Σχολιασμός διαιτησίας

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το αστείο πέναλτυ υπέρ του ΠΑΟ δόθηκε για να μην έχει το δικαίωμα ο Πρόεδρός του, πρώην βολλεϋμπολίστας (και καλός μάλιστα) να φωνάζει για εγκλήματα εναντίον της Ελλάδος!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από gash04 »

Νομίζω ότι εφικτός στόχος είναι η κατάκτηση του Κυπέλλου, καθώς στο πρωτάθλημα ο πρώτος έχει μεγάλη διαφορά και άλλωστε στην Ελλάδα δεν αφήνουν τον ΠΑΟΚ να το κάνει και όλοι ξέρουν τι εννοώ.

Αντελίνο Βιερίνια

Άλλος ένας γκρινιάρης κομπλεξικός μπουγάτσας κατά το ευαγγέλιο των ΠΟΚιτών.
Άβαταρ μέλους
CHRISTAKIS
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από CHRISTAKIS »

[youtube]EXhHw4-Q49U&feature=related[/youtube]

νομίζω ταιριάζει απόλυτα... (σχεδόν δηλαδη...) :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Petm »

Συγγνωμη ρε παιδια αφου διεγραψαν το Δαλουκα δεν πρεπει να κανουν το ιδιο και με αυτους τωρα? :redcard:
όχι. γιατί ο νταλούκας δε διαγράφτηκε επειδή έκανε ένα λάθος σφύριγμα. ο νταλούκας διαγράφτηκε γιατί με τh διαιτησία του στο ΠΑΟΚ-ΠΑΟ άφησε το ΠΑΟΚ μέσα στο πρωτάθλημα και στα ΠΑΟΚ-OSFP άφησε το ΠΑΟΚ να νικήσει.

οποιος δεν είναι 100% μέρος του συστήματος και δεν έχει τh προστασία ένoς από τους δυο μεγάλους, αποβάλλεται. είναι απλό.

ο νταλούκας μάλλον άκουγε πολύ καρπετόπουλο πέρσι και νόμιζε ότι μετά την απομάκρυνση γκαγκάτση τα πράγματα στο χwρo τhς διαιτησίας ξεβρομίζουν σιγά σιγά....αν και ο μεντορας του έπρεπε να τον είχε προειδοποιήσει....

κακός και κουκουλάκης είναι σταθερές αξιες.
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από niks »

τουλαχιστον γλιτωσαν το ξυλο ο διαιτης με Αστέρα και ο άλλος που σφυιριξε εμας
από ανθρωπιστικής πλευράς τα πραγματα ειναι οκ δηλαδή
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από lefis »

ολα τα ματς ξεκίνησαν με 10λεπτη καθυστέρηση λόγω διαμαρτυρίας των διαιτητών.και ρωτώ εγώ μετά και τις χθεσινές διαιτησίες....τελικά ποιος είχε δίκιο οι διαιτητές και καλά έκαναν και διαμαρτυρήθηκαν ή αυτοί που τους πλακώσανε στο ξύλο?
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από niks »

τους 2 τους πλακωσαν στο ξυλο αν θυμαμαι καλα επειδή "αδικησαν" το τριλο
και τον εναν γιατι μας εδωσε πεναλτι στο Βολο
Άβαταρ μέλους
Αη Ποντ
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:09

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Αη Ποντ »

«Άσπρος* γεννιέται ο κόρακας και κόκκινος κατιάζει*
και μαύρος κατασταίνεται* και του κυρού* του μοιάζει»



(*) άσπρος = ο νεοσσός δεν έχει πτέρωμα και φαίνεται άσπρος, κατιάζει = φαντάζει, κατασταίνεται = καθίσταται, κυρού = Κύρης πατέρας, αφεντικό.


Ο Μωσαϊκός νόμος σύμφωνα με το Λευιτικό θεωρεί τον κόρακα "ακάθαρτο ζώο".
:ugeek:
Άβαταρ μέλους
lostre_4
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:47

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από lostre_4 »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Αη ποντ ...δεν υπάρχεις
Κλαίω :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από gash04 »

Τιμωρήθηκε λέει ο Κάκος και ο Κουκουλάκης.

Που θα πάνε διακοπές τα παλικάρια επ ευκαιρίας?
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από free4 »

Στον ΒΟΤΑΝΙΚΟ κήπο και στο Karaiskakis Complex!
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Δίωξη εισαγγελέα στον Κάκο!

Πειθαρχική δίωξη άσκησε την Πέμπτη ο ποδοσφαιρικός Εισαγγελέας της ΕΠΟ στον Τάσο Κάκο για τον πανηγυρισμό του Μήτρογλου στον αγώνα του Πανιωνίου με τον Παναθηναϊκό.

Ο Κώστας Μήτρογλου ζήτησε «συγνώμη» για τον τρόπο που πανηγύρισε το γκολ που πέτυχε στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό από το γραφείο του αθλητικού εισαγγελέα, Κώστα Σιμιτζόγλου, όμως το θέμα δεν τελείωσε.

Όπως αποκάλυψε το Soccerplus.gr o ποδοσφαιρικός Εισαγγελέας A. Φάκος στρέφεται κατά του κατά του διεθνή διαιτητή επειδή «δεν αποτύπωσε το περιστατικό στο φύλλο αγώνα» κάτι που αποτελεί «ουσιώδη παράλειψη καθηκόντων».

Μάλιστα, ζητά να επιβληθεί ποινή αποκλεισμού τουλάχιστον ενός μήνα στον Κάκο.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.gazzetta.gr/football/super-league/item/132622-%CE%94%CE%AF%CF%89%CE%BE%CE%B7-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%9A%CE%AC%CE%BA%CE%BF
Ρε τον Φάκο...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Κοπρόσκυλα να πάτε να κόψετε το λαιμό σας. Δεν υπάρχει ελληνική διαιτησία. όλοι ανεξαιρέτως είναι λαμόγια.
Δεν εμπιστευόμαστε ούτε τρίχα έλληνα διαιτητη.
ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΝΑ ΠΑΤΕ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από gash04 »

Ψόφο απο καρκίνο σε όλους σας αλλάξτε πλανήτη.
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από niks »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Δίωξη εισαγγελέα στον Κάκο!

Πειθαρχική δίωξη άσκησε την Πέμπτη ο ποδοσφαιρικός Εισαγγελέας της ΕΠΟ στον Τάσο Κάκο για τον πανηγυρισμό του Μήτρογλου στον αγώνα του Πανιωνίου με τον Παναθηναϊκό.

Ο Κώστας Μήτρογλου ζήτησε «συγνώμη» για τον τρόπο που πανηγύρισε το γκολ που πέτυχε στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό από το γραφείο του αθλητικού εισαγγελέα, Κώστα Σιμιτζόγλου, όμως το θέμα δεν τελείωσε.

Όπως αποκάλυψε το Soccerplus.gr o ποδοσφαιρικός Εισαγγελέας A. Φάκος στρέφεται κατά του κατά του διεθνή διαιτητή επειδή «δεν αποτύπωσε το περιστατικό στο φύλλο αγώνα» κάτι που αποτελεί «ουσιώδη παράλειψη καθηκόντων».

Μάλιστα, ζητά να επιβληθεί ποινή αποκλεισμού τουλάχιστον ενός μήνα στον Κάκο.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.gazzetta.gr/football/super-league/item/132622-%CE%94%CE%AF%CF%89%CE%BE%CE%B7-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%9A%CE%AC%CE%BA%CE%BF
Ρε τον Φάκο...

πιαστηκε στον Φακο ο Κακο :lol: :lol: :lol:


ελα μωρέ ,διέλαθε της αυτοδικαιου

όπως και το κέρμα στον επόπτη στο βρωμοτήγανο
αλλά εκει :"σηκω γρηγορα να συνεχίσουμε"
ουτε καν εγραψε τιποτα εκει στο ΦΑ
αν ήταν σε μας....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”