Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Bono »

Εχουμε και λέμε.
Πήραμε Ιβιτς,Χαλκιά,Βιτόλο,Παπάζογλου.
Κατά καιρούς θέλαμε Κάλβο,Νέτο,Χαβίτο,Ναφτί,Κάμπορα.
Πρόσφατα προσπαθήσαμε για Φερνάντες άσχετα που δεν μας κάθησε.
Και τώρα σε πολλούς τρέχουν τα σάλια για τον Κούπερ.
Μήπως κάτι δεν πάει καλά?

υ.γ. ακούω ότι είναι για μπούλο και ο Τσεσνάουσκις...μήπως να το δούμε και αυτό λίγο?
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από teod1980 »

Να δούμε πόσο καλά θα περάσει ο Βόλος (και η ομάδα και η πόλη) σε δύο εβδομάδες.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

bane1980 έγραψε:Αν κρίνει η διοίκηση οτι αυτός είναι ο προπονητής που μας λείπει, ας τον κλείσουν.

Απλά πιστεύω οτι θα γίνει μεγάλο μπάχαλο εάν έρθει από τώρα, ας τον κλείσουν να αρχίσει σχεδιασμό, αλλά εγώ είμαι υπέρ του να βγει η χρονιά με Χάβο για λόγους ηρεμίας και μόνο. τι να σου κάνει ο Κούπερ τώρα; να σε περάσει με τους Ρώσους; να πάμε για πρωτάθλημα με -15 και 11 αγωνιστικές; το κύπελλο κρίνεται αύριο.

Αν ο Κούπερ είχε παραιτηθεί από π.χ. ΑΕΚ ή π.χ. Χετάφε, θα αρχίζαμε τα "Τεό, φέρτον χθες!" ;
+ ...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από eorptol »

teratios2 έγραψε:
Lord_GayrosSlayer έγραψε:Θαυμάζω το πως χρησιμοποείς τον σαρκασμό Τεράτιε. :geek:


ΥΓ Κάνεις τα ίδια με αυτούς που έκραζες πέρσυ στο τόπικ του Σάντος... :pano:
Διυλίζουμε τον κώνωπα & καταπίνουμε την κάμηλο φίλε μου

εδώ έχουμε τον κύριο τίποτα για προπονητή και καθόμαστε και συζητάμε για το 4-4-2 και το βιογραφικό του Κούπερ


όσο για τον Σάντος, στήριζα, στηρίζω και θα στηρίζω οποιονδήποτε προπονητή έχει ο ΠΑΟΚ...προπονητή
ο κυριος τιποτα 7 βαθμους πανω ειναι απο τον κουπερ και επειδη τα ελεγα και τοτε που ηρθε απο την εθνικη γεωργιας
η πορεια του ειναι φθινουσα και 1,5 χρονο με την εθνικη γεωργιας δεν πετυχει ουτε μια νικη τετοια αρνητικο ρεκορ
το ειχε πρωτη φορα στην ιστορια της.....χαλαρωστε λοιπον και μην σκεφτεστε μονο να πικαρετε τους ρουληδες
παιρνει και 1 εκατ θελει να κανει και ακριβες μεταγραφες αυτους που θελει αυτος αυτα ειναι δυσκολο να γινουν
τωρα που γενικα οικονομικα ειναι ολοι ζορισμενοι.....
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από eorptol »

τι σας εχει πιασει ρε αν διωξει ο νεγρης τον σαουριδη θα τον θελετε και αυτον μεταγραφη ..... :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Εδώ που τα λέμε 3/4 έχουμε με αυτούς. Μόνο ο Παπάζογλου δεν έχει προσφέρει πολύ (ακόμα). Και τον Κούπερ αρκετοί τον έκαναν και τον κάνουν κέφι όχι μόνο στον ΠΑΟΚ.

Γι' αυτό σε λεν ακαδημία.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από obanebane »

Bono έγραψε:Εχουμε και λέμε.
Πήραμε Ιβιτς,Χαλκιά,Βιτόλο,Παπάζογλου.
Κατά καιρούς θέλαμε Κάλβο,Νέτο,Χαβίτο,Ναφτί,Κάμπορα.
Πρόσφατα προσπαθήσαμε για Φερνάντες άσχετα που δεν μας κάθησε.
Και τώρα σε πολλούς τρέχουν τα σάλια για τον Κούπερ.
Μήπως κάτι δεν πάει καλά?

υ.γ. ακούω ότι είναι για μπούλο και ο Τσεσνάουσκις...μήπως να το δούμε και αυτό λίγο?

Η λυση κουπερ ειναι σουπερ Βono ας μην κρυβομαστε, ο τυπος ειναι ο καλυτερος προπονητης που εχει περασει ποτε απο την ελλαδα.
Να δειτε ομως που στο τελος θα παει στο βαζελο το καλοκαιρι.
Betonieras
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2008, 21:21

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Betonieras »

Δε θελω Cooper...! Μαλλον τελειωμενος, με θητεια που απεδειξε πολλα κενα στο ρουλη (καμια προσπαθεια ανατασης της ομαδας ακομα κ αν μεσολαβησε η διακοπη των Χριστουγεννων). Ο κ. Χαβος προπονητης του ΠΑΟΚ αποφασισθηκε να στηριχθει ως το καλοκαιρι κ ως το καλοκαιρθελω να μεινει κ να δειξει οτι εχει να δειξει καθως επισης κ να μπορεσει να βελτιωθει για τη συνεχεια. Ο ΠΑΟΚ εχει κανονικοτατο προπονητη κ μαλιστα με δυνατοτητα να γινει προπνητης τριετιας... ΤΕΛΟΣ... 1-1 στο τηγανι σε λιγες ωρες...
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από teratios2 »

με τις υγείες σας
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από eorptol »

Betonieras έγραψε:Δε θελω Cooper...! Μαλλον τελειωμενος, με θητεια που απεδειξε πολλα κενα στο ρουλη (καμια προσπαθεια ανατασης της ομαδας ακομα κ αν μεσολαβησε η διακοπη των Χριστουγεννων). Ο κ. Χαβος προπονητης του ΠΑΟΚ αποφασισθηκε να στηριχθει ως το καλοκαιρι κ ως το καλοκαιρθελω να μεινει κ να δειξει οτι εχει να δειξει καθως επισης κ να μπορεσει να βελτιωθει για τη συνεχεια. Ο ΠΑΟΚ εχει κανονικοτατο προπονητη κ μαλιστα με δυνατοτητα να γινει προπνητης τριετιας... ΤΕΛΟΣ... 1-1 στο τηγανι σε λιγες ωρες...
και εγω εχω προαισθημα για 1-1 .....
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από PAOKhead »

Bono έγραψε:Εχουμε και λέμε.
Πήραμε Ιβιτς,Χαλκιά,Βιτόλο,Παπάζογλου.
Κατά καιρούς θέλαμε Κάλβο,Νέτο,Χαβίτο,Ναφτί,Κάμπορα.
Πρόσφατα προσπαθήσαμε για Φερνάντες άσχετα που δεν μας κάθησε.
Και τώρα σε πολλούς τρέχουν τα σάλια για τον Κούπερ.
Μήπως κάτι δεν πάει καλά?

υ.γ. ακούω ότι είναι για μπούλο και ο Τσεσνάουσκις...μήπως να το δούμε και αυτό λίγο?
Ρε αδερφια μου ηρθε ξαφνικα αποκαλυψη!

Η προφητεια του οσιομαρτυρος Παυλου Δερμιτζακη ητο αληθης!

"Τα καστρα πεφτουν απο μεσα!!!!"

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από eorptol »

obanebane έγραψε:
Bono έγραψε:Εχουμε και λέμε.
Πήραμε Ιβιτς,Χαλκιά,Βιτόλο,Παπάζογλου.
Κατά καιρούς θέλαμε Κάλβο,Νέτο,Χαβίτο,Ναφτί,Κάμπορα.
Πρόσφατα προσπαθήσαμε για Φερνάντες άσχετα που δεν μας κάθησε.
Και τώρα σε πολλούς τρέχουν τα σάλια για τον Κούπερ.
Μήπως κάτι δεν πάει καλά?

υ.γ. ακούω ότι είναι για μπούλο και ο Τσεσνάουσκις...μήπως να το δούμε και αυτό λίγο?

Η λυση κουπερ ειναι σουπερ Βono ας μην κρυβομαστε, ο τυπος ειναι ο καλυτερος προπονητης που εχει περασει ποτε απο την ελλαδα.
Να δειτε ομως που στο τελος θα παει στο βαζελο το καλοκαιρι.
στο βαζελο πηγαν διαφοροι και φυγανε νυχτα καλα ο φερειρα δεν ειναι καλος ?
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από DC »

eorptol έγραψε:τι σας εχει πιασει ρε αν διωξει ο νεγρης τον σαουριδη θα τον θελετε και αυτον μεταγραφη ..... :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από paok87 »

Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες: Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 12 και 11 επισκέπτες

16 ώρες πριν το ματς 8-)
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1104
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από jpower73 »

Εικόνα

αν και ηταν...ψιλο-γνωστο νωριτερα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”