ποιος γουμενος τωρα εκει ειχε ποιο μεγαλα ταλεντα στο ξαφρισμα.....
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ναι ρε επαθα πλακα μηδεν χρεη η κουλα και τα εκανε 72 εκατ απιστευτο κλεψιμο .....
ποιος γουμενος τωρα εκει ειχε ποιο μεγαλα ταλεντα στο ξαφρισμα.....
ποιος γουμενος τωρα εκει ειχε ποιο μεγαλα ταλεντα στο ξαφρισμα.....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος eorptol την Τρί 18 Ιαν 2011, 23:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
[youtube]5LibfHj6akU[/youtube]
Loozer..........
πριν τον ρουλι δεν ξεραμε καν αν προπονεί ακόμα.
φαγαν τον παπα τα αριανα μην τον τρώτε και σεις. πανω απο 200.000 με τιποτα.
Loozer..........
πριν τον ρουλι δεν ξεραμε καν αν προπονεί ακόμα.
φαγαν τον παπα τα αριανα μην τον τρώτε και σεις. πανω απο 200.000 με τιποτα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Αν κρίνει η διοίκηση οτι αυτός είναι ο προπονητής που μας λείπει, ας τον κλείσουν.
Απλά πιστεύω οτι θα γίνει μεγάλο μπάχαλο εάν έρθει από τώρα, ας τον κλείσουν να αρχίσει σχεδιασμό, αλλά εγώ είμαι υπέρ του να βγει η χρονιά με Χάβο για λόγους ηρεμίας και μόνο. τι να σου κάνει ο Κούπερ τώρα; να σε περάσει με τους Ρώσους; να πάμε για πρωτάθλημα με -15 και 11 αγωνιστικές; το κύπελλο κρίνεται αύριο.
Αν ο Κούπερ είχε παραιτηθεί από π.χ. ΑΕΚ ή π.χ. Χετάφε, θα αρχίζαμε τα "Τεό, φέρτον χθες!" ;
Απλά πιστεύω οτι θα γίνει μεγάλο μπάχαλο εάν έρθει από τώρα, ας τον κλείσουν να αρχίσει σχεδιασμό, αλλά εγώ είμαι υπέρ του να βγει η χρονιά με Χάβο για λόγους ηρεμίας και μόνο. τι να σου κάνει ο Κούπερ τώρα; να σε περάσει με τους Ρώσους; να πάμε για πρωτάθλημα με -15 και 11 αγωνιστικές; το κύπελλο κρίνεται αύριο.
Αν ο Κούπερ είχε παραιτηθεί από π.χ. ΑΕΚ ή π.χ. Χετάφε, θα αρχίζαμε τα "Τεό, φέρτον χθες!" ;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
τον φωνάζεις για οντισιόν,
στο ματς μέσα το σάπιο μήλο,
και μετά του λες "δεν κάνεις φίλος... έχω Χάβο"

στο ματς μέσα το σάπιο μήλο,
και μετά του λες "δεν κάνεις φίλος... έχω Χάβο"
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Συγνώμη, αλλά ... ποιες είναι οι επιτυχίες του Έκτορα τα τελευταία χρόνια;
Εκτός της φετινής Ευρωπαϊκής πορείας;
Τα περσυνά playoff που για να μπει το σκουλήκι, έδωσαν στους αντιπάλους του 15 κόκκινες και άλλα τόσα πέναλτι σε αυτόν;
Ή η μαγευτική του καριέρα στα βάθη της Μογγολίας;
Ή η φετινή πορεία "πρωταθλητισμού" του σκουληκιού που είναι στους +4 από την ζώνη αγνότητας;
Ή η ισοπεδωτική πορεία κυπέλλου;
Προσωπικά δεν τον θέλω στον ΠΑΟΚ.
Αν τον θέλει η διοίκηση, πάσο. Αυτοί ξέρουν.
Εκτός της φετινής Ευρωπαϊκής πορείας;
Τα περσυνά playoff που για να μπει το σκουλήκι, έδωσαν στους αντιπάλους του 15 κόκκινες και άλλα τόσα πέναλτι σε αυτόν;
Ή η μαγευτική του καριέρα στα βάθη της Μογγολίας;
Ή η φετινή πορεία "πρωταθλητισμού" του σκουληκιού που είναι στους +4 από την ζώνη αγνότητας;
Ή η ισοπεδωτική πορεία κυπέλλου;
Προσωπικά δεν τον θέλω στον ΠΑΟΚ.
Αν τον θέλει η διοίκηση, πάσο. Αυτοί ξέρουν.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
DC έγραψε:Συγνώμη, αλλά ... ποιες είναι οι επιτυχίες του Έκτορα τα τελευταία χρόνια;
Εκτός της φετινής Ευρωπαϊκής πορείας;
Τα περσυνά playoff που για να μπει το σκουλήκι, έδωσαν στους αντιπάλους του 15 κόκκινες και άλλα τόσα πέναλτι σε αυτόν;
Ή η μαγευτική του καριέρα στα βάθη της Μογγολίας;
Ή η φετινή πορεία "πρωταθλητισμού" του σκουληκιού που είναι στους +4 από την ζώνη αγνότητας;
Ή η ισοπεδωτική πορεία κυπέλλου;
Προσωπικά δεν τον θέλω στον ΠΑΟΚ.
Αν τον θέλει η διοίκηση, πάσο. Αυτοί ξέρουν.
Περα απο την Ευρωπη που λες και συ... τους πηρε ενα μεγαλο διπλο δυστυχως μες την ΤΟΥΜΠΑ .... δεν ειναι και λιγο..και δεν ηταν κατα τυχη η νικη τους...
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ρε παλαβοί...βγάλατε θέμα μέσα σε δύο σελίδες...
και τώρα ρωτάμε αν τον θέλει ο ΠΑΟΚ?
Θεός να μας φυλάει...
υγ.οε οε οε μπαμπη τεννε
και τώρα ρωτάμε αν τον θέλει ο ΠΑΟΚ?
Θεός να μας φυλάει...
υγ.οε οε οε μπαμπη τεννε
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Συμφωνω!!!DC έγραψε:Συγνώμη, αλλά ... ποιες είναι οι επιτυχίες του Έκτορα τα τελευταία χρόνια;
Εκτός της φετινής Ευρωπαϊκής πορείας;
Τα περσυνά playoff που για να μπει το σκουλήκι, έδωσαν στους αντιπάλους του 15 κόκκινες και άλλα τόσα πέναλτι σε αυτόν;
Ή η μαγευτική του καριέρα στα βάθη της Μογγολίας;
Ή η φετινή πορεία "πρωταθλητισμού" του σκουληκιού που είναι στους +4 από την ζώνη αγνότητας;
Ή η ισοπεδωτική πορεία κυπέλλου;
Προσωπικά δεν τον θέλω στον ΠΑΟΚ.
Αν τον θέλει η διοίκηση, πάσο. Αυτοί ξέρουν.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
[youtube]L6LGUmy4228[/youtube]
Aδέρφια ξυπνήστε.. Δείτε το κείμενο του Τσαλτίδη στο gazzetta για να καταλάβετε την προπαγάνδα και το μέγεθός της.
Οι άνθρωποι διαλύονται και συνεχίζουν τα ίδια. Είμαι σίγουρος οτι πνίγονται και θα έχουν τρεχάματα..
ΔΕΝ λέω να χαρείτε για την κατάντια τους, ούτε να πέσουμε σ αυτό το επίπεδο..
Λέω να καταλάβουμε το πόσο εμπιστοσύνη πρέπει να έχουμε, σε αυτούς που ΔΕΝ μας κλέβουν, να χαμογελάμε και λίγο, και να ξαναβρούμε την συσπείρωση και την ελπίδα που είχαμε πρόπερσι...
υ.γ. Η νίκη του ρούλη στην ΤΟΥΜΠΑ ήταν ΜΟΝΟ κατά τύχη.. Ούτε σύστημα ούτε τίποτα..
Απλά δεν είχαμε φυσική κατάσταση, κλατάραμε, και έγινε και στραβή στο φάουλ, το οποίο ήταν και αχρείαστο.. τόσα πολλά πρέπει να γίνουν για να θεωρήσω καλό έναν προπονητή; Κόψτε την πρωινή..

Aδέρφια ξυπνήστε.. Δείτε το κείμενο του Τσαλτίδη στο gazzetta για να καταλάβετε την προπαγάνδα και το μέγεθός της.
Οι άνθρωποι διαλύονται και συνεχίζουν τα ίδια. Είμαι σίγουρος οτι πνίγονται και θα έχουν τρεχάματα..
ΔΕΝ λέω να χαρείτε για την κατάντια τους, ούτε να πέσουμε σ αυτό το επίπεδο..
Λέω να καταλάβουμε το πόσο εμπιστοσύνη πρέπει να έχουμε, σε αυτούς που ΔΕΝ μας κλέβουν, να χαμογελάμε και λίγο, και να ξαναβρούμε την συσπείρωση και την ελπίδα που είχαμε πρόπερσι...
υ.γ. Η νίκη του ρούλη στην ΤΟΥΜΠΑ ήταν ΜΟΝΟ κατά τύχη.. Ούτε σύστημα ούτε τίποτα..
Απλά δεν είχαμε φυσική κατάσταση, κλατάραμε, και έγινε και στραβή στο φάουλ, το οποίο ήταν και αχρείαστο.. τόσα πολλά πρέπει να γίνουν για να θεωρήσω καλό έναν προπονητή; Κόψτε την πρωινή..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Πες τα χρυσόστομε..DC έγραψε:Συγνώμη, αλλά ... ποιες είναι οι επιτυχίες του Έκτορα τα τελευταία χρόνια;
Εκτός της φετινής Ευρωπαϊκής πορείας;
Τα περσυνά playoff που για να μπει το σκουλήκι, έδωσαν στους αντιπάλους του 15 κόκκινες και άλλα τόσα πέναλτι σε αυτόν;
Ή η μαγευτική του καριέρα στα βάθη της Μογγολίας;
Ή η φετινή πορεία "πρωταθλητισμού" του σκουληκιού που είναι στους +4 από την ζώνη αγνότητας;
Ή η ισοπεδωτική πορεία κυπέλλου;
Προσωπικά δεν τον θέλω στον ΠΑΟΚ.
Αν τον θέλει η διοίκηση, πάσο. Αυτοί ξέρουν.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
για τον ρουλη παιζει το ονομα του βλαχουAlastor έγραψε:εγω θελω κουπερ στον παοκ....εδω εκανε ομαδα(λεμε τωρα) τα σκουλικια με κατι απιθανες μαιμουδες στο ροστερ,να σκεφτειται εκανε παιχτη τον χαβιτο....αμα παρει ενα καλο υλικο,πιστευετε δε θα αποδωσει πολυ καλυτερα
φυσικα
@απο πανω
μακρια απτον βλαχο....δε ξερω απο που παιζει και πως αλλα απλα μακρια
