Ο μόνος παίκτης με εφάμιλλες βουντού ικανότητες που τον κρατούσαν παρά φύσει και ενάντια σε κάθε λογική στην ομάδα τα πρόσφατα χρόνια, ήταν ο Κυριάκος Τοχούρογλου.
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Υπάρχει και η εκδοχή να συνωμοτεί υπέρ του Μπαλάφα βέβαια...
Ο μόνος παίκτης με εφάμιλλες βουντού ικανότητες που τον κρατούσαν παρά φύσει και ενάντια σε κάθε λογική στην ομάδα τα πρόσφατα χρόνια, ήταν ο Κυριάκος Τοχούρογλου.
Ο μόνος παίκτης με εφάμιλλες βουντού ικανότητες που τον κρατούσαν παρά φύσει και ενάντια σε κάθε λογική στην ομάδα τα πρόσφατα χρόνια, ήταν ο Κυριάκος Τοχούρογλου.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Σε περίπτωση που πήγαινε ο Κουμορτζί στον γαύρο, θα έστελνε δύο παίκτες δανεικούς. Ο ένας θα ήταν μάλλον ο Γιάννης Παπαδόπουλος. Αν πήγαινε δύσκολα θα έπαιρναν και τον Μπαλάφα.
Τώρα που δεν θα πάει, μπορεί να υπάρχει ο Κουμορτζί φυσικά, αλλά για εναλλακτική τι τους εμποδίζει να πάρουν τον Μπαλάφα???
Δεν νομίζω ότι κολλάει τόσο πολύ το θέμα...
Τώρα που δεν θα πάει, μπορεί να υπάρχει ο Κουμορτζί φυσικά, αλλά για εναλλακτική τι τους εμποδίζει να πάρουν τον Μπαλάφα???
Δεν νομίζω ότι κολλάει τόσο πολύ το θέμα...
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Τον κίνδυνο να βρεθεί σε οικονομικό αδιέξοδο αντιμετωπίζει ο Παναθηναϊκός. Η ΠΑΕ θα είναι βιώσιμη μόνο εάν κατακτήσει το πρωτάθλημα. Αυτό αποκαλύπτει σήμερα η εφημερίδα «Φίλαθλος» που φέρνει στο φως της δημοσιότητας την έκθεση της Grant Thorton Greece στην οποία είχε αναθέσει το συγκεκριμένο έργο ο Ανδρέας Βγενόπουλος και οι συνεργάτες του.
Το πλάνο για την τρέχουσα περίοδο 2010-2011 είναι φιλόδοξο καθώς παρουσιάζει υπερβολική αύξηση, άνω του 50% στα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας, τα οποία θα εκτοξευτούν από τα 30,7 εκ. ευρώ στα 47,9 εκ. ευρώ διότι η ομάδα υπολογίζεται ότι θα πάρει το πρωτάθλημα.
Αν ο ΠΑΟ δεν πάρει το πρωτάθλημα θα χάσει πολλά και σίγουρα τα 9 εκ. ευρώ από τη συμμετοχή του στους Ομίλους του τσάμπιονς ληγκ, ένα εκατ. από το πριμ χορηγών και φυσικά πολλά περισσότερα από τα εισιτήρια και τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Άσχημα είναι και τα νέα για τις υποχρεώσεις της ΠΑΕ. Ενώ μέχρι τις 30 Ιουνίου 2009 η
ΠΑΕ είχε προβεί σε μεγάλα έξοδα όπως π.χ, μεταγραφή Σισέ και Κατσουράνη, αυτά τα έξοδα δεν είχαν τιμολογηθεί όπως το ίδιο είχε γίνει με τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν από την ΟΥΕΦΑ την περίοδο 2009-10.
Επειδή όλες αυτές οι δαπάνες ανέρχονται σε 11,6 εκ. ευρώ θα επιβαρύνουν τους ερχόμενους ισολογισμούς που εκτιμάται ότι θα τιναχθούν σε 150 εκ. ευρώ για την ερχόμενη τριετία αναφορικά με τις ζημιές που θα καταγράψει η εταιρεία.
Το πλάνο για την τρέχουσα περίοδο 2010-2011 είναι φιλόδοξο καθώς παρουσιάζει υπερβολική αύξηση, άνω του 50% στα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας, τα οποία θα εκτοξευτούν από τα 30,7 εκ. ευρώ στα 47,9 εκ. ευρώ διότι η ομάδα υπολογίζεται ότι θα πάρει το πρωτάθλημα.
Αν ο ΠΑΟ δεν πάρει το πρωτάθλημα θα χάσει πολλά και σίγουρα τα 9 εκ. ευρώ από τη συμμετοχή του στους Ομίλους του τσάμπιονς ληγκ, ένα εκατ. από το πριμ χορηγών και φυσικά πολλά περισσότερα από τα εισιτήρια και τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Άσχημα είναι και τα νέα για τις υποχρεώσεις της ΠΑΕ. Ενώ μέχρι τις 30 Ιουνίου 2009 η
ΠΑΕ είχε προβεί σε μεγάλα έξοδα όπως π.χ, μεταγραφή Σισέ και Κατσουράνη, αυτά τα έξοδα δεν είχαν τιμολογηθεί όπως το ίδιο είχε γίνει με τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν από την ΟΥΕΦΑ την περίοδο 2009-10.
Επειδή όλες αυτές οι δαπάνες ανέρχονται σε 11,6 εκ. ευρώ θα επιβαρύνουν τους ερχόμενους ισολογισμούς που εκτιμάται ότι θα τιναχθούν σε 150 εκ. ευρώ για την ερχόμενη τριετία αναφορικά με τις ζημιές που θα καταγράψει η εταιρεία.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.protothema.gr/sports/article/?aid=99338- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Aureliano Buendia έγραψε:Υπάρχει και η εκδοχή να συνωμοτεί υπέρ του Μπαλάφα βέβαια...![]()
Ο μόνος παίκτης με εφάμιλλες βουντού ικανότητες που τον κρατούσαν παρά φύσει και ενάντια σε κάθε λογική στην ομάδα τα πρόσφατα χρόνια, ήταν ο Κυριάκος Τοχούρογλου.
Ελπιζω κι ο Μπαλαφας να μην φυγει στην ηλικια που εφυγε αυτος...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
τι θα γινει με την κ@λομαδα των σερρων.κλειστε το παραρτημα του γαυρου και ριξτε τους στην βητα και ακομα πιο κατω!μην ξαναδωσουν παιχτη μας εκει και κανεις ΠΑΟΚτσης να μην πηγαινει!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ο Πανσερραϊκός όντως τρελό παράρτημα και κάποιοι οργανωμένοι το παίζουν αντιΠΑΟΚ και κολλητιλίκια με τους ολυμπιακούς. Προσπαθούμε κι εμείς να συνεργαστούμε αλλά φαίνεται ποιος έχει τον πρώτο λόγο. Αλλά τι περιμένεις από μια περούκα
Όσο για τον ΠΑΟ, είναι η μόνη ομάδα απ' τις λεγόμενες μεγάλες που δεν είχε ποτέ απ' όσο θυμάμαι τρελά οικονομικά προβλήματα. Λέτε να κάνουν και αυτοί σεφτέ στις ρυθμίσεις μαζί μας;
Από την άλλη, το να χρειάζεται ρύθμιση ο ΠΑΟ είναι ίσως ο μόνος τρόπος να περάσουν και οι δικές μας θέσεις που αν τις πεις παραέξω, θα γελάνε με το ελληνικό κράτος: πού ξανακούστηκε ο χρεωμένος να κυνηγά το χρεώστη...
Όσο για τον ΠΑΟ, είναι η μόνη ομάδα απ' τις λεγόμενες μεγάλες που δεν είχε ποτέ απ' όσο θυμάμαι τρελά οικονομικά προβλήματα. Λέτε να κάνουν και αυτοί σεφτέ στις ρυθμίσεις μαζί μας;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
yiannisPAOKitalia έγραψε:Το πλάνο για την τρέχουσα περίοδο 2010-2011 είναι φιλόδοξο καθώς παρουσιάζει υπερβολική αύξηση, άνω του 50% στα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας, τα οποία θα εκτοξευτούν από τα 30,7 εκ. ευρώ στα 47,9 εκ. ευρώ διότι η ομάδα υπολογίζεται ότι θα πάρει το πρωτάθλημα.Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.protothema.gr/sports/article/?aid=99338
Στον βάζελο πρέπει να έχει πέσει τρελλό φαγοπότι από βγενό και πατέρα. Σε σημείο να αναρωτιε΄μαι αν ο πατέρας έιναι τόσο πλούσιος όσο έχουν αφήσει να εννοηθεί.
Το ότι το πρωτάθλημα έχει πωληθεί για φέτος στον μαρινάκη (από τον παιδικό του φίλο, τον πατέρα), είναι γνωστό από τον Ιούλιο.
Τώρα για τι πρωτάθλημα μιλάνε;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ώστε νέα χρέη για τον Παναθαναικό α?
Ωραία.
Ας δώσουμε και μια ειδησούλα χθεσινή για την ομάδα με σήμα την αλλογοτροφή.
Ο Γκοβού εκείνος που τρέχανε στα αεροδρόμια και κόστισε ως 2 Κουτσιανικούληδες δέχτηκε να παίζει απο εδώ και στο εξής με την συμμετοχή και με μηνιαίο μισθό 1050 Ευρώ!
Ω τι παιχταράδες που έφερε ο Αντονιόνι πάλε

Ωραία.
Ας δώσουμε και μια ειδησούλα χθεσινή για την ομάδα με σήμα την αλλογοτροφή.
Ο Γκοβού εκείνος που τρέχανε στα αεροδρόμια και κόστισε ως 2 Κουτσιανικούληδες δέχτηκε να παίζει απο εδώ και στο εξής με την συμμετοχή και με μηνιαίο μισθό 1050 Ευρώ!
Ω τι παιχταράδες που έφερε ο Αντονιόνι πάλε
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Οι οικονομικές ατασθαλίες στον βάζελο είχαν βγει στη φόρα αρκετά πριν το μπαράζ των αποχωρήσεων και ίσως να συνέβαλαν και σε αυτές.DC έγραψε:Στον βάζελο πρέπει να έχει πέσει τρελλό φαγοπότι από βγενό και πατέρα. Σε σημείο να αναρωτιε΄μαι αν ο πατέρας έιναι τόσο πλούσιος όσο έχουν αφήσει να εννοηθεί.
Και εγώ τις ίδιες αμφιβολίες έχω DC για το πραγματικό οικονομικό μέγεθος του Πατέρα.
Οι Γιαννακόπουλοι επίσης είχαν αφήσει μπηχτές εδω και πολύ καιρό για υπόγειες διαδρομές χρημάτων κατά την πολυμετοχικότητα.
Όσο και να τους σιχαίνομαι τους νάνους, πιστεύω πως αυτοί δεν βάζαν χέρι στο βαζελικό βάζο με το πράσινο μέλι και τα λεγόμενα τους έχουν μία καποια αποδεικτική ισχύ για Tο Mεγάλο Φαγοπότι
[youtube]Vxtrzg70Uzo&feature=related[/youtube]
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
o κολλητός μου που είναι περί των 9 χρόνων στο λιμενικό και δουλεύει όλα αυτα τα χρόνια στον πειραιά μου λέει οτι οι μαρινάκης-πατέρας έχουν αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο ρευστό στην αγορά. έτσι ακούγεται στην πιάτσα τουλάχιστον...
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
«Η φιλιππινέζα του Πατέρα»!
Μεγάλο εκνευρισμό προκάλεσαν στο… λιμάνι οι σημερινές δηλώσεις του εκτελεστικού διευθυντή της ΠΑΕ Άρης, Γιάννη Κόντη σχετικά με τις πληροφορίες που θέλουν τον Ολυμπιακό να έχει προσεγγίσει τον Φρανσίσκο Χαβίτο.
Οι ερυθρόλευκοι νόμιμα, φέρονται να έχουν κινηθεί και να βρίσκονται πολύ κοντά στην απόκτηση του Ισπανού μέσου, του οποίου το συμβόλαιο με την ομάδα της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στο τελευταίο εξάμηνο.
Ο κ.Κόντης σήμερα μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό έκανε λόγο για... «φάουλ του Ολυμπιακού», πως θα έπρεπε να ήταν περισσότερο προσεκτικός και να μην διοχετεύει στον Τύπο τις όποιες επαφές έχει.
«Ο κ.Κόντης είναι η φιλιππινέζα του κ.Πατέρα», ήταν τα λόγια ανθρώπου της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ, τα οποία αντικατοπτρίζουν τον εκνευρισμό που έχουν προκαλέσει στους ερυθρόλευκους τα όσα υποστήριξε ο εκτελεστικός διευθυντής του Άρη.
Φυσικά, στο όλο ζήτημα έπαιξε ρόλο και η αντίδραση που είχε ο Άρης στην αμφισβητούμενη φάση στο τελευταίο παιχνίδι πρωταθλήματος με τον Παναθηναϊκό, δηλαδή, στο γκολ του Ρουίς που δεν μέτρησε.
«Όταν ο Άρης αδικείται στα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό χάνει την φωνή του. Δεν το λέμε μόνο εμείς, εδώ και εφημερίδα της Θεσσαλονίκης σε σχετικό της δημοσίευμα αναρωτιόταν για την στάση που κράτησε», ανέφερε άνθρωπος της ερυθρόλευκης ΠΑΕ.
http://www.sport-fm.gr/article/452300
«Ο κ.Κόντης είναι η φιλιππινέζα του κ.Πατέρα

Μεγάλο εκνευρισμό προκάλεσαν στο… λιμάνι οι σημερινές δηλώσεις του εκτελεστικού διευθυντή της ΠΑΕ Άρης, Γιάννη Κόντη σχετικά με τις πληροφορίες που θέλουν τον Ολυμπιακό να έχει προσεγγίσει τον Φρανσίσκο Χαβίτο.
Οι ερυθρόλευκοι νόμιμα, φέρονται να έχουν κινηθεί και να βρίσκονται πολύ κοντά στην απόκτηση του Ισπανού μέσου, του οποίου το συμβόλαιο με την ομάδα της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στο τελευταίο εξάμηνο.
Ο κ.Κόντης σήμερα μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό έκανε λόγο για... «φάουλ του Ολυμπιακού», πως θα έπρεπε να ήταν περισσότερο προσεκτικός και να μην διοχετεύει στον Τύπο τις όποιες επαφές έχει.
«Ο κ.Κόντης είναι η φιλιππινέζα του κ.Πατέρα», ήταν τα λόγια ανθρώπου της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ, τα οποία αντικατοπτρίζουν τον εκνευρισμό που έχουν προκαλέσει στους ερυθρόλευκους τα όσα υποστήριξε ο εκτελεστικός διευθυντής του Άρη.
Φυσικά, στο όλο ζήτημα έπαιξε ρόλο και η αντίδραση που είχε ο Άρης στην αμφισβητούμενη φάση στο τελευταίο παιχνίδι πρωταθλήματος με τον Παναθηναϊκό, δηλαδή, στο γκολ του Ρουίς που δεν μέτρησε.
«Όταν ο Άρης αδικείται στα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό χάνει την φωνή του. Δεν το λέμε μόνο εμείς, εδώ και εφημερίδα της Θεσσαλονίκης σε σχετικό της δημοσίευμα αναρωτιόταν για την στάση που κράτησε», ανέφερε άνθρωπος της ερυθρόλευκης ΠΑΕ.
http://www.sport-fm.gr/article/452300
«Ο κ.Κόντης είναι η φιλιππινέζα του κ.Πατέρα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Αδικο εχει...?
αφου ολοι τους εχουν παρει χαμπαρι με το παραμαγαζο τους
αφου ολοι τους εχουν παρει χαμπαρι με το παραμαγαζο τους
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
καθολου χαμογελο ικανοποιησης...περισυ γιατι εκαναν ολοι μοκο και μονο εμεις μιλουσαμε???ξαφνικα ανοιξαν τα ματια ολων???

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Συγγνωμη αλλα εγω δεν μπορω να βρω ποιος εχει δικιο μεσα σε αυτη την ΛΥΜΜΑΤΟΛΑΣΠΗ απο γαυροβαζελους ανακατεμενους με γλοιωδη σκουληκια ... 
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 969
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
«Τουλάχιστον πήγε φαντάρος»
Τρίτη 11/01/11
Αμεση και ιδιαίτερα καυστική ήταν η απάντηση κύκλων της ΠΑΕ Αρης, σε όσα διέρρευσαν αντίστοιχοι κύκλοι του Ολυμπιακού, οι οποίοι χαρακτήρισαν τον Γιάννη Κόντη «Φιλιππινέζα του Πατέρα». «Δεν βρήκε τα λεφτά από τον μπαμπά του για να γίνει εφοπλιστής» και «τουλάχιστον υπηρέτησε τη μαμά πατρίδα», η… υπερασπιστική γραμμή των Κίτρινων για τον εκτελεστικό τους διευθυντή.
«Ο Γιάννης Κόντης αποφοίτησε από την σχολή εμποροπλοιάρχων και υπηρέτησε ως αξιωματικός στο πολεμικό ναυτικό και εργάστηκε ως αξιωματικός σε ποντοπόρα πλοία. Η αγάπη του για το ποδόσφαιρο όμως τον οδήγησε σήμερα στην θέση του εκτελεστικού διευθυντή της ΠΑΕ Αρης μετά από πολλά χρόνια ενασχόλησής του με το ποδόσφαιρο. Ο Γιάννης Κόντης δεν βρήκε λεφτά από τον μπαμπά του για να γίνει εφοπλιστής, δεν είχε ποτέ Φιλιππινέζα στο σπίτι του και δεν απέφυγε να υπηρετήσει την μαμά πατρίδα όπως κάποιοι άλλοι», τόνισαν για τα όσα ειπώθηκαν κατά του εκτελεστικού διευθυντή της ΠΑΕ οι Θεσσαλονικείς.
Πηγη exedrasports
Κλαιω ρε σεις κλαιω εχω πλανταξει δε μπορω αλλο ελεος πλιιιιιιζ
Τελικα η φραση "καραβιες απο Λατινικη Αμερικη" βγηκε για τον κυρ-κοντη.
Γειασου καπεταν-γιαννη με το μακρυ τσιμπουκι σου
που φερνεις φρεσκο εμπορευμα
ΥΓ Δε θελω να δω κακεντρεχη σχολια τυπου η Αλικη στο ναυτικο ή ειδα τον κυρ-κοντη φανταρο. Να κρατησουμε κι ενα επιπεδο...
Τρίτη 11/01/11
Αμεση και ιδιαίτερα καυστική ήταν η απάντηση κύκλων της ΠΑΕ Αρης, σε όσα διέρρευσαν αντίστοιχοι κύκλοι του Ολυμπιακού, οι οποίοι χαρακτήρισαν τον Γιάννη Κόντη «Φιλιππινέζα του Πατέρα». «Δεν βρήκε τα λεφτά από τον μπαμπά του για να γίνει εφοπλιστής» και «τουλάχιστον υπηρέτησε τη μαμά πατρίδα», η… υπερασπιστική γραμμή των Κίτρινων για τον εκτελεστικό τους διευθυντή.
«Ο Γιάννης Κόντης αποφοίτησε από την σχολή εμποροπλοιάρχων και υπηρέτησε ως αξιωματικός στο πολεμικό ναυτικό και εργάστηκε ως αξιωματικός σε ποντοπόρα πλοία. Η αγάπη του για το ποδόσφαιρο όμως τον οδήγησε σήμερα στην θέση του εκτελεστικού διευθυντή της ΠΑΕ Αρης μετά από πολλά χρόνια ενασχόλησής του με το ποδόσφαιρο. Ο Γιάννης Κόντης δεν βρήκε λεφτά από τον μπαμπά του για να γίνει εφοπλιστής, δεν είχε ποτέ Φιλιππινέζα στο σπίτι του και δεν απέφυγε να υπηρετήσει την μαμά πατρίδα όπως κάποιοι άλλοι», τόνισαν για τα όσα ειπώθηκαν κατά του εκτελεστικού διευθυντή της ΠΑΕ οι Θεσσαλονικείς.
Πηγη exedrasports
Κλαιω ρε σεις κλαιω εχω πλανταξει δε μπορω αλλο ελεος πλιιιιιιζ
Τελικα η φραση "καραβιες απο Λατινικη Αμερικη" βγηκε για τον κυρ-κοντη.
Γειασου καπεταν-γιαννη με το μακρυ τσιμπουκι σου
ΥΓ Δε θελω να δω κακεντρεχη σχολια τυπου η Αλικη στο ναυτικο ή ειδα τον κυρ-κοντη φανταρο. Να κρατησουμε κι ενα επιπεδο...