Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Basket League και όλων των παραλειπομένων...
Trikaliotis
Δημοσιεύσεις: 1531
Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2008, 20:23

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από Trikaliotis »

Aureliano Buendia έγραψε:Ο διαχωρισμός μεταξύ "χτύπησε" και "τραυμάτισε" απολαυστικός.
Λογικά θα υπάρχουν διαβαθμίσεις για:
-έγκαυμα
-ακρωτηριασμό
-τύφλωση
-ολική αναπηρία
-ανθρωποκτονία

Η τελευταία εικάζω πως τιμωρείται με ποινή 7 αγωνιστικών.

Προσέξτε και την άλλη υπέροχη λεπτομέρεια.
Τα δικά μας επεισόδια ήταν "δυσφημιστικά" για το άθλημα.
Σε αντίθεση με τις κροτίδες και τις φωτοβολίδες που αποπνέουν μία ατμόσφαιρα πανήγυρης και γιορτής.
Κοίτα..Από τη στιγμή που η πρώην γκόμενα του Ρωμανίδη το είπε ξεκάθαρα στο κεντρικό δελτίο της ΝΕΤ, ότι τα επεισόδια στην Πυλαία ήταν "πρωτοφανή σε έκταση και αγριότητα", θεωρείται δεδομένη η μεγάλη μας τιμωρία. Εν αντιθέση βέβαια με το γιουρούσι του ΟΑΚΑ που μάλλον θα συνέπεφτε με κάποια festa στη Valleta της Μάλτας, εξ'ου και το φαντασμαγορικό θέαμα στο τέλος, αλλά και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, για το οποίο βέβαια ουδεμία αναφορά έγινε από κανένα έντυπο και τηλεοπτικό μέσο της χώρας μας (ίσα ίσα κιόλας που διάβασα κι ένα εμετικό άρθρο από κάποια βαλτή και πληρωμένη προφανώς γκόμενα (http://www.superbasket.gr/gravia/?p=310), που εξυμνεί τα αθλητικά και φίλαθλα πλαίσια στα οποία διεξήχθη το παιχνίδι και τους δίνει και συγχαρητήρια από πάνω!! :o :shock: ).

Και άντε εγώ να το καταλάβω ότι αυτούς τους καλύπτουν, τους κάλύπταν και θα τους καλύπτουν για μια ζωή. Εμάς για ποιό ακριβώς λόγο να θέλουν να μας ζημιώσουν και να μας εξοντώσουν στη συγκεκριμένη καμπή της ιστορίας μας? Πιο πολύ τον Κολοσσό και την Καβάλα θα έπρεπε να υπολογίζουν παρά εμάς με τα χάλια που βρισκόμαστε. Να το κάνουν την εποχή του Μπάνε και του Πέτζα να το καταλάβω, αλλά τώρα γιατί? Φοβούνται τον μπαρμπά-Μίλτο ή να μη ξυπνήσει ο γίγαντας με τον τεράστιο λαό από πίσω? 10 χρόνια περιμένουμε να ξυπνήσει, αλλά μάλλον σε χειμερία νάρκη έχει πέσει...
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

η ΑΜΘ γράφει για ενδιαφέρον του γηραιού για τον janeero pargo!!! :o :shock: θα τρελαθώ, θα πηδηχτώ απ το παράθυρο!!!
Άβαταρ μέλους
denis
Δημοσιεύσεις: 694
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 16:24
Τοποθεσία: Ωραιόκαστρο

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από denis »

Ναι ρε συ Πάλοκ που είναι το πρόβλημα σου?
3,8 μύρια δεν πήρε από ΤΣΣΚΑ? Θέλει να αγοράσει το γηραιό :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

από τον γαύρο θες να πεις (όπου ο μάγος γιαννάκης τον εξαφάνισε...). έπαιξε και στην cska? :?

PS: άσχετο, ο vujanic πήγε τελικά Partizan? οι partzanοι δεν μείναν ευχαριστημένοι με το poulain jerrels?
Άβαταρ μέλους
denis
Δημοσιεύσεις: 694
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 16:24
Τοποθεσία: Ωραιόκαστρο

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από denis »

Πριν το Γαύρο που ήταν ρε? Στην Ρωσία δεν ήταν? Μήπως δεν ήταν στην ΤΣΣΚΑ αλλά στην Δυναμό(εκεί δεν ήταν κ ο Λάζος)
Κοίτα πριν λίγες μέρες ήταν εδώ σε εμάς(Σαλόνικα) κ με τον Παραγυο διασκέδασαν στου ούζο μέλαθρο(φαγάδικο) ή αλεξάνδρειο μέλαθρο, παρέα με κάποιον αυτοκράτορα της φάβας (αν πήγαν ούζο μέλαθρο) ή της φάπας δεν θυμάμαι καλά :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

ναι ναι δίκιο έχεις. dynamo μόσχας πριν τον γαύρο. αυτός πρέπει να τσέπωσε σε 2 χρόνια 5 μύρια και να βαλε όσους πόντους (αναλογικά) ο τσιάρας σε εμάς...

PS: έχουμε κι εμείς εδώ ούζου μέλαθρον ρε σαλονικιέ. παράρτημα... ;)
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

Ξύλο στον Άγιο Θωμά

Διακόπηκε (για περίπου δεκαπέντε λεπτά) ο αγώνας Αμαρουσίου-Περιστερίου στον Άγιο Θωμά, όπου για μερικά λεπτά έπεσε πολύ ξύλο με το σκορ στο 41-30. Η διπλή τεχνική ποινή του Σπύρου Γκόντα, που τιμώρησε διαδοχικά Νάσο Χούμπαυλη και Αργύρη Πεδουλάκη λίγο πριν από την εκπνοή του πρώτου ημιχρόνου (1.12΄) "άναψε φωτιές" στο παρκέ και στην εξέδρα.
"Εν αρχή" συνεπλάκησαν οπαδοί των δύο ομάδων και χρειάστηκε η παρέμβαση δυνάμεων της Αστυνομίας.

Στο μεταξύ, οι συνεχείς διαμαρτυρίες του Πεδουλάκη προκάλεσαν την εναντίον του επίθεση από οπαδό των γηπεδούχων, που βρισκόταν πίσω από τον πάγκο. Ο Πεδουλάκης αμυνόμενος προσπάθησε να ανταποδώσει. ΄

Επεσαν μπουνιές μεταξύ των πάντων, που ενεπλάκησαν στον καυγά. Οι διαιτητές ζήτησαν την εκκένωση των εξεδρών πίσω από τους δύο πάγκους. Όπως και έγινε…
http://www.basketblog.gr/pages/ViewCont ... 27&w=0&m=1
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

V for Vendetta

Είναι πρόδηλο ότι όλοι δεν μπορούν να αγαπούν όλους, όπως είναι πρόδηλο πως από τη στιγμή που κάποιοι κινούνται χρόνια στον ίδιο χώρο -και οι δρόμοι (μαζί και τα συμφέροντά τους) διασταυρώνονται- θα υπάρχουν συμπάθειες και αντιπάθειες.
Ο Γιάννης Γκαγκαλούδης δεν δείχνει να… λατρεύει τον Αργύρη Πεδουλάκη. Κι αν αναρωτιέστε πώς καταλήξαμε σε αυτό το συμπέρασμα, δεν έχετε παρά να επισκεφτείτε το status του στο facebook και θα καταλάβετε…

"Πώς και πώς περίμενα αυτή τη μέρα! Πριν τρία χρόνια δεν κατάφερες να μου κόψεις το μπάσκετ. Σήμερα δεν κατάφερες να διαλύσεις το ματς με όσα έκανες, αλλά να θυμάσαι πάντα ότι η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο.
Περαστικά… Μπράβο ρε Μαρουσάρα!"…

Αυτό αναγράφεται στο προφίλ του "Γκάγκα" και στο οποίο έκαναν (μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές) 34 άτομα like και άλλοι δύο έγραψαν σχετικά σχόλια, κατά του προπονητή του Περιστερίου.

Φαίνεται, πως η… κολόνια κρατάει χρόνια, όπως και η "βεντέτα" μεταξύ τους. Προφανώς και δεν ξεκίνησε με τον χθεσινό αγώνα, προφανώς και δεν θα τελειώσει εδώ, αφού… στον ίδιο χώρο κινούμαστε.

Το σίγουρο είναι πως ο Γιάννης Γκαγκαλούδης ουδέποτε δίστασε να γράψει τη γνώμη του, ακόμα κι αν αυτό του κοστίζει. Τώρα για το "ποιος και το γιατί", ας τα βρουν μεταξύ τους.
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

Ο... Λουδοβίκος Γκόντας!

Το να κάνει ένας διαιτητής λάθος, δεν είναι μεμπτό. Το να έχει όμως αλαζονική συμπεριφορά απέναντι σε ομάδες και ανθρώπους που έχουν δώσει και την ψυχή τους για το μπάσκετ είναι ασυγχώρητο. Και επειδή οι νεότεροι θα έπρεπε να μαθαίνουν από τα λάθη των παλιότερων και όχι να κάνουν τα ίδια λάθη, ο Γκόντας πρέπει να μάθει να σέβεται τους προπονητές, τους παίκτες και τον κόσμο που δίνει τα λεφτά του για να πάει στο γήπεδο σε δύσκολες εποχές.

Τέτοιες συμπεριφορές, όπως αυτή που επιδεικνύει τελευταία ο συγκεκριμένος διαιτητής, δεν ταιριάζουν στο μπάσκετ, ειδικά σε μία περίοδο όπως αυτή, που οι 9/10 που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα είναι απλήρωτοι και όχι πληρωμένοι... αλά καρτ όπως οι διαιτητές. Αν ο Συμεωνίδης και οι λοιποί της ΚΕΔ υιοθετούν τέτοιες συμπεριφορές, απλά γίνονται και αυτοί συνένοχοι. Αν πάλι είναι αντίθετοι, ας το δείξουν με τις πράξεις τους, τιμωρώντας τον Γκόντα, όχι για τα λάθη του-που ήταν τραγικά- αλλά για τη συμπεριφορά του.
http://basketnet.gr/main/1/a1/articles/ ... s-off.html
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

βλέπω λίγο τον ηλυσιακό με τον κολοσσό. ο καρύδας τελικά είναι ο έλληνας rondo? :mrgreen: :opaokara:

διαιτητική ελεγεία χριστοδούλου!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος palok την Κυρ 16 Ιαν 2011, 18:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από joshua »

Βουγιανιτς τελος για φετος μπορει και τελος καριερας.Το ματιασαν το παιδι.Για εμας τι λενε τα λαγωνικα του φορουμ,τι ενδιαφερον σε κοινοτικο γκαρντ κυκλοφορει?
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Μεγάλη ζημιά ο Βουγιανιτς, λίγες μέρες μετά τη μεγαλειώδη εμφάνιση με 24 πόντους και 8 ασίστ στο Παλέ
Άβαταρ μέλους
denis
Δημοσιεύσεις: 694
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 16:24
Τοποθεσία: Ωραιόκαστρο

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από denis »

Κρίμα αν το παλικάρι χάσει κ την καριέρα του. Το κάταγμα εκεί μαζί με τις φυσιοθεραπείες θέλει κανα 8μηνο νομίζω. Είναι κ στα 30 πόσο να παίξει μετά??? Αν θέλετε Palok κ Kostaff πείτε μας.
Λοιπόν με την Μεσογειακή λίγκα από εμάς λένε θα πάρει 3 ομάδες οι 2 είναι γνωστές ενώ η τρίτη μάλλον ο ρούλης. Ο συμπολίτης δεν μπορεί να πάει με τις ομάδες του Ισραήλ? Coach από Ισραήλ κ του πληρώνει το συμβόλαιο η Μακάμπι. Τάκερ από Ισραήλ(Bnei HaSharon) ήρθε και ο νέος τους(λέμε τώρα 36χρ) Αμερικάνος με θητεία από Ισραήλ (Χάποελ Χολόν)
Εκτός πλάκας μάθατε τπτ παραπάνω για την λίγκα?
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

Η Παρτιζάν δέχτηκε πρόσκληση για τη Μεσογειακή λίγκα

Σύμφωνα με τη «Sportski žurnal» η Παρτιζάν δέχτηκε επίσημη πρόσκληση για να συμμετάσχει στη Μεσογειακή λίγκα που θέλει να διοργανώσει ο Γιώργος Βασιλακόπουλος. Οι «ασπρόμαυροι» του Βελιγραδίου το σκέφτονται, καθώς αν πουν το «ναι» θα πρέπει να αποχωρήσουν απ’ την Αδριατική Λίγκα.
http://basketnet.gr/main/2/europe/artic ... mesog.html

άμα τη διοργανώνει ο σωλήνας, πιο πολλές πιθανότητες συμμετοχής έχει η (ένδοξη) Α.Γ.Ε.Χαλκίδας παρά ο ΠΑΟΚ...
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Θα κονταροχτυπηθεί με τον (ακόμη πιο) ιστορικό Μέγα Αλέξανδρο Θεσσαλονίκης :mrgreen:
(Ας ευλογήσω κι εγώ τα γένεια της γειτονιάς μου ;) )

Τέτοιο πρωτοπόρο σχέδιο θα μπορούσε να είναι εμπνεύσεως μονάχα αυτου του μεγάλου ευεργέτη του ελληνικού μπάσκετ, αυτού του οραματιστή που βάζει το κοινο καλό πάντοτε πάνω από το προσωπικό του πρόσκαιρο μικροσυμφέρον.

Ένα εκπληκτικό σχέδιο ολοκληρωτικής απαξίωσης ενός ήδη απαξιωμένου πρωταθλήματος.
Εξάλλου εδώ και καιρό τα πόδια χτυπούν αλύπητα το κεφάλι.
Όλο και συχνότερα ακούμε τη φράση "δεν είναι καλό για ΠΑΟ και ΟΣΦΠ το ότι διασύρουν τους αντιπάλους τους, δεν προετοιμάζονται κατάλληλα για τις ευρωπαϊκές μάχες"
Πόσο μεγαλύτερη απαξίωση για τις υπόλοιπες ομάδες?
Η μοναδική μας χρησιμότητα θα ήταν να είμαστε ένας καλός σάκος προπόνησης.
Αν δεν το καταφέρνουμε ούτε αυτό θα πεταχτούμε στον κάλαθο των αχρήστων.

Η πρώτη και μόνη μεγάλη ξενέρα που έφαγα από το μπάσκετ δεν ήταν όταν δεν είχαμε πια ομαδάρα.
Και στη Γ' ΕΚΑΣΘ να 'μασταν, με τον ΠΑΟΚ πορωμένος θα ήμουν, αυτό δεν αλλάζει
Συνέβη σε ευρύτερο πλαίσιο παρακολούθησης του αθλήματος όταν τα καναν μαντάρα στην fiba με Γιουρολίγκες, Σουπρολίγκες, κλειστά συμβόλαια που εξασφάλιζαν θέση ακόμη και αν τερμάτιζες 8ος (βλέπε ΟΣΦΠ), μη καθορισμένη έξοδος στα Ευρωπαϊκά Κύπελλα σε συνάρτηση με την θέση στο Πρωτάθλημα κτλ κτλ
Τότε σκέφτηκα πως αδιαφορώ για τα μη εν οίκω, πως το ενδιαφέρον μου θα είναι αμείωτο για το ελληνικό πρωτάθλημα.
Σιγά σιγά τα στρώσαν και στη FIBA και αναθερμάνθηκε και το συνολικό ενδιαφέρον μου.
Αλλά αν γίνει αυτή η λίγκα, δεν νομίζω να το αντέξω.
Δεν θα μπορέσω να βλέπω τον ΠΑΟΚ καταδικασμένο ερήμην από κάποιους άλλους του να παίζει στη δεύτερη ταχύτητα.
Κανείς δεν ρωτάει κανέναν, δεν παίρνει άδεια από κανέναν, δεν υπάρχει κανένα πλαίσιο που να απαγορεύει κάποια πράγματα.
Το απεύχομαι αλλιώς θα καταρακωθώ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Basket League 2011-2012”