Κοίτα..Από τη στιγμή που η πρώην γκόμενα του Ρωμανίδη το είπε ξεκάθαρα στο κεντρικό δελτίο της ΝΕΤ, ότι τα επεισόδια στην Πυλαία ήταν "πρωτοφανή σε έκταση και αγριότητα", θεωρείται δεδομένη η μεγάλη μας τιμωρία. Εν αντιθέση βέβαια με το γιουρούσι του ΟΑΚΑ που μάλλον θα συνέπεφτε με κάποια festa στη Valleta της Μάλτας, εξ'ου και το φαντασμαγορικό θέαμα στο τέλος, αλλά και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, για το οποίο βέβαια ουδεμία αναφορά έγινε από κανένα έντυπο και τηλεοπτικό μέσο της χώρας μας (ίσα ίσα κιόλας που διάβασα κι ένα εμετικό άρθρο από κάποια βαλτή και πληρωμένη προφανώς γκόμενα (http://www.superbasket.gr/gravia/?p=310), που εξυμνεί τα αθλητικά και φίλαθλα πλαίσια στα οποία διεξήχθη το παιχνίδι και τους δίνει και συγχαρητήρια από πάνω!!Aureliano Buendia έγραψε:Ο διαχωρισμός μεταξύ "χτύπησε" και "τραυμάτισε" απολαυστικός.
Λογικά θα υπάρχουν διαβαθμίσεις για:
-έγκαυμα
-ακρωτηριασμό
-τύφλωση
-ολική αναπηρία
-ανθρωποκτονία
Η τελευταία εικάζω πως τιμωρείται με ποινή 7 αγωνιστικών.
Προσέξτε και την άλλη υπέροχη λεπτομέρεια.
Τα δικά μας επεισόδια ήταν "δυσφημιστικά" για το άθλημα.
Σε αντίθεση με τις κροτίδες και τις φωτοβολίδες που αποπνέουν μία ατμόσφαιρα πανήγυρης και γιορτής.
Και άντε εγώ να το καταλάβω ότι αυτούς τους καλύπτουν, τους κάλύπταν και θα τους καλύπτουν για μια ζωή. Εμάς για ποιό ακριβώς λόγο να θέλουν να μας ζημιώσουν και να μας εξοντώσουν στη συγκεκριμένη καμπή της ιστορίας μας? Πιο πολύ τον Κολοσσό και την Καβάλα θα έπρεπε να υπολογίζουν παρά εμάς με τα χάλια που βρισκόμαστε. Να το κάνουν την εποχή του Μπάνε και του Πέτζα να το καταλάβω, αλλά τώρα γιατί? Φοβούνται τον μπαρμπά-Μίλτο ή να μη ξυπνήσει ο γίγαντας με τον τεράστιο λαό από πίσω? 10 χρόνια περιμένουμε να ξυπνήσει, αλλά μάλλον σε χειμερία νάρκη έχει πέσει...