Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από eorptol »

ναι ρε επαθα πλακα μηδεν χρεη η κουλα και τα εκανε 72 εκατ απιστευτο κλεψιμο ..... :o :o :o :o
ποιος γουμενος τωρα εκει ειχε ποιο μεγαλα ταλεντα στο ξαφρισμα.....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος eorptol την Τρί 18 Ιαν 2011, 23:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ariskatiforos

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από ariskatiforos »

αυτο ειναι το τραγικο
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Falegkos »

[youtube]5LibfHj6akU[/youtube]



Loozer..........

πριν τον ρουλι δεν ξεραμε καν αν προπονεί ακόμα.

φαγαν τον παπα τα αριανα μην τον τρώτε και σεις. πανω απο 200.000 με τιποτα.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από bane1980 »

Αν κρίνει η διοίκηση οτι αυτός είναι ο προπονητής που μας λείπει, ας τον κλείσουν.

Απλά πιστεύω οτι θα γίνει μεγάλο μπάχαλο εάν έρθει από τώρα, ας τον κλείσουν να αρχίσει σχεδιασμό, αλλά εγώ είμαι υπέρ του να βγει η χρονιά με Χάβο για λόγους ηρεμίας και μόνο. τι να σου κάνει ο Κούπερ τώρα; να σε περάσει με τους Ρώσους; να πάμε για πρωτάθλημα με -15 και 11 αγωνιστικές; το κύπελλο κρίνεται αύριο.

Αν ο Κούπερ είχε παραιτηθεί από π.χ. ΑΕΚ ή π.χ. Χετάφε, θα αρχίζαμε τα "Τεό, φέρτον χθες!" ;
Άβαταρ μέλους
GeorgT
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 18:45

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από GeorgT »

Ας έρθει σαν βοηθός του Χαβο να πεθάνουν τα ληκια :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από interad »

τον φωνάζεις για οντισιόν,

στο ματς μέσα το σάπιο μήλο,

και μετά του λες "δεν κάνεις φίλος... έχω Χάβο"


:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από DC »

Συγνώμη, αλλά ... ποιες είναι οι επιτυχίες του Έκτορα τα τελευταία χρόνια;
Εκτός της φετινής Ευρωπαϊκής πορείας;
Τα περσυνά playoff που για να μπει το σκουλήκι, έδωσαν στους αντιπάλους του 15 κόκκινες και άλλα τόσα πέναλτι σε αυτόν;
Ή η μαγευτική του καριέρα στα βάθη της Μογγολίας;
Ή η φετινή πορεία "πρωταθλητισμού" του σκουληκιού που είναι στους +4 από την ζώνη αγνότητας;
Ή η ισοπεδωτική πορεία κυπέλλου;
Προσωπικά δεν τον θέλω στον ΠΑΟΚ.
Αν τον θέλει η διοίκηση, πάσο. Αυτοί ξέρουν.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Bono »

η Β Εθνικη ρωτάει και ανησυχεί.
Άβαταρ μέλους
novitok
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 10:21
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από novitok »

DC έγραψε:Συγνώμη, αλλά ... ποιες είναι οι επιτυχίες του Έκτορα τα τελευταία χρόνια;
Εκτός της φετινής Ευρωπαϊκής πορείας;
Τα περσυνά playoff που για να μπει το σκουλήκι, έδωσαν στους αντιπάλους του 15 κόκκινες και άλλα τόσα πέναλτι σε αυτόν;
Ή η μαγευτική του καριέρα στα βάθη της Μογγολίας;
Ή η φετινή πορεία "πρωταθλητισμού" του σκουληκιού που είναι στους +4 από την ζώνη αγνότητας;
Ή η ισοπεδωτική πορεία κυπέλλου;
Προσωπικά δεν τον θέλω στον ΠΑΟΚ.
Αν τον θέλει η διοίκηση, πάσο. Αυτοί ξέρουν.


Περα απο την Ευρωπη που λες και συ... τους πηρε ενα μεγαλο διπλο δυστυχως μες την ΤΟΥΜΠΑ .... δεν ειναι και λιγο..και δεν ηταν κατα τυχη η νικη τους...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από sidpanos »

ρε παλαβοί...βγάλατε θέμα μέσα σε δύο σελίδες...
και τώρα ρωτάμε αν τον θέλει ο ΠΑΟΚ?
Θεός να μας φυλάει... :lol:

υγ.οε οε οε μπαμπη τεννε :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

DC έγραψε:Συγνώμη, αλλά ... ποιες είναι οι επιτυχίες του Έκτορα τα τελευταία χρόνια;
Εκτός της φετινής Ευρωπαϊκής πορείας;
Τα περσυνά playoff που για να μπει το σκουλήκι, έδωσαν στους αντιπάλους του 15 κόκκινες και άλλα τόσα πέναλτι σε αυτόν;
Ή η μαγευτική του καριέρα στα βάθη της Μογγολίας;
Ή η φετινή πορεία "πρωταθλητισμού" του σκουληκιού που είναι στους +4 από την ζώνη αγνότητας;
Ή η ισοπεδωτική πορεία κυπέλλου;
Προσωπικά δεν τον θέλω στον ΠΑΟΚ.
Αν τον θέλει η διοίκηση, πάσο. Αυτοί ξέρουν.
Συμφωνω!!!
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16683
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Equalizer »

[youtube]L6LGUmy4228[/youtube]

Aδέρφια ξυπνήστε.. Δείτε το κείμενο του Τσαλτίδη στο gazzetta για να καταλάβετε την προπαγάνδα και το μέγεθός της.
Οι άνθρωποι διαλύονται και συνεχίζουν τα ίδια. Είμαι σίγουρος οτι πνίγονται και θα έχουν τρεχάματα..

ΔΕΝ λέω να χαρείτε για την κατάντια τους, ούτε να πέσουμε σ αυτό το επίπεδο..
Λέω να καταλάβουμε το πόσο εμπιστοσύνη πρέπει να έχουμε, σε αυτούς που ΔΕΝ μας κλέβουν, να χαμογελάμε και λίγο, και να ξαναβρούμε την συσπείρωση και την ελπίδα που είχαμε πρόπερσι...

υ.γ. Η νίκη του ρούλη στην ΤΟΥΜΠΑ ήταν ΜΟΝΟ κατά τύχη.. Ούτε σύστημα ούτε τίποτα..
Απλά δεν είχαμε φυσική κατάσταση, κλατάραμε, και έγινε και στραβή στο φάουλ, το οποίο ήταν και αχρείαστο.. τόσα πολλά πρέπει να γίνουν για να θεωρήσω καλό έναν προπονητή; Κόψτε την πρωινή..
Εικόνα
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από paok87 »

- Κόντης: Είναι της μοίρας μας γραφτό.
- Γιώργος: Έρχομαι.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Lord »

DC έγραψε:Συγνώμη, αλλά ... ποιες είναι οι επιτυχίες του Έκτορα τα τελευταία χρόνια;
Εκτός της φετινής Ευρωπαϊκής πορείας;
Τα περσυνά playoff που για να μπει το σκουλήκι, έδωσαν στους αντιπάλους του 15 κόκκινες και άλλα τόσα πέναλτι σε αυτόν;
Ή η μαγευτική του καριέρα στα βάθη της Μογγολίας;
Ή η φετινή πορεία "πρωταθλητισμού" του σκουληκιού που είναι στους +4 από την ζώνη αγνότητας;
Ή η ισοπεδωτική πορεία κυπέλλου;
Προσωπικά δεν τον θέλω στον ΠΑΟΚ.
Αν τον θέλει η διοίκηση, πάσο. Αυτοί ξέρουν.
Πες τα χρυσόστομε.. :pano:
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από jpower73 »

Alastor έγραψε:εγω θελω κουπερ στον παοκ....εδω εκανε ομαδα(λεμε τωρα) τα σκουλικια με κατι απιθανες μαιμουδες στο ροστερ,να σκεφτειται εκανε παιχτη τον χαβιτο....αμα παρει ενα καλο υλικο,πιστευετε δε θα αποδωσει πολυ καλυτερα

φυσικα


@απο πανω


μακρια απτον βλαχο....δε ξερω απο που παιζει και πως αλλα απλα μακρια
για τον ρουλη παιζει το ονομα του βλαχου :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”