Σχολιασμός διαιτησίας
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Το αστείο πέναλτυ υπέρ του ΠΑΟ δόθηκε για να μην έχει το δικαίωμα ο Πρόεδρός του, πρώην βολλεϋμπολίστας (και καλός μάλιστα) να φωνάζει για εγκλήματα εναντίον της Ελλάδος!
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Νομίζω ότι εφικτός στόχος είναι η κατάκτηση του Κυπέλλου, καθώς στο πρωτάθλημα ο πρώτος έχει μεγάλη διαφορά και άλλωστε στην Ελλάδα δεν αφήνουν τον ΠΑΟΚ να το κάνει και όλοι ξέρουν τι εννοώ.
Αντελίνο Βιερίνια
Άλλος ένας γκρινιάρης κομπλεξικός μπουγάτσας κατά το ευαγγέλιο των ΠΟΚιτών.
Αντελίνο Βιερίνια
Άλλος ένας γκρινιάρης κομπλεξικός μπουγάτσας κατά το ευαγγέλιο των ΠΟΚιτών.
- CHRISTAKIS
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
- Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
[youtube]EXhHw4-Q49U&feature=related[/youtube]
νομίζω ταιριάζει απόλυτα... (σχεδόν δηλαδη...)
νομίζω ταιριάζει απόλυτα... (σχεδόν δηλαδη...)
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
όχι. γιατί ο νταλούκας δε διαγράφτηκε επειδή έκανε ένα λάθος σφύριγμα. ο νταλούκας διαγράφτηκε γιατί με τh διαιτησία του στο ΠΑΟΚ-ΠΑΟ άφησε το ΠΑΟΚ μέσα στο πρωτάθλημα και στα ΠΑΟΚ-OSFP άφησε το ΠΑΟΚ να νικήσει.Συγγνωμη ρε παιδια αφου διεγραψαν το Δαλουκα δεν πρεπει να κανουν το ιδιο και με αυτους τωρα?
οποιος δεν είναι 100% μέρος του συστήματος και δεν έχει τh προστασία ένoς από τους δυο μεγάλους, αποβάλλεται. είναι απλό.
ο νταλούκας μάλλον άκουγε πολύ καρπετόπουλο πέρσι και νόμιζε ότι μετά την απομάκρυνση γκαγκάτση τα πράγματα στο χwρo τhς διαιτησίας ξεβρομίζουν σιγά σιγά....αν και ο μεντορας του έπρεπε να τον είχε προειδοποιήσει....
κακός και κουκουλάκης είναι σταθερές αξιες.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
τουλαχιστον γλιτωσαν το ξυλο ο διαιτης με Αστέρα και ο άλλος που σφυιριξε εμας
από ανθρωπιστικής πλευράς τα πραγματα ειναι οκ δηλαδή
από ανθρωπιστικής πλευράς τα πραγματα ειναι οκ δηλαδή
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
ολα τα ματς ξεκίνησαν με 10λεπτη καθυστέρηση λόγω διαμαρτυρίας των διαιτητών.και ρωτώ εγώ μετά και τις χθεσινές διαιτησίες....τελικά ποιος είχε δίκιο οι διαιτητές και καλά έκαναν και διαμαρτυρήθηκαν ή αυτοί που τους πλακώσανε στο ξύλο?
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
τους 2 τους πλακωσαν στο ξυλο αν θυμαμαι καλα επειδή "αδικησαν" το τριλο
και τον εναν γιατι μας εδωσε πεναλτι στο Βολο
και τον εναν γιατι μας εδωσε πεναλτι στο Βολο
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
«Άσπρος* γεννιέται ο κόρακας και κόκκινος κατιάζει*
και μαύρος κατασταίνεται* και του κυρού* του μοιάζει»
(*) άσπρος = ο νεοσσός δεν έχει πτέρωμα και φαίνεται άσπρος, κατιάζει = φαντάζει, κατασταίνεται = καθίσταται, κυρού = Κύρης πατέρας, αφεντικό.
Ο Μωσαϊκός νόμος σύμφωνα με το Λευιτικό θεωρεί τον κόρακα "ακάθαρτο ζώο".
:ugeek:
και μαύρος κατασταίνεται* και του κυρού* του μοιάζει»
(*) άσπρος = ο νεοσσός δεν έχει πτέρωμα και φαίνεται άσπρος, κατιάζει = φαντάζει, κατασταίνεται = καθίσταται, κυρού = Κύρης πατέρας, αφεντικό.
Ο Μωσαϊκός νόμος σύμφωνα με το Λευιτικό θεωρεί τον κόρακα "ακάθαρτο ζώο".
:ugeek:
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Τιμωρήθηκε λέει ο Κάκος και ο Κουκουλάκης.
Που θα πάνε διακοπές τα παλικάρια επ ευκαιρίας?
Που θα πάνε διακοπές τα παλικάρια επ ευκαιρίας?
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Δίωξη εισαγγελέα στον Κάκο!
Πειθαρχική δίωξη άσκησε την Πέμπτη ο ποδοσφαιρικός Εισαγγελέας της ΕΠΟ στον Τάσο Κάκο για τον πανηγυρισμό του Μήτρογλου στον αγώνα του Πανιωνίου με τον Παναθηναϊκό.
Ο Κώστας Μήτρογλου ζήτησε «συγνώμη» για τον τρόπο που πανηγύρισε το γκολ που πέτυχε στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό από το γραφείο του αθλητικού εισαγγελέα, Κώστα Σιμιτζόγλου, όμως το θέμα δεν τελείωσε.
Όπως αποκάλυψε το Soccerplus.gr o ποδοσφαιρικός Εισαγγελέας A. Φάκος στρέφεται κατά του κατά του διεθνή διαιτητή επειδή «δεν αποτύπωσε το περιστατικό στο φύλλο αγώνα» κάτι που αποτελεί «ουσιώδη παράλειψη καθηκόντων».
Μάλιστα, ζητά να επιβληθεί ποινή αποκλεισμού τουλάχιστον ενός μήνα στον Κάκο.
Ρε τον Φάκο...
Πειθαρχική δίωξη άσκησε την Πέμπτη ο ποδοσφαιρικός Εισαγγελέας της ΕΠΟ στον Τάσο Κάκο για τον πανηγυρισμό του Μήτρογλου στον αγώνα του Πανιωνίου με τον Παναθηναϊκό.
Ο Κώστας Μήτρογλου ζήτησε «συγνώμη» για τον τρόπο που πανηγύρισε το γκολ που πέτυχε στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό από το γραφείο του αθλητικού εισαγγελέα, Κώστα Σιμιτζόγλου, όμως το θέμα δεν τελείωσε.
Όπως αποκάλυψε το Soccerplus.gr o ποδοσφαιρικός Εισαγγελέας A. Φάκος στρέφεται κατά του κατά του διεθνή διαιτητή επειδή «δεν αποτύπωσε το περιστατικό στο φύλλο αγώνα» κάτι που αποτελεί «ουσιώδη παράλειψη καθηκόντων».
Μάλιστα, ζητά να επιβληθεί ποινή αποκλεισμού τουλάχιστον ενός μήνα στον Κάκο.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.gazzetta.gr/football/super-league/item/132622-%CE%94%CE%AF%CF%89%CE%BE%CE%B7-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%9A%CE%AC%CE%BA%CE%BF- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Κοπρόσκυλα να πάτε να κόψετε το λαιμό σας. Δεν υπάρχει ελληνική διαιτησία. όλοι ανεξαιρέτως είναι λαμόγια.
Δεν εμπιστευόμαστε ούτε τρίχα έλληνα διαιτητη.
ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΝΑ ΠΑΤΕ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ
Δεν εμπιστευόμαστε ούτε τρίχα έλληνα διαιτητη.
ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΝΑ ΠΑΤΕ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
yiannisPAOKitalia έγραψε:Δίωξη εισαγγελέα στον Κάκο!
Πειθαρχική δίωξη άσκησε την Πέμπτη ο ποδοσφαιρικός Εισαγγελέας της ΕΠΟ στον Τάσο Κάκο για τον πανηγυρισμό του Μήτρογλου στον αγώνα του Πανιωνίου με τον Παναθηναϊκό.
Ο Κώστας Μήτρογλου ζήτησε «συγνώμη» για τον τρόπο που πανηγύρισε το γκολ που πέτυχε στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό από το γραφείο του αθλητικού εισαγγελέα, Κώστα Σιμιτζόγλου, όμως το θέμα δεν τελείωσε.
Όπως αποκάλυψε το Soccerplus.gr o ποδοσφαιρικός Εισαγγελέας A. Φάκος στρέφεται κατά του κατά του διεθνή διαιτητή επειδή «δεν αποτύπωσε το περιστατικό στο φύλλο αγώνα» κάτι που αποτελεί «ουσιώδη παράλειψη καθηκόντων».
Μάλιστα, ζητά να επιβληθεί ποινή αποκλεισμού τουλάχιστον ενός μήνα στον Κάκο.
Ρε τον Φάκο...Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.gazzetta.gr/football/super-league/item/132622-%CE%94%CE%AF%CF%89%CE%BE%CE%B7-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%9A%CE%AC%CE%BA%CE%BF
πιαστηκε στον Φακο ο Κακο
ελα μωρέ ,διέλαθε της αυτοδικαιου
όπως και το κέρμα στον επόπτη στο βρωμοτήγανο
αλλά εκει :"σηκω γρηγορα να συνεχίσουμε"
ουτε καν εγραψε τιποτα εκει στο ΦΑ
αν ήταν σε μας....