Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Εχουμε και λέμε.
Πήραμε Ιβιτς,Χαλκιά,Βιτόλο,Παπάζογλου.
Κατά καιρούς θέλαμε Κάλβο,Νέτο,Χαβίτο,Ναφτί,Κάμπορα.
Πρόσφατα προσπαθήσαμε για Φερνάντες άσχετα που δεν μας κάθησε.
Και τώρα σε πολλούς τρέχουν τα σάλια για τον Κούπερ.
Μήπως κάτι δεν πάει καλά?
υ.γ. ακούω ότι είναι για μπούλο και ο Τσεσνάουσκις...μήπως να το δούμε και αυτό λίγο?
Πήραμε Ιβιτς,Χαλκιά,Βιτόλο,Παπάζογλου.
Κατά καιρούς θέλαμε Κάλβο,Νέτο,Χαβίτο,Ναφτί,Κάμπορα.
Πρόσφατα προσπαθήσαμε για Φερνάντες άσχετα που δεν μας κάθησε.
Και τώρα σε πολλούς τρέχουν τα σάλια για τον Κούπερ.
Μήπως κάτι δεν πάει καλά?
υ.γ. ακούω ότι είναι για μπούλο και ο Τσεσνάουσκις...μήπως να το δούμε και αυτό λίγο?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Να δούμε πόσο καλά θα περάσει ο Βόλος (και η ομάδα και η πόλη) σε δύο εβδομάδες.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
+ ...bane1980 έγραψε:Αν κρίνει η διοίκηση οτι αυτός είναι ο προπονητής που μας λείπει, ας τον κλείσουν.
Απλά πιστεύω οτι θα γίνει μεγάλο μπάχαλο εάν έρθει από τώρα, ας τον κλείσουν να αρχίσει σχεδιασμό, αλλά εγώ είμαι υπέρ του να βγει η χρονιά με Χάβο για λόγους ηρεμίας και μόνο. τι να σου κάνει ο Κούπερ τώρα; να σε περάσει με τους Ρώσους; να πάμε για πρωτάθλημα με -15 και 11 αγωνιστικές; το κύπελλο κρίνεται αύριο.
Αν ο Κούπερ είχε παραιτηθεί από π.χ. ΑΕΚ ή π.χ. Χετάφε, θα αρχίζαμε τα "Τεό, φέρτον χθες!" ;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ο κυριος τιποτα 7 βαθμους πανω ειναι απο τον κουπερ και επειδη τα ελεγα και τοτε που ηρθε απο την εθνικη γεωργιαςteratios2 έγραψε:Διυλίζουμε τον κώνωπα & καταπίνουμε την κάμηλο φίλε μουLord_GayrosSlayer έγραψε:Θαυμάζω το πως χρησιμοποείς τον σαρκασμό Τεράτιε.![]()
ΥΓ Κάνεις τα ίδια με αυτούς που έκραζες πέρσυ στο τόπικ του Σάντος...
εδώ έχουμε τον κύριο τίποτα για προπονητή και καθόμαστε και συζητάμε για το 4-4-2 και το βιογραφικό του Κούπερ
όσο για τον Σάντος, στήριζα, στηρίζω και θα στηρίζω οποιονδήποτε προπονητή έχει ο ΠΑΟΚ...προπονητή
η πορεια του ειναι φθινουσα και 1,5 χρονο με την εθνικη γεωργιας δεν πετυχει ουτε μια νικη τετοια αρνητικο ρεκορ
το ειχε πρωτη φορα στην ιστορια της.....χαλαρωστε λοιπον και μην σκεφτεστε μονο να πικαρετε τους ρουληδες
παιρνει και 1 εκατ θελει να κανει και ακριβες μεταγραφες αυτους που θελει αυτος αυτα ειναι δυσκολο να γινουν
τωρα που γενικα οικονομικα ειναι ολοι ζορισμενοι.....
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
τι σας εχει πιασει ρε αν διωξει ο νεγρης τον σαουριδη θα τον θελετε και αυτον μεταγραφη .....

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Εδώ που τα λέμε 3/4 έχουμε με αυτούς. Μόνο ο Παπάζογλου δεν έχει προσφέρει πολύ (ακόμα). Και τον Κούπερ αρκετοί τον έκαναν και τον κάνουν κέφι όχι μόνο στον ΠΑΟΚ.
Γι' αυτό σε λεν ακαδημία.
Γι' αυτό σε λεν ακαδημία.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Bono έγραψε:Εχουμε και λέμε.
Πήραμε Ιβιτς,Χαλκιά,Βιτόλο,Παπάζογλου.
Κατά καιρούς θέλαμε Κάλβο,Νέτο,Χαβίτο,Ναφτί,Κάμπορα.
Πρόσφατα προσπαθήσαμε για Φερνάντες άσχετα που δεν μας κάθησε.
Και τώρα σε πολλούς τρέχουν τα σάλια για τον Κούπερ.
Μήπως κάτι δεν πάει καλά?
υ.γ. ακούω ότι είναι για μπούλο και ο Τσεσνάουσκις...μήπως να το δούμε και αυτό λίγο?
Η λυση κουπερ ειναι σουπερ Βono ας μην κρυβομαστε, ο τυπος ειναι ο καλυτερος προπονητης που εχει περασει ποτε απο την ελλαδα.
Να δειτε ομως που στο τελος θα παει στο βαζελο το καλοκαιρι.
-
Betonieras
- Δημοσιεύσεις: 83
- Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2008, 21:21
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Δε θελω Cooper...! Μαλλον τελειωμενος, με θητεια που απεδειξε πολλα κενα στο ρουλη (καμια προσπαθεια ανατασης της ομαδας ακομα κ αν μεσολαβησε η διακοπη των Χριστουγεννων). Ο κ. Χαβος προπονητης του ΠΑΟΚ αποφασισθηκε να στηριχθει ως το καλοκαιρι κ ως το καλοκαιρθελω να μεινει κ να δειξει οτι εχει να δειξει καθως επισης κ να μπορεσει να βελτιωθει για τη συνεχεια. Ο ΠΑΟΚ εχει κανονικοτατο προπονητη κ μαλιστα με δυνατοτητα να γινει προπνητης τριετιας... ΤΕΛΟΣ... 1-1 στο τηγανι σε λιγες ωρες...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
και εγω εχω προαισθημα για 1-1 .....Betonieras έγραψε:Δε θελω Cooper...! Μαλλον τελειωμενος, με θητεια που απεδειξε πολλα κενα στο ρουλη (καμια προσπαθεια ανατασης της ομαδας ακομα κ αν μεσολαβησε η διακοπη των Χριστουγεννων). Ο κ. Χαβος προπονητης του ΠΑΟΚ αποφασισθηκε να στηριχθει ως το καλοκαιρι κ ως το καλοκαιρθελω να μεινει κ να δειξει οτι εχει να δειξει καθως επισης κ να μπορεσει να βελτιωθει για τη συνεχεια. Ο ΠΑΟΚ εχει κανονικοτατο προπονητη κ μαλιστα με δυνατοτητα να γινει προπνητης τριετιας... ΤΕΛΟΣ... 1-1 στο τηγανι σε λιγες ωρες...
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 969
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ρε αδερφια μου ηρθε ξαφνικα αποκαλυψη!Bono έγραψε:Εχουμε και λέμε.
Πήραμε Ιβιτς,Χαλκιά,Βιτόλο,Παπάζογλου.
Κατά καιρούς θέλαμε Κάλβο,Νέτο,Χαβίτο,Ναφτί,Κάμπορα.
Πρόσφατα προσπαθήσαμε για Φερνάντες άσχετα που δεν μας κάθησε.
Και τώρα σε πολλούς τρέχουν τα σάλια για τον Κούπερ.
Μήπως κάτι δεν πάει καλά?
υ.γ. ακούω ότι είναι για μπούλο και ο Τσεσνάουσκις...μήπως να το δούμε και αυτό λίγο?
Η προφητεια του οσιομαρτυρος Παυλου Δερμιτζακη ητο αληθης!
"Τα καστρα πεφτουν απο μεσα!!!!"
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
στο βαζελο πηγαν διαφοροι και φυγανε νυχτα καλα ο φερειρα δεν ειναι καλος ?obanebane έγραψε:Bono έγραψε:Εχουμε και λέμε.
Πήραμε Ιβιτς,Χαλκιά,Βιτόλο,Παπάζογλου.
Κατά καιρούς θέλαμε Κάλβο,Νέτο,Χαβίτο,Ναφτί,Κάμπορα.
Πρόσφατα προσπαθήσαμε για Φερνάντες άσχετα που δεν μας κάθησε.
Και τώρα σε πολλούς τρέχουν τα σάλια για τον Κούπερ.
Μήπως κάτι δεν πάει καλά?
υ.γ. ακούω ότι είναι για μπούλο και ο Τσεσνάουσκις...μήπως να το δούμε και αυτό λίγο?
Η λυση κουπερ ειναι σουπερ Βono ας μην κρυβομαστε, ο τυπος ειναι ο καλυτερος προπονητης που εχει περασει ποτε απο την ελλαδα.
Να δειτε ομως που στο τελος θα παει στο βαζελο το καλοκαιρι.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
eorptol έγραψε:τι σας εχει πιασει ρε αν διωξει ο νεγρης τον σαουριδη θα τον θελετε και αυτον μεταγραφη .....![]()
![]()
![]()
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες: Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 12 και 11 επισκέπτες
16 ώρες πριν το ματς
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες: Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 12 και 11 επισκέπτες
16 ώρες πριν το ματς
