Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Pegasus »

Κάνε καμιά αλλαγή ρε Χάβο να το πάρουμε το ματσάκι...

Σοβαρά τώρα, συμφωνώ με το βροχοποιό στην πρόβλεψη. Όλοι ξέρουν για τους κακούς ΠΑΟΚτσήδες που κάνουν το χορτάρι να μαραίνεται, για τους γαυροβάζελους σιωπή. Τι σου είναι να έχεις δικά σου 2-3 ΜΜΕ κι ένα κοπάδι ΑΡΔ ε;
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 944
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

interted έγραψε:και μόνο ότι δεν ήρθε ο εκπρόσωπος της αστυνομίας σημαίνει ενοχή. κατά τα άλλα όταν είναι να δικαστεί κανένας πιτσιρικάς φουκαράς σπέυδουν όλοι για μάρτυρες.
Ο νομικός εκπρόσωπος του ΠΑΟΚ ζητά την παρουσία του Αστυνομικού Διευθυντή Μαγνησίας. Επίσης, οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ διαμαρτύρονται για την αλλαγή ώρας εκδίκασης της υπόθεσης. Σύμφωνα με πληροφορίες από τον Βόλο, ο Αστυνομικός Διευθυντής Μαγνησίας έχει άδεια μέχρι τις 5 Φεβρουαρίου από την υπηρεσία του, γι' αυτό δεν παρέστη

Ετσι ειναι αδερφε....
interted
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από interted »

που πήγε, στο λας βέγκας?
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από gash04 »

Aπίστευτες καταγγελίες και από τον εκπρόσωπο επικοινωνίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Κυριάκο Κυριάκο

«Η έκθεση της αστυνομίας είναι αστεία. Ζητήσαμε να δώσει το παρόν ο αστυνομικός διευθυντής του Βόλου και αυτός απουσίασε. Τι να πούμε; Ότι εδώ και δυο μέρες παίζει σποτ στο ConnX-TV που διαφημίζει τη ρεβάνς του κυπέλλου στην Τούμπα ανάμεσα στην ομάδα μας και τον Ολυμπιακό λέγοντας ότι ο ΠΑΟΚ θα παίξει χωρίς τον κόσμο του; Μας έχετε τιμωρήσει ήδη και δεν το ξέρουμε;»


Και ακόμα καθόμαστε και το αναλύουμε?
Αν δεν στηθεί φυλάκιο δεν γίνεται τίποτα.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από gash04 »

Καθώς επίσης απο εδώ και στο εξής οποιοσδήποτε διαιτητής ή παίχτης αντίπαλης ομάδας θα πρέπει να απαγορευτεί να φεύγει όρθιος.
:twisted:

Έτσι γιατί μας αρέσει ο αθλητισμός.
Άβαταρ μέλους
georgedoulk
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από georgedoulk »

Καλά τα πήγαμε.

Μόνο δυο αγωνιστικές θα φαμε, γιατι ειμαστε και υπότροποι.
Με την εφεση θα πέσει στη μία.

Π.Α.Ο.Κ. είσαι.
interted
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από interted »

όπως σε σχεδον όλα τα πράγματα στην ελλάδα και οι τίτλοι παίζονται στα χαρτιά και όχι στην ουσία
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από shark4 »

E , πως ... Να στεναχωρηθει ο πλεον σοβαρος επενδυτης ( βλ. Χοντρος ) στον χωρο του Ελληνικου ποδοσφαιρου ????
Τι τους εφερε τοσους αστερες και τον Βαλβερδε στο κ@λογηπεδο του , για να μεινουν απεξω απο τον Μπαλαφα , τον Σακελλαριου και τον Χαβο ????
Τους ρωτησες ρε Χαβο ???? Καλα μειναν εκτος Ευρωπης πριν τον Δεκαπενταυγουστο , να μεινουν και εκτος κυπελλου ????
Ειναι ιερη υποχρεωση αυτου του σαπιου συστηματος να προστατευσει οσο το δυνατον περισσοτερο τον πιο σαπιο εκφραστη του ... 8-)
Dimg4

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Dimg4 »

rainmaker έγραψε:Θεωρώ πως θα φάμε μια αγωνιστική. Αυτή με το γαύρο. Για να βολευτούν αυτοί που πρέπει αλλά και για να μην εξοργιστούν οι δικοί μας..Έτσι θα χουν το κεφάλι τους ήσυχο..
Καθαρή πρόβλεψη κάνω δεν ξέρω κάτι..
και μετα τυχαια θα εχουμε μια ευνοικη διαιτησια με βαζελο εαν αποκλειστουμε για να μας ηρεμησουν
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Equalizer »

Δυστυχώς επιβεβαιώνεται καθημερινά πως αυτό το κρατίδιο είναι υπο διάλυση.. Δεν υπάρχουν θεσμοί πως το λένε τα πάντα είναι στο μιλητό.

υ.γ. ΔΕΝ θα αποκλειστούμε..
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από bane1980 »

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!

Ο γαύρος ας μαγειρέψει όσο θέλει, ας βάλει λυτούς και δεμένους, ας κάνει ότι πουστιά του επιτάσσει η πούστικη φύση του, 3 παραμένουν οι επιλογές του:

1) να φάει γκολάκια και να πάει σταδιάλα
2) να φάει φάπες και να πάει σταδιάλα
3) να φάει και τα δύο και να πάει σταδιάλα

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

dj_timo έγραψε:
rainmaker έγραψε:Θεωρώ πως θα φάμε μια αγωνιστική. Αυτή με το γαύρο. Για να βολευτούν αυτοί που πρέπει αλλά και για να μην εξοργιστούν οι δικοί μας..Έτσι θα χουν το κεφάλι τους ήσυχο..
Καθαρή πρόβλεψη κάνω δεν ξέρω κάτι..
και μετα τυχαια θα εχουμε μια ευνοικη διαιτησια με βαζελο εαν αποκλειστουμε για να μας ηρεμησουν
Δε σου τα παν σωστά.
Σφαγιαστική διαιτησία θα έχουμε ως αντιστάθμισμα για την εύνοια της τιμωρίας με μία αντί για δύο αγωνιστικές.
Ο βάζελος θα το απαιτήσει για να εξισορροπηθεί το ότι ο θρήνος έπαιξε κεκλεισμένων των θυρών με εμάς για να μην διαταραχθεί το περί δικαίου αίσθημα στο bras de fer των δύο σιχαμάτων.
Κι αν σου φαίνονται παράλογα αυτά, πες μου αν έχεις δει κάτι λογικό ως τώρα.
Άβαταρ μέλους
kotsos
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από kotsos »

gash04 έγραψε: εδώ και δυο μέρες παίζει σποτ στο ConnX-TV που διαφημίζει τη ρεβάνς του κυπέλλου στην Τούμπα ανάμεσα στην ομάδα μας και τον Ολυμπιακό λέγοντας ότι ο ΠΑΟΚ θα παίξει χωρίς τον κόσμο του; Μας έχετε τιμωρήσει ήδη και δεν το ξέρουμε;»

:shock:

Όλα ωραία κομμένα και ραμμένα στα τεράστια μέτρα τους!

Άμα έχεις πρωταθληματάρα, τι να λέμε τώρα...

Προστατέψτε την επένδυση του κ.Μαρινάκη παιδιά, κυρίως τώρα που κλείνει και Ντεγκρα
Άβαταρ μέλους
ox aman
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 22:48
Τοποθεσία: ΤΟΥΜΠΑ

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από ox aman »

δηλαδη σε 4-5 μερες θα πανε 7000 γαβροι στο βολο κι αυτος εχει αδεια?
μας δουλευουν και αυτος και ο περιφερειαρχης θεσσαλιας που τον καλυπτει.
P.S Εκεινο το ''αθωος μεχρι αποδειξεως του εναντιον'' μαλλον δεν ισχυει εδω ε;
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από eorptol »

Η δικαιοσύνη είναι σε ΆΔΕΙΑ ΔΙΑΚΟΠΏΝ
ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ η χώρα της πουστιας
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague”