Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Κάνε καμιά αλλαγή ρε Χάβο να το πάρουμε το ματσάκι...
Σοβαρά τώρα, συμφωνώ με το βροχοποιό στην πρόβλεψη. Όλοι ξέρουν για τους κακούς ΠΑΟΚτσήδες που κάνουν το χορτάρι να μαραίνεται, για τους γαυροβάζελους σιωπή. Τι σου είναι να έχεις δικά σου 2-3 ΜΜΕ κι ένα κοπάδι ΑΡΔ ε;
Σοβαρά τώρα, συμφωνώ με το βροχοποιό στην πρόβλεψη. Όλοι ξέρουν για τους κακούς ΠΑΟΚτσήδες που κάνουν το χορτάρι να μαραίνεται, για τους γαυροβάζελους σιωπή. Τι σου είναι να έχεις δικά σου 2-3 ΜΜΕ κι ένα κοπάδι ΑΡΔ ε;
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Ο νομικός εκπρόσωπος του ΠΑΟΚ ζητά την παρουσία του Αστυνομικού Διευθυντή Μαγνησίας. Επίσης, οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ διαμαρτύρονται για την αλλαγή ώρας εκδίκασης της υπόθεσης. Σύμφωνα με πληροφορίες από τον Βόλο, ο Αστυνομικός Διευθυντής Μαγνησίας έχει άδεια μέχρι τις 5 Φεβρουαρίου από την υπηρεσία του, γι' αυτό δεν παρέστηinterted έγραψε:και μόνο ότι δεν ήρθε ο εκπρόσωπος της αστυνομίας σημαίνει ενοχή. κατά τα άλλα όταν είναι να δικαστεί κανένας πιτσιρικάς φουκαράς σπέυδουν όλοι για μάρτυρες.
Ετσι ειναι αδερφε....
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Aπίστευτες καταγγελίες και από τον εκπρόσωπο επικοινωνίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Κυριάκο Κυριάκο
«Η έκθεση της αστυνομίας είναι αστεία. Ζητήσαμε να δώσει το παρόν ο αστυνομικός διευθυντής του Βόλου και αυτός απουσίασε. Τι να πούμε; Ότι εδώ και δυο μέρες παίζει σποτ στο ConnX-TV που διαφημίζει τη ρεβάνς του κυπέλλου στην Τούμπα ανάμεσα στην ομάδα μας και τον Ολυμπιακό λέγοντας ότι ο ΠΑΟΚ θα παίξει χωρίς τον κόσμο του; Μας έχετε τιμωρήσει ήδη και δεν το ξέρουμε;»
Και ακόμα καθόμαστε και το αναλύουμε?
Αν δεν στηθεί φυλάκιο δεν γίνεται τίποτα.
«Η έκθεση της αστυνομίας είναι αστεία. Ζητήσαμε να δώσει το παρόν ο αστυνομικός διευθυντής του Βόλου και αυτός απουσίασε. Τι να πούμε; Ότι εδώ και δυο μέρες παίζει σποτ στο ConnX-TV που διαφημίζει τη ρεβάνς του κυπέλλου στην Τούμπα ανάμεσα στην ομάδα μας και τον Ολυμπιακό λέγοντας ότι ο ΠΑΟΚ θα παίξει χωρίς τον κόσμο του; Μας έχετε τιμωρήσει ήδη και δεν το ξέρουμε;»
Και ακόμα καθόμαστε και το αναλύουμε?
Αν δεν στηθεί φυλάκιο δεν γίνεται τίποτα.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Καθώς επίσης απο εδώ και στο εξής οποιοσδήποτε διαιτητής ή παίχτης αντίπαλης ομάδας θα πρέπει να απαγορευτεί να φεύγει όρθιος.
Έτσι γιατί μας αρέσει ο αθλητισμός.
Έτσι γιατί μας αρέσει ο αθλητισμός.
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Καλά τα πήγαμε.
Μόνο δυο αγωνιστικές θα φαμε, γιατι ειμαστε και υπότροποι.
Με την εφεση θα πέσει στη μία.
Π.Α.Ο.Κ. είσαι.
Μόνο δυο αγωνιστικές θα φαμε, γιατι ειμαστε και υπότροποι.
Με την εφεση θα πέσει στη μία.
Π.Α.Ο.Κ. είσαι.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
όπως σε σχεδον όλα τα πράγματα στην ελλάδα και οι τίτλοι παίζονται στα χαρτιά και όχι στην ουσία
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
E , πως ... Να στεναχωρηθει ο πλεον σοβαρος επενδυτης ( βλ. Χοντρος ) στον χωρο του Ελληνικου ποδοσφαιρου ????
Τι τους εφερε τοσους αστερες και τον Βαλβερδε στο κ@λογηπεδο του , για να μεινουν απεξω απο τον Μπαλαφα , τον Σακελλαριου και τον Χαβο ????
Τους ρωτησες ρε Χαβο ???? Καλα μειναν εκτος Ευρωπης πριν τον Δεκαπενταυγουστο , να μεινουν και εκτος κυπελλου ????
Ειναι ιερη υποχρεωση αυτου του σαπιου συστηματος να προστατευσει οσο το δυνατον περισσοτερο τον πιο σαπιο εκφραστη του ...
Τι τους εφερε τοσους αστερες και τον Βαλβερδε στο κ@λογηπεδο του , για να μεινουν απεξω απο τον Μπαλαφα , τον Σακελλαριου και τον Χαβο ????
Τους ρωτησες ρε Χαβο ???? Καλα μειναν εκτος Ευρωπης πριν τον Δεκαπενταυγουστο , να μεινουν και εκτος κυπελλου ????
Ειναι ιερη υποχρεωση αυτου του σαπιου συστηματος να προστατευσει οσο το δυνατον περισσοτερο τον πιο σαπιο εκφραστη του ...
-
Dimg4
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
και μετα τυχαια θα εχουμε μια ευνοικη διαιτησια με βαζελο εαν αποκλειστουμε για να μας ηρεμησουνrainmaker έγραψε:Θεωρώ πως θα φάμε μια αγωνιστική. Αυτή με το γαύρο. Για να βολευτούν αυτοί που πρέπει αλλά και για να μην εξοργιστούν οι δικοί μας..Έτσι θα χουν το κεφάλι τους ήσυχο..
Καθαρή πρόβλεψη κάνω δεν ξέρω κάτι..
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Δυστυχώς επιβεβαιώνεται καθημερινά πως αυτό το κρατίδιο είναι υπο διάλυση.. Δεν υπάρχουν θεσμοί πως το λένε τα πάντα είναι στο μιλητό.
υ.γ. ΔΕΝ θα αποκλειστούμε..
υ.γ. ΔΕΝ θα αποκλειστούμε..
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!
Ο γαύρος ας μαγειρέψει όσο θέλει, ας βάλει λυτούς και δεμένους, ας κάνει ότι πουστιά του επιτάσσει η πούστικη φύση του, 3 παραμένουν οι επιλογές του:
1) να φάει γκολάκια και να πάει σταδιάλα
2) να φάει φάπες και να πάει σταδιάλα
3) να φάει και τα δύο και να πάει σταδιάλα

Ο γαύρος ας μαγειρέψει όσο θέλει, ας βάλει λυτούς και δεμένους, ας κάνει ότι πουστιά του επιτάσσει η πούστικη φύση του, 3 παραμένουν οι επιλογές του:
1) να φάει γκολάκια και να πάει σταδιάλα
2) να φάει φάπες και να πάει σταδιάλα
3) να φάει και τα δύο και να πάει σταδιάλα
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Δε σου τα παν σωστά.dj_timo έγραψε:και μετα τυχαια θα εχουμε μια ευνοικη διαιτησια με βαζελο εαν αποκλειστουμε για να μας ηρεμησουνrainmaker έγραψε:Θεωρώ πως θα φάμε μια αγωνιστική. Αυτή με το γαύρο. Για να βολευτούν αυτοί που πρέπει αλλά και για να μην εξοργιστούν οι δικοί μας..Έτσι θα χουν το κεφάλι τους ήσυχο..
Καθαρή πρόβλεψη κάνω δεν ξέρω κάτι..
Σφαγιαστική διαιτησία θα έχουμε ως αντιστάθμισμα για την εύνοια της τιμωρίας με μία αντί για δύο αγωνιστικές.
Ο βάζελος θα το απαιτήσει για να εξισορροπηθεί το ότι ο θρήνος έπαιξε κεκλεισμένων των θυρών με εμάς για να μην διαταραχθεί το περί δικαίου αίσθημα στο bras de fer των δύο σιχαμάτων.
Κι αν σου φαίνονται παράλογα αυτά, πες μου αν έχεις δει κάτι λογικό ως τώρα.
- kotsos
- Δημοσιεύσεις: 459
- Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
- Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
gash04 έγραψε: εδώ και δυο μέρες παίζει σποτ στο ConnX-TV που διαφημίζει τη ρεβάνς του κυπέλλου στην Τούμπα ανάμεσα στην ομάδα μας και τον Ολυμπιακό λέγοντας ότι ο ΠΑΟΚ θα παίξει χωρίς τον κόσμο του; Μας έχετε τιμωρήσει ήδη και δεν το ξέρουμε;»
Όλα ωραία κομμένα και ραμμένα στα τεράστια μέτρα τους!
Άμα έχεις πρωταθληματάρα, τι να λέμε τώρα...
Προστατέψτε την επένδυση του κ.Μαρινάκη παιδιά, κυρίως τώρα που κλείνει και Ντεγκρα
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
δηλαδη σε 4-5 μερες θα πανε 7000 γαβροι στο βολο κι αυτος εχει αδεια?
μας δουλευουν και αυτος και ο περιφερειαρχης θεσσαλιας που τον καλυπτει.
P.S Εκεινο το ''αθωος μεχρι αποδειξεως του εναντιον'' μαλλον δεν ισχυει εδω ε;
μας δουλευουν και αυτος και ο περιφερειαρχης θεσσαλιας που τον καλυπτει.
P.S Εκεινο το ''αθωος μεχρι αποδειξεως του εναντιον'' μαλλον δεν ισχυει εδω ε;
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Η δικαιοσύνη είναι σε ΆΔΕΙΑ ΔΙΑΚΟΠΏΝ
ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ η χώρα της πουστιας
ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ η χώρα της πουστιας