να ήταν όλες οι διατησιες έτσι μόνο στην κάρτα του τσίριλο έχω ενδιασμο
.......
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από plato6 »

4 ψήφους ο Μουσλίμοβιτς? ? ? ? :shock: :shock: :o :o
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Pegasus »

Ο Αλέξης Σπυρόπουλος σχολιάζει: Στο τελευταίο στάδιο ο ΠΑΟΚ θεωρητικά και μόνο με τον Αθανασιάδη προσπάθησε να κλέψει το ματς. Ηταν ένα σενάριο που δεν άξιζε. Δεν έβγαλε επιθετική προσωπικότητα. Με ένα από τα χειρότερά του παιχνίδι έφερε ένα άνετο 0-0, το οποίο είναι ένα πολυπαιγμένο έργο στα ντέρμπι των δύο ομάδων. Μία συνολική υπεροχή του Αρη δίχως αντίκρισμα και μία αντίπαλη εστία που όσο κυλάνε τα σερί (τέταρτο συνεχόμενο ματς χωρίς γκολ) γίνεται όλο και πιο ταμπού. Μεγάλη η απώλεια του Χαβίτο για τη συνέχεια και πλέον προσευχές να τους βγει ο Μπομπαντίγια για να μπορέσουν να διεκδικήσουν την 5η θέση. Ουσιαστικά φάνηκε ότι η ενέργεια του ΠΑΟΚ απορροφήθηκε από το ματς Κυπέλλου της Τετάρτης. Πέρυσι για τον ΠΑΟΚ η επίσκεψη στο Χαριλάου ήταν ένας τίτλος, φέτος τίποτα. Πέρυσι για τον Αρη ήταν να στερήσει τον τίτλο από τον ΠΑΟΚ, φέτος να κυνηγάει την Καβάλα.


Όταν δεν παίζει ΠΑΟΚ - ΠΟΚ, γράφει ξηγημένα.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21290
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από navigator11 »

μία από τις ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟΤΕΡΕΣ εμφανίσεις της ομάδας.σχεδόν ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ θα τη χαρακτήριζα ...

κάκιστες επιλογές,βαθμός αυτοσυγκέντρωσης μηδενικός,απάθεια αγωνιστική.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από mpafos4 »

Θα μπορουσαμε να τους στειλουμε στον αγυριστο!Δεν πειραζει,ομως...Το παιγνιδι ειναι αναξιο κριτικης.

Φανηκε πως οι παικτες ειχαν αλλου το μυαλο τους.....Γ@ΜΗΜΕΝΟΙ GAYΡΟΙ,ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΣΑΣ!
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από geoavr »

Ένα μάτσο χάλια.Αγγαρεία κάνανε και το μυαλό τους ήταν αλλού.Παίζεις με το 2ο φαβορί γιά υποβιβασμό(βάσει προγράμματος) και δεν τους ρίχνεις μία να τους στείλεις στα τάρταρα αλλά σου παίρνουν και το Χ.
Μακάρι να κράτησαν δυνάμεις γιά την Τετάρτη.
ΥΓ Περιμένω πως και πως το μεγάλο ντέρμπυ παραμονής ερπετό-γριά.Εκεί θα γελάσει κάθε πικραμένος...


:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από DC »

MVP τον Κόνδορα. Τιμής ένεκεν.
Πιστεύω ότι αν δεν είχαμε το παιχνίδι της Τετάρτης, το σημερινό θα το χτυπούσαμε.
Απεναντίας είδα την ομάδα να μην βάζει τα πόδια της στην φωτιά και να δίνει βάση στο κλείσιμο των χώρων και την ανασταλτική λειτουργία. Καλά ξηγήθηκε. Εδώ άλλοι ζητούσαν να κατεβάσει την Κ20, ο Χαβίνιο.
Δημιουργικά, με απόντες τους Ίβιτς και Λίνο (μας χρωστάνε ένα καλό παιχνίδι) και τους υπόλοιπους να συντηρούνται, μην περιμένετε πολλά.
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2344
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από paoktzis »

H SHMAIA THS ELLADAS GIATI MPHKE DN TERIAZEI KATHOLOU
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από novito »

Ελληνικα και μικρα ρε συ τσακαλε...
Κατα τα αλλα μαζι σου...
breakdown88
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: Τετ 10 Δεκ 2008, 15:34
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από breakdown88 »

Olorin έγραψε:Συντηρηση δυναμεων καναμε.
Το οτι τελειωσαμε το παιχνιδι χωρις τραυματισμους και καρτες παιρνοντας ΑΝΕΤΑ το Χ ειναι επιτυχια. Παμε στο πραγματικα μεγαλο παιχνιδι ξεκουραστοι και πληρεις (πλην Βιτολο).
Αυτό ακριβώς. Όπως το θέλαμε πήγε το ματς. Ούτε ήττα, ούτε κούραση, ούτε κάρτες, ούτε τραυματισμοί. Πάμε για την Τετάρτη.

(Δεν εξετάζω αν πηγαίνει ή όχι η σημαία, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει ο δικέφαλος, η σημαία είναι πλεονασμός)
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2344
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από paoktzis »

απλα την σημαια την εχουν ολοι εκτος του ποκ κατι που σημαινει η δν υπαρχει νομος και το εβαλαν ετσι η ο νομος δεν ισχυει στους κολο αθηναιους μαλλον το δευτερο
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21290
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από navigator11 »

ο άρης αδικήθηκε.άρχισαν τα όργανα το λεπόν ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Photis »

Μάτς αγγαρεία....Τελείωσε αναίμακτα ευτυχώς...ούτε που με ενδιέφερε το αποτέλεσμα...πάμε για το μάτς της χρονιάς(μέχρι το επόμενο..)Συλληπητήρια για το χαμό του πατέρα του παικταρά μας...
:pano:
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Napoli4 »

Δύσκολο το ματς αν αναλογιστεί κανείς αυτό που έγινε με τον Πάμπλο.. Βέβαια εφόσον παίξαμε με την βασική 11άδα δεν μπορεί να πει κάποιος πως σκεφτόμασταν μόνο τον γαύρο. Θετικό το ότι δεν εχουμε απώλειες πέρα από την τεράστια του Κοντρέρας. Ακόμα και με Χ είμαστε μόνοι 3οι.
Το γ@μώτο για μένα είναι η ήττα του πρώτου γύρου που αν ήταν άσσος θα είχαμε καλύτερη ψυχολογία και σήμερα ίσως να μιλάγαμε με διαφορετικά δεδομένα. Και φυσικά με το σημερινό Χ ο ρούλης θα ήταν ήδη στη Β ;)
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

τι σχολια και παρελειπομενα?ποτε παιξαμε με το σκουληκι?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνων”