Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Bono »

Μετά και απ' αυτό καταλαβαίνει κανείς την αξία αυτού του "διαχειριστικού ελέγχου".
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από jpower73 »

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΚΟΥΠΕΡ...................ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ :lol: :lol: :lol: :lol:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Κεραυνός εν αιθρία στον Άρη με τον Έκτορ Ραούλ Κούπερ να υποβάλλει την παραίτηση του από την τεχνική ηγεσία της ομάδας και να κάνει λόγο για οριστική και αμετάκλητη απόφαση!

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Άρη για το θέμα της παραίτησης του Κούπερ έχει ως εξής: «Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ γνωστοποιεί την παραίτηση του Έκτορ Ραούλ Κούπερ από την τεχνική ηγεσία της ομάδας. Ο Αργεντίνος τεχνικός πραγματοποίησε την παρακάτω δήλωση στο επίσημο σάιτ της ΠΑΕ:

«Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση της ομάδας για την αμέριστη συμπαράσταση και για την στήριξη που μου παρείχαν καθ’ όλη την διάρκεια της συνεργασίας μας.
Παρόλα αυτά μετά τα άσχημα αποτελέσματα, το καλύτερο για την ομάδα είναι η αποχώρησή μου.
Η απόφαση μου αυτή πιστεύω ότι θα οδηγήσει στην αγωνιστική ανάταση της ομάδας.
Η απόφασή μου είναι αμετάκλητη παρά τις επίμονες πιέσεις και προσπάθειες των διοικούντων της ομάδας να με μεταπείσουν να παραμείνω στον ΑΡΗ.
Εύχομαι στον ΑΡΗ κάθε επιτυχία και υλοποίηση όλων των στόχων του».

Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ από την πλευρά της θα ήθελε να ευχαριστήσει τον Έκτορ Ραούλ Κούπερ για την μέχρι τώρα προσφορά του στον σύλλογο και να του ευχηθεί κάλή συνέχεια στην καριέρα του.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.gazzetta.gr/football/super-league/item/130231-%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%AE%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%BF-%CE%9A%CE%BF%CF%8D%CF%80%CE%B5%CF%81

Χθες, Tσαλτίδης: Συγγνώμη, δεν θα διαλυθούμε…

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.gazzetta.gr/bloggers/tsaltidis/item/129869-%CE%A3%CF%85%CE%B3%CE%B3%CE%BD%CF%8E%CE%BC%CE%B7,-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B8%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CF%85%CE%B8%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5%E2%80%A6
Σήμερα, Αθανασιάδης:

Για τη συνεργασία με τον Αργεντινό τεχνικό της ομάδας, είχε να πει:

«Είναι από την πρώτη στιγμή σαφές ότι υπάρχει αποδοχή και εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο του κ. Κούπερ. Του εξηγήθηκε από την πρώτη στιγμή ποιο είναι το προφίλ του Συλλόγου, ποια είναι η δυναμική του και εάν αυτό γινόταν αποδεκτό τότε θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε, όπως κι έγινε.

Μέχρι στιγμής η συνεργασία αυτή δεν πέρασε από κανένα κακό στάδιο, όπως πολύ έντεχνα κάποιοι θέλησαν να περάσουν προς τα έξω. Από εκεί και πέρα είναι και θέμα του κ. Κούπερ να επιβεβαιώσει ή όχι αυτά. Σε ότι αφορά το θέμα της συνεργασίας αυτή τη στιγμή είναι πρόωρο. Δεν μπορούμε να πούμε τίποτα παραπάνω» ενώ σημείωσε σχετικά με τις μεταγραφές του Ιανουαρίου:

«Σαφές χρονοδιάγραμμα δεν μπορεί να υπάρχει. Αυτή τη στιγμή δουλεύουμε σε φουλ ρυθμούς. Η ένταση είναι τέτοια ώστε το συντομότερο να τελειώσουμε με τις μεταγραφές.

Είναι ζήτημα που έχει να κάνει με τη δομή και τη λειτουργία αλλά και τη συνισταμένη όλων των παραγόντων με κοινό σκεπτικό που αν δεν υπάρξει δεν μπορούμε να περιμένουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Δεν μπορεί κανείς να προεξοφλήσει κάτι. Ανά πάσα στιγμή κάτι μπορεί να διαταράξει τις ισορροπίες. Εάν δεν πέσουν οι υπογραφές , τίποτα δεν θεωρείται διδόμενο».

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://sport24.gr/football/omades/Aris/dikaiwthhkame_me_kampora.753085.html
Ο επόμενος...
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Falegkos »

μην τυχον και πάρουμε τον κουπερ .... δεν εχουμε εκατομμύρια για πεταμα.

παικτες θελουμε.....
(για οσους θα πουν να τον παρουμε)


τεραστιο εργο στον αρι εκανε :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από eorptol »

ελα ρε μην αγχωνεστε ερχετε ο μιχαλητσιος.... :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Olorin »

Φερτε τον στον ΠΑΟΚ χθες!
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Falegkos »

Μακρια απο τον ΠΑΟΚ....... (εκτος και αν ερθει με 200,000 παραπανω δεν εχει...)
κοροιδα στην πόλη δεν θα γινουμε και εμεις.

[youtube]Qq4j1LtCdww[/youtube]
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

Ζαγορακη φερ'τον στον ΠΑΟΚ αμεσως......ειναι οτι πρεπει αυτη τη στιγμη.....βρηκαμε προπονητη για την επομενη τριετια τουλαχιστον,μη χασεις τετοια ευκαιρια..
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από No4h »

Θελω Κουπερ προπονητη.Και σε δυο βδομαδες να παμε στο Σκουληκιδης να παρουμε το 2πλο.

ΥΓ:Αυτοι ηταν που ηταν χαλια,τωρα χωρις κουπερ πανε κατευθειαν για β'Εθνικη.
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από jpower73 »

eorptol έγραψε:ελα ρε μην αγχωνεστε ερχετε ο μιχαλητσιος.... :lol: :lol: :lol: :lol:

παιζει απο χτες το ονομα του βλαχου........
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Alastor »

εγω θελω κουπερ στον ΠΑΟΚ....εδω εκανε ομαδα(λεμε τωρα) τα σκουλικια με κατι απιθανες μαιμουδες στο ροστερ,να σκεφτειται εκανε παιχτη τον χαβιτο....αμα παρει ενα καλο υλικο,πιστευετε δε θα αποδωσει πολυ καλυτερα

φυσικα


@απο πανω


μακρια απτον βλαχο....δε ξερω απο που παιζει και πως αλλα απλα μακρια
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τετ 19 Ιαν 2011, 09:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: ΠΑΟΚ οχι παοκ
Άβαταρ μέλους
sakisxxx
Δημοσιεύσεις: 704
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 02:57
Τοποθεσία: ΟΡΥΧΕΙΟ ΝΟΤΙΟΥ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από sakisxxx »

Συμφωνω απολυτα με τον No4h........................Φερτε τον Κουπερ χθες....
ariskatiforos

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από ariskatiforos »

καλα ρε ασχολειστε με τον κουπερ?
το αρθρο για τη κουλα το ριξατε μια σοβαρη ματια?
εχω χασει το φως μου μ αυτα που διαβασα...
ρε τι χρημα εχει φαγωθει σ αυτη την χωρα..
πωπωπω
το ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ariskatiforos την Τρί 18 Ιαν 2011, 23:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Lord »

Δε χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε σε ακριβώς προηγούμενη δημοσίευση!
Thx, AdminTeam


Πάμε στοίχημα ότι τα χρέη θα εξαφανιστούν μέσα σε μία νύχτα?? :pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”